ΑΠΟΨΕΙΣ

''Αυτό'' που, εκτός της προστασίας της Ανθρώπινης Ζωής και Ακεραιότητας, θα ''γεμίσει'' τα κοινωνικά ταμεία της χώρας Δεν είναι η εισπραξιμότητα των προστίμων για πταίσματα, αταξίες και παραβάσεις του ΚΟΚ (''καθ’ οδόν'' εγκλημάτων ουσιαστικά!) αλλά το σταμάτημα των οδικών κακουργημάτων, τα οποία αφαιρούν κάθε χρόνο από τον κοινωνικό ''κουμπαρά'' 12 δις, ματωμένα - πεταμένα ευρώ στην άσφαλτο.

 

Η Λύση του τραγικού προβλήματος της Οδικής Γενοκτονίας θα έρθει μόνο όταν μηδενιστούν τα έσοδα από τα ''μη τελεσθέντα'' πια επί ασφάλτου ''φονικά''.

 

Σημ.: Τα έσοδα για το κοινωνικό κράτος (από τροχαίες παραβάσεις) είναι αντιστρόφως ανάλογα των εγκλημάτων που διαπράττονται καθημερινά στη γεμάτη σφάλματα άσφαλτο.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Ευτυχώς...
Κανείς δεν πιστεύει ότι θα του συµβεί ατύχηµα. Πιστεύετε ότι αύριο κάποιος από εµάς µπορεί να µην είναι ζωντανός; Το ξέρετε; Το υπογράφετε; Εγώ δεν το υπογράφω. ...(περισσότερα)
ΚΟΚ = Απαξίωση της ανθρώπινης ζωής
Ο ΚΟΚ απαξιώνει την ανθρώπινη ζωή, λέγοντας στον κάθε Έλληνα ότι η ζωή του είναι ήσσονος σημασίας σε σχέση με τα λεφτά του. ...(περισσότερα)
Για τον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης
Η περιφερειακή οδός της Θεσσαλονίκης δεν είναι και από τους καλύτερους δρόμους στην Ελλάδα. Είναι γνωστό αυτό. Το κυριότερο πρόβλημα είναι όμως στο μυαλό αυτών των ανθρώπων που ταξιδεύουν. ...(περισσότερα)

S5 Box