ΑΠΟΨΕΙΣ

 

Η Λ.Ε.Α. (Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης) έχει μετατραπεί στην Πατρίδα μας σε Λωρίδα Ελλοίνων Αλητών.


Το πρόβλημα θα αρχίσει να λύνεται όταν μπουν χειροπέδες στον καθ' οδόν αλήτη... 

Ο ΚΟΚ είναι απαξιωτικός για την αξία της ανθρώπινης ζωής, καθώς δεν είναι δυνατόν να συνετίζεται κάποιος πληρώνοντας κάποιο πρόστιμο με 50% έκπτωση, για απόπειρες φόνων. Ο Έλληνας δεν «παθαίνει» με αστεία πρόστιμα και έτσι ούτε μαθαίνει να προφυλάσσει την οικογενειακή του ευτυχία. Δυστυχώς, μαθαίνει να εξαγοράζει τα οδικά του εγκλήματα με τα λεφτά του.

Μόνο με συλλήψεις με χειροπέδες και κοινωνικές υπηρεσίες στο ΚΑΤ, καθώς και υποχρεωτικές αιμοδοσίες, δωρεές οργάνων, αφαίρεση διπλωμάτων, κοινωνική εκπαίδευση, ψυχιατρικούς ελέγχους και τέλος εξοντωτικά πρόστιμα (από σωστά εκπαιδευμένους και ευαισθητοποιημένους αστυνομικούς), μπορεί να υπάρξει βελτίωση.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Κράτος - ΚΑΠΗ
Το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Εργασίας ψάχνουν απελπισμένα και απεγνωσμένα να βρουν ''ισοδύναμα'' για το τεράστιο πρόβλημα του ''Ασφαλιστικού''.  ...(περισσότερα)
Η μαγκιά στέλνει στον Τάφο...
Η μαγκιά στο δρόμο στέλνει τα Παιδιά, σε επίπεδο Γενοκτονίας, στους Τάφους. ...(περισσότερα)
Φτάνει πια!
Όμως θα έπρεπε και οι δύο να βροντοφωνάξουν στην Γενοκτονία που συντελείται κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή στην φονική Ελληνική και γεμάτη σφάλματα άσφαλτο. ...(περισσότερα)

S5 Box