ΑΠΟΨΕΙΣ
O Κωνσταντίνος Μαρκουίζος (Ιαβέρης) εντάσσεται ως Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Βόρειου Τομέα Αθηνών στον συνδυασμό «Αττική Μπροστά», του Υποψήφιου Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά, εστιάζοντας στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας.
 
Συνδυασμός
Αττική Μπροστά, Νίκος Χαρδαλιάς
 
Δήμοι
Αγίας Παρασκευής
Αμαρουσίου
Βριλησσίων
Ηρακλείου
Κηφισιάς
Λυκόβρυσης – Πεύκης
Μεταμορφώσεως
Νέας Ιωνίας
Παπάγου – Χολαργού
Πεντέλης
Φιλοθέης - Ψυχικού
Χαλανδρίου
 
Markouizos Konstantinos Tasos resize
 
Έχοντας συμπληρώσει 25 χρόνια παρουσίας στο δημόσιο βίο, μέσω της ιδρυτικής του παρουσίας στην  Σχολή Οδικής Ασφάλειας και Συμπεριφοράς «Ιαβέρης», ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος κατανοεί πλήρως την ανάγκη για βελτίωση στις οδικές υποδομές και στην οδική ασφάλεια της χώρας μας αλλά κυρίως, στην εκπαίδευση της οδικής κουλτούρας των συμπολιτών μας.Με αυτό το σκεπτικό, εντάσσεται ως Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Βόρειου Τομέα Αθηνών στον συνδυασμό «Αττική Μπροστά», του Υποψήφιου Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά.
 
Βάσει των προγραμματικών δεσμεύσεων του συνδυασμού, μετά την εκλογή του ο Κωνσταντίνος θα εστιάσει στον τομέα που γνωρίζει καλύτερα, δηλαδή στη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας στους δρόμους της Αττικής.
 
«Ο Νίκος Χαρδαλιάς διαθέτει μεγάλη εμπειρία από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ενώ παράλληλα έχει αποδείξει πως γνωρίζει όλα όσα χρειάζονται, καθώς και τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν, ώστε να πάμε ένα βήμα μπροστά», δηλώνει ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος. «Από την πλευρά μου, έχοντας πάντα ως πρώτο μέλημα την ζωή και την ασφάλεια των συμπολιτών μου, έχω την πρόθεση να εργαστώ σκληρά και να θέσω τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου, όπως άλλωστε για 25 χρόνια, στην υπηρεσία βελτίωσης της Οδικής Ασφάλειας».
 
Προγραμματικές εξαγγελίες
• Κατασκευή νέων οδικών αξόνων και αναβάθμιση υφιστάμενων, με υλοποίηση έργων περιφερειακής, επαρχιακής και δημοτικής οδοποιίας
• Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων σε δρόμους αρμοδιότητας της Περιφέρειας. Συνδρομή στους Δήμους, για αντίστοιχα δημοτικά έργα
• Νέες πεζογέφυρες για ασφαλείς μετακινήσεις
• Στατικός έλεγχος και παρεμβάσεις ενίσχυσης των γεφυρών της Αττικής
• Αντικατάσταση των στηθαίων ασφαλείας σε όλο το δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας
• Κατασκευή και λειτουργία έξυπνων διαβάσεων
• Αντικατάσταση των υφιστάμενων σηματοδοτών με «έξυπνα φανάρια» και λειτουργία καμερών, για αντιμετώπιση της παραβατικότητας
• Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών για τη βέλτιστη λειτουργία των φαναριών σε σχέση με τον κυκλοφοριακό φόρτο
• Εξωραϊσμός πράσινων νησίδων, λειτουργική αναβάθμιση υπόγειων διαβάσεων
• Εκπόνηση νέων κυκλοφοριακών μελετών
• Αναβάθμιση του Κέντρου Οδικής Κυκλοφορίας
• Αποσαφήνιση αρμοδιοτήτων στον τομέα της οδικής κυκλοφορίας
 
Markouizos Konstantinos001
 
Ποιος είναι
Ο Κωνσταντίνος γεννήθηκε στις 11 Αυγούστου το 1975 στην Αθήνα (Κηφισιά). Είναι ιδρυτικό μέλος της πρώτης και πιο ολοκληρωμένης Σχολής Οδικής Ασφάλειας και Συμπεριφοράς στη χώρα μας, η οποία δημιουργήθηκε το 1994.
Τα τελευταία 25 χρόνια, έχει πραγματοποιήσει εκατοντάδες δωρεάν ομιλίες και διαλέξεις, με αποδέκτες περισσότερους από 25.000 άτομα ετησίως, κυρίως νέα παιδιά.
Επί πλέον, έχει διαγράψει σημαντική πορεία ως οδηγός Αγώνων Αυτοκινήτου. Αποτέλεσε μέλος της Εθνικής Ομάδας το 1999, κατέκτησε δύο (2) τίτλους στο πρώτο ολοκληρωμένο πρωτάθλημα που έλαβε μέρος το 1998, κατέκτησε τέσσερα (4) Πρωταθλήματα Ελλάδος F3 και τέσσερα (4) κύπελλα F3, ενώ έχει συμμετάσχει με επιτυχία σε διεθνείς αγώνες (Monte Carlo, Acropolis, ELPA)
Από το 2005 μέχρι και σήμερα, συμμετέχει σε τηλεοπτικές περιγραφές αγώνων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) ως σχολιαστής. Για 6 χρόνια είχε τον ίδιο ρόλο για το πρωτάθλημα της Formula1 (F1) από την ΕΡΤ1.
Το 2014 διαγνώστηκε με νεφρική ανεπάρκεια και μεταμοσχεύτηκε το 2018, έχοντας δότη τον πατέρα του Τάσο Μαρκουίζο (Ιαβέρη)

Περισσότερες Απόψεις

Για τον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης
Η περιφερειακή οδός της Θεσσαλονίκης δεν είναι και από τους καλύτερους δρόμους στην Ελλάδα. Είναι γνωστό αυτό. Το κυριότερο πρόβλημα είναι όμως στο μυαλό αυτών των ανθρώπων που ταξιδεύουν. ...(περισσότερα)
Ποιος θα με θέλει;
Το φορτηγό δεν μπόρεσε, δεν πρόλαβε καν να προσπαθήσει να αποφύγει την μικρούλα με το ποδήλατο της που διέσχιζε τον παγωμένο από το χιόνι δρόμο. Το μικρό κορίτσι -δυστυχώς(;) για αυτήν- έζησε. ...(περισσότερα)
«Τροχαία» Γενοκτονία (Μέρος Γ')
Το Χρονικό ενός προγραμματισμένου θανάτου-Φόνου του παιδιού (μας). Ο Μπαμπάς σε αυτόν τον συνδυασμό "μολότοφ" τι του δίνει να οδηγήσει; Μα το παλιό κουρέλι αυτοκίνητο της οικογένειας, για να "μάθει"&...(περισσότερα)

S5 Box