ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;


Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;

Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:

- Άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.

- Άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ.

Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΈΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.

Άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή.

Άμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Τηλε-Ανοησίες
Οι Δημοσιογράφοι ρωτούν για λογαριασμό ''λέει'' των πελατών πολιτών, τους εκπροσώπους, των άθλια ιδιοτελών κομμάτων, αν προτίθεται να μειώσουν τους φόρους. ...(περισσότερα)
Με άπειρη υποκρισία τα ΜΜΕ και ο πολιτικο-κομματικός χώρος αναφέρονται με ανησυχία "λέει" "σαν γνήσιες κατίνες" στις πυρκαγιές (όπως και στα ναυάγια, στις πλημμύρες, στις κατολισθήσεις κλπ.) με εκτετα...(περισσότερα)
Θλιβερή πρωτιά...
Η νέα μελέτη της Allianz Zentrum für Technik ή AZT για το 2014, αποκαλύπτει θλιβερή πρωτιά για την Ελλάδα όσον αφορά στα τροχαία ατυχήματα... ...(περισσότερα)

S5 Box