ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;


Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;

Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:

- Άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.

- Άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ.

Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΈΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.

Άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή.

Άμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Η Τρίτη Λύση
Μεταξύ ρήξης και σκληρών οριζόντια και άδικα αντικοινωνικών μέτρων πρέπει-επιβάλλεται, ηθικά, ο Πρωθυπουργός να επιλέξει την Τρίτη Λύση! Την Λύση των κάθετων δίκαιων μέτρων κατά των ''ασφάλτινων'...(περισσότερα)
Κράτος - ΚΑΠΗ
Το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Εργασίας ψάχνουν απελπισμένα και απεγνωσμένα να βρουν ''ισοδύναμα'' για το τεράστιο πρόβλημα του ''Ασφαλιστικού''.  ...(περισσότερα)
Ζήτημα παιδείας
Το πρόσφατο θανατηφόρο τροχαίο στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Τζώρτζης Μονογυιός, δείχνει για ακόμη μια φορά την έλλειψη παιδείας και τη λανθασμένη νοοτροπία που έχουμε ως κοινωνία, για τη διαδικασία τη...(περισσότερα)

S5 Box