ΑΠΟΨΕΙΣ

Η μαγκιά στο δρόμο στέλνει τα Παιδιά, σε επίπεδο Γενοκτονίας, στους Τάφους.


Αυτό που λείπει από τον Έλληνα είναι η Αυτοεκτίμηση.
Ο χειρότερος εχθρός μας είναι ο Εαυτός μας.
Ο καθένας μας πρέπει να σκέφτεται, πόσο σημαντικός και μοναδικός και ανεκτίμητος και αναντικατάστατος και λατρεμένος και αγαπημένος είναι για τα παιδιά του, τον μπαμπά του, την μαμά του, τους φίλους του.
Αν θέλουμε άμεσα να μειώσουμε το οδικό έγκλημα, θα πρέπει κάθε πρωί να κοντοσταθούμε στην πόρτα και πριν την κλείσουμε να σκεφτούμε πόσες αγκαλιές μας περιμένουν το απόγευμα.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Μας λείπει
Θεέ μου πόσο μας λείπει το γέλιο του, οι καυγάδες του, οι αγριάδες του, τα σφυρίγματα του, οι σκοποί που τραγουδούσε, οι φωνάρες του, το ποδοβολητό του. ...(περισσότερα)
Η απόλυτη δυστυχία...
Η πιο ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή ενός ανθρώπου είναι η γέννηση ενός παιδιού. Για κάποιους πιο τυχερούς, υπάρχει μια ακόμη πιο ευτυχισμένη στιγμή, είναι η γέννηση ενός εγγονιού. Η πιο τραγική στιγμή όμ...(περισσότερα)
Υγεία - Οικονομία
Απόλυτα συγκρίσιμες έννοιες. Έτσι όταν ένας άριστα καταρτισμένος επιστήμονας γιατρός προσπαθεί, καθυστερημένα βέβαια, να θεραπεύσει μια πολύ προχωρημένη βαριά ασθένεια (σε άρρωστο που βρίσκεται σ...(περισσότερα)

S5 Box