ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;


Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;

Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:

- Άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.

- Άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ.

Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΈΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.

Άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή.

Άμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Τηλε-Ανοησίες
Οι Δημοσιογράφοι ρωτούν για λογαριασμό ''λέει'' των πελατών πολιτών, τους εκπροσώπους, των άθλια ιδιοτελών κομμάτων, αν προτίθεται να μειώσουν τους φόρους. ...(περισσότερα)
Πόσο;
Τα άθλια ΤV-κάναλα των ΜΜΕ και οι ''Κομματικοί'', για 5 τουλάχιστον χρόνια τώρα, μας έχουν ζαλίσει τα ''Μέζεα'' επαναλαμβάνοντας αντικοινωνικά και ενοχλητικά πια, για χιλιάδες φορές, πόσες εταιρείες έ...(περισσότερα)
Υγεία
Τέλος στο εισιτήριο 5ευρώ για εισαγωγή στα Νοσοκομεία. Εύγε! Το άδικο όμως 70 % του κόστους Υγείας προέρχεται από τα Οδικά Εγκλήματα στην ''γεμάτη σφάλματα άσφαλτο''. ...(περισσότερα)

S5 Box