ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;


Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;

Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:

- Άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.

- Άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ.

Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΈΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.

Άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή.

Άμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Πόσο;
Τα άθλια ΤV-κάναλα των ΜΜΕ και οι ''Κομματικοί'', για 5 τουλάχιστον χρόνια τώρα, μας έχουν ζαλίσει τα ''Μέζεα'' επαναλαμβάνοντας αντικοινωνικά και ενοχλητικά πια, για χιλιάδες φορές, πόσες εταιρείες έ...(περισσότερα)
Χειροπέδες στον καθ' οδόν αλήτη
Το πρόβλημα θα αρχίσει να λύνεται όταν μπουν χειροπέδες στον καθ' οδόν αλήτη... ...(περισσότερα)
Οικονομική Διαπραγμάτευση
Στέφθηκε από επιτυχία η διαπραγμάτευση της Ελληνικής Κυβέρνησης με τους Εταίρους - Δανειστές μας, καθώς εγκρίθηκε η αποταμίευση των 2 + 10 δις ευρώ ''και'' για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών (με τ...(περισσότερα)

S5 Box