ΑΠΟΨΕΙΣ

Η μαγκιά στο δρόμο στέλνει τα Παιδιά, σε επίπεδο Γενοκτονίας, στους Τάφους.


Αυτό που λείπει από τον Έλληνα είναι η Αυτοεκτίμηση.
Ο χειρότερος εχθρός μας είναι ο Εαυτός μας.
Ο καθένας μας πρέπει να σκέφτεται, πόσο σημαντικός και μοναδικός και ανεκτίμητος και αναντικατάστατος και λατρεμένος και αγαπημένος είναι για τα παιδιά του, τον μπαμπά του, την μαμά του, τους φίλους του.
Αν θέλουμε άμεσα να μειώσουμε το οδικό έγκλημα, θα πρέπει κάθε πρωί να κοντοσταθούμε στην πόρτα και πριν την κλείσουμε να σκεφτούμε πόσες αγκαλιές μας περιμένουν το απόγευμα.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Απόγνωση
Είναι αναγκαίο, επιβεβλημένο και ηθικά υποχρεωτικό για την Οικονομική Σωτηρία της Χώρας, να υπάρξει η Σωτηρία της Ζωής, της Ακεραιότητας και του ''Κοινωνικού Βιος'' των Ελλήνων που Χάνονται άδικα, συν...(περισσότερα)
20 Χρόνια στου κουφού ''όσο θέλεις βρόντα''
1996 - 2016: Από το ΠΑΣΟΚ του Κ. Σημίτη, στη Ν.Δ. του Κ. Καραμανλή και ξανά στο ΠΑΣΟΚ του Γ. Παπανδρέου και πάλι ξανά μανά στη Ν.Δ. του Α. Σαμαρά για να φτάσουμε ανεπιτυχώς στον ΣΥΡΙΖΑ του Α. Τσίπρα. ...(περισσότερα)
Τσουνάμι
ΙΝΔΙΚΟΣ ΩΚΕΑΝΟΣΝ.Δ. ΑΣΙΑ πληθυσμός 1.000.000.000 περίπου Βιβλική φυσική καταστροφή: Μετασεισμικό (9 Ρίχτερ) Φονικό Τσουνάμι πλήττει χιλιάδες χιλιομέτρων παραλίων και αφαιρεί (μέσα στα τελευταία 500 ...(περισσότερα)

S5 Box