ΑΠΟΨΕΙΣ

Το πρόβλημα θα αρχίσει να λύνεται όταν μπουν χειροπέδες στον καθ' οδόν αλήτη...


Ο ΚΟΚ είναι απαξιωτικός για την αξία της ανθρώπινης ζωής, καθώς δεν είναι δυνατόν να συνετίζεται κάποιος πληρώνοντας κάποιο πρόστιμο με 50% έκπτωση, για απόπειρες φόνων (κόκκινο φανάρι, στοπ, αλκοόλ κλπ). Ο Έλληνας δεν «παθαίνει» με αστεία πρόστιμα και έτσι ούτε μαθαίνει να προφυλάγει την οικογενειακή του ευτυχία. Δυστυχώς, μαθαίνει να εξαγοράζει τα οδικά του εγκλήματα με τα λεφτά του.

Μόνο με συλλήψεις με χειροπέδες και κοινωνικές υπηρεσίες στο ΚΑΤ, καθώς και υποχρεωτικές αιμοδοσίες, δωρεές οργάνων, αφαίρεσης διπλωμάτων, κοινωνική εκπαίδευση, ψυχιατρικούς ελέγχους και τέλος εξοντωτικά πρόστιμα (από σωστά εκπαιδευμένους και ευαισθητοποιημένους αστυνομικούς).

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Υγεία
Τέλος στο εισιτήριο 5ευρώ για εισαγωγή στα Νοσοκομεία. Εύγε! Το άδικο όμως 70 % του κόστους Υγείας προέρχεται από τα Οδικά Εγκλήματα στην ''γεμάτη σφάλματα άσφαλτο''. ...(περισσότερα)
Η ώρα του Πρωθυπουργού
Επιτέλους ήρθε (;) η ηθικά ποθητή και κοινωνικά αναγκαία Ώρα, που ο Πρωθυπουργός της Χώρας θα ενημερώνει μέσω των ΜΜΕ τους Έλληνες και έτσι θα τους ευαισθητοποιεί πάνω στα Ζωτικής Σημασίας Εθνικά Θέμα...(περισσότερα)
Αυτοκίνητο = Το πιο φονικά αποτελεσματικό Όπλο όλων των εποχών...
Ελλάδα... Από το 1965 μέχρι και το 2008, πάνω από 150.000 συνάνθρωποι μας σκοτώθηκαν σε τροχαίο, ενώ πάνω από 300.000 έμειναν μόνιμα ανάπηροι (Πηγή: Εφημερίδα Ελευθεροτυπία Κυριακή, 21 Νοεμβρίου 2010)...(περισσότερα)

S5 Box