ΑΠΟΨΕΙΣ

Η μαγκιά στο δρόμο στέλνει τα Παιδιά, σε επίπεδο Γενοκτονίας, στους Τάφους.


Αυτό που λείπει από τον Έλληνα είναι η Αυτοεκτίμηση.
Ο χειρότερος εχθρός μας είναι ο Εαυτός μας.
Ο καθένας μας πρέπει να σκέφτεται, πόσο σημαντικός και μοναδικός και ανεκτίμητος και αναντικατάστατος και λατρεμένος και αγαπημένος είναι για τα παιδιά του, τον μπαμπά του, την μαμά του, τους φίλους του.
Αν θέλουμε άμεσα να μειώσουμε το οδικό έγκλημα, θα πρέπει κάθε πρωί να κοντοσταθούμε στην πόρτα και πριν την κλείσουμε να σκεφτούμε πόσες αγκαλιές μας περιμένουν το απόγευμα.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

365 Ημέρες Θλίψης
Όπως κάθε 3η Κυριακή του Νοεμβρίου, έτσι και η ερχόμενη, θεωρείται παγκόσμια ημέρα μνήμης θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων....(περισσότερα)
Ξέρω να οδηγώ...
... σημαίνει ότι ξέρω να οδηγώ το όχημα μου με τέτοιον τρόπο, ώστε να μην εμπλέκομαι σε τροχαία δυστυχήματα. ...(περισσότερα)
Απόλαυση
Ερωτική, γαστρονομική, καπνιστική, "αλκοολική", οδηγική. Όλες οι δραστηριότητες, που έχουν σαν στόχο την ευχαρίστηση των αισθήσεων μας, αν γίνονται αλόγιστα, χωρίς προβληματισμό, σύνεση, συναίσθη...(περισσότερα)

S5 Box