ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;


Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;

Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:

- Άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.

- Άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ.

Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΈΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.

Άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή.

Άμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Υγεία
Τέλος στο εισιτήριο 5ευρώ για εισαγωγή στα Νοσοκομεία. Εύγε! Το άδικο όμως 70 % του κόστους Υγείας προέρχεται από τα Οδικά Εγκλήματα στην ''γεμάτη σφάλματα άσφαλτο''. ...(περισσότερα)
Μαρκουίζος (Ιαβέρης) Κωνσταντίνος: Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Βόρειου Τομέα Αθηνών
O Κωνσταντίνος Μαρκουίζος (Ιαβέρης) εντάσσεται ως Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Βόρειου Τομέα Αθηνών στον συνδυασμό «Αττική Μπροστά», του Υποψήφιου Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά, εστιά...(περισσότερα)
«Τροχαία» Γενοκτονία (Μέρος Β')
Το Χρονικό ενός προγραμματισμένου θανάτου-Φόνου του παιδιού (μας). Έτσι λοιπόν έρχεται και η ώρα (αν ακόμη ζουν και περπατούν ) να πάρουν δίπλωμα οδήγησης. ...(περισσότερα)

S5 Box