ΑΠΟΨΕΙΣ

Το πρόβλημα θα αρχίσει να λύνεται όταν μπουν χειροπέδες στον καθ' οδόν αλήτη...


Ο ΚΟΚ είναι απαξιωτικός για την αξία της ανθρώπινης ζωής, καθώς δεν είναι δυνατόν να συνετίζεται κάποιος πληρώνοντας κάποιο πρόστιμο με 50% έκπτωση, για απόπειρες φόνων (κόκκινο φανάρι, στοπ, αλκοόλ κλπ). Ο Έλληνας δεν «παθαίνει» με αστεία πρόστιμα και έτσι ούτε μαθαίνει να προφυλάγει την οικογενειακή του ευτυχία. Δυστυχώς, μαθαίνει να εξαγοράζει τα οδικά του εγκλήματα με τα λεφτά του.

Μόνο με συλλήψεις με χειροπέδες και κοινωνικές υπηρεσίες στο ΚΑΤ, καθώς και υποχρεωτικές αιμοδοσίες, δωρεές οργάνων, αφαίρεσης διπλωμάτων, κοινωνική εκπαίδευση, ψυχιατρικούς ελέγχους και τέλος εξοντωτικά πρόστιμα (από σωστά εκπαιδευμένους και ευαισθητοποιημένους αστυνομικούς).

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

DNA
Βλέποντας να μην γίνεται τίποτε για την αντιμετώπιση του τραγικού ξεκληρίσματος στην Άσφαλτο , αυτού δηλαδή της ομαδικής καταστροφής Ζωών και ευτυχίας καθημερινά στους δρόμους, έχω αρχίσει να πιστεύω ...(περισσότερα)
«Τροχαία» Γενοκτονία (Μέρος Α')
Το Χρονικό ενός προγραμματισμένου θανάτου-Φόνου του παιδιού (μας). Ένα μωρό γεννιέται, ένας νέος Άνθρωπος, έρχεται στην οικογένεια. Τι διαδραματίζεται μπροστά στα μάτια του; Τι βλέπει;  Τι γράφε...(περισσότερα)
Ήταν και αυτός γονιός...
Ο καπνός είχε μείνει στον αέρα και η σκόνη δεν είχε καν ακόμη κατακάτσει από την φρικτή μετωπική έκρηξη-σύγκρουση των δύο αυτοκινήτων,  που είχαν δώσει ραντεβού μακάβριο σε αυτόν τον δρόμο του θα...(περισσότερα)

S5 Box