ΑΠΟΨΕΙΣ

Το πρόβλημα θα αρχίσει να λύνεται όταν μπουν χειροπέδες στον καθ' οδόν αλήτη...


Ο ΚΟΚ είναι απαξιωτικός για την αξία της ανθρώπινης ζωής, καθώς δεν είναι δυνατόν να συνετίζεται κάποιος πληρώνοντας κάποιο πρόστιμο με 50% έκπτωση, για απόπειρες φόνων (κόκκινο φανάρι, στοπ, αλκοόλ κλπ). Ο Έλληνας δεν «παθαίνει» με αστεία πρόστιμα και έτσι ούτε μαθαίνει να προφυλάγει την οικογενειακή του ευτυχία. Δυστυχώς, μαθαίνει να εξαγοράζει τα οδικά του εγκλήματα με τα λεφτά του.

Μόνο με συλλήψεις με χειροπέδες και κοινωνικές υπηρεσίες στο ΚΑΤ, καθώς και υποχρεωτικές αιμοδοσίες, δωρεές οργάνων, αφαίρεσης διπλωμάτων, κοινωνική εκπαίδευση, ψυχιατρικούς ελέγχους και τέλος εξοντωτικά πρόστιμα (από σωστά εκπαιδευμένους και ευαισθητοποιημένους αστυνομικούς).

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Δημόσια Διαπόμπευση
Ό,τι κινείται στους Δημόσιους Χώρους, Δρόμους, Πεζοδρόμια, Πλατείες, Εθνικά Δίκτυα, Επαρχιακές Οδούς κλπ. όπου και εκτίθεται σε δημόσια θέαση η παραβατικότητα-εγκληματικότητα του, να τιμωρείται πάραυτ...(περισσότερα)
«Τροχαία» Γενοκτονία (Μέρος Α')
Το Χρονικό ενός προγραμματισμένου θανάτου-Φόνου του παιδιού (μας). Ένα μωρό γεννιέται, ένας νέος Άνθρωπος, έρχεται στην οικογένεια. Τι διαδραματίζεται μπροστά στα μάτια του; Τι βλέπει;  Τι γράφε...(περισσότερα)
Νέοι = Κακοί οδηγοί;
Συνήθως:Τα παιδιά των ηθοποιών γίνονται ηθοποιοί...Τα παιδιά γιατρών γίνονται γιατροί...Τα παιδιά αθλητών γίνονται αθλητές... ...(περισσότερα)

S5 Box