ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;


Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;

Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:

- Άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.

- Άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ.

Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΈΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.

Άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή.

Άμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Ουαί και Αλίμονο
Ξεφύλλισα μια Κυριακάτικη εφημερίδα και παρατήρησα ότι στις σελίδες της φιλοξενούνταν με τη σειρά θέματα: 1. Πολιτικά 2. Οικονομικά3. Κοινωνικά 4. ΑθλητικάΜε απόγνωση διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε το Μέγι...(περισσότερα)
Αδικία
Καλεσμένος τηλεοπτικής εκπομπής, σχολιάζοντας τα χρυσά μετάλλια που πήραν σε Διεθνείς αγώνες Έλληνες Παραολυμπιονίκες (ανάπηροι στο μέγιστο ποσοστό από ''τροχαία''!) είπε ότι είναι αδικία να μην έχουμ...(περισσότερα)
Road Bullying
Μία Χώρα που έχει πετύχει, βίαια βέβαια, ελάχιστα την βελτίωση του πρωτογενούς πλεονάσματος (στραγγίζοντας τους πολίτες), να ορθοποδήσει, με εξοντωμένους όμως ανθρωπιστικά τους ανθρώπους και τις οικογ...(περισσότερα)

S5 Box