ΑΠΟΨΕΙΣ

''Αυτό'' που, εκτός της προστασίας της Ανθρώπινης Ζωής και Ακεραιότητας, θα ''γεμίσει'' τα κοινωνικά ταμεία της χώρας Δεν είναι η εισπραξιμότητα των προστίμων για πταίσματα, αταξίες και παραβάσεις του ΚΟΚ (''καθ’ οδόν'' εγκλημάτων ουσιαστικά!) αλλά το σταμάτημα των οδικών κακουργημάτων, τα οποία αφαιρούν κάθε χρόνο από τον κοινωνικό ''κουμπαρά'' 12 δις, ματωμένα - πεταμένα ευρώ στην άσφαλτο.

 

Η Λύση του τραγικού προβλήματος της Οδικής Γενοκτονίας θα έρθει μόνο όταν μηδενιστούν τα έσοδα από τα ''μη τελεσθέντα'' πια επί ασφάλτου ''φονικά''.

 

Σημ.: Τα έσοδα για το κοινωνικό κράτος (από τροχαίες παραβάσεις) είναι αντιστρόφως ανάλογα των εγκλημάτων που διαπράττονται καθημερινά στη γεμάτη σφάλματα άσφαλτο.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Η μαγκιά στέλνει στον Τάφο...
Η μαγκιά στο δρόμο στέλνει τα Παιδιά, σε επίπεδο Γενοκτονίας, στους Τάφους. ...(περισσότερα)
ΛΕΑ: Λωρίδα Ελλοίνων Αλητών
  Η Λ.Ε.Α. (Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης) έχει μετατραπεί στην Πατρίδα μας σε Λωρίδα Ελλοίνων Αλητών. ...(περισσότερα)
42
42 νεκροί από τροχαίο (23 Οκτωβρίου 2015) στην Γαλλία. Συγκλονισμένος ο Πρόεδρος Ολάντ έστειλε τα θερμά του συλλυπητήρια στους δυστυχισμένους συγγενείς των θυμάτων. ...(περισσότερα)

S5 Box