ΑΠΟΨΕΙΣ

Οι πίσω επιβάτες (μετά από ένα τρακάρισμα) έχουν 7 (εφτά) φορές μεγαλύτερες πιθανότητες από τους μπροστινούς (επιβάτες), να εκτοξευθούν έξω από το αυτοκίνητο.

Σε μία βίαιη σύγκρουση πρώτα βγαίνουν οι πίσω από τα τζάμια σκοτώνοντας, σε επίπεδο μακριάς γαϊδούρας, τους μπροστινούς.
Σε ένα τρακάρισμα με 80χλμ την ώρα θα σε σκοτώσει ο πίσω επιβάτης (πχ. ο ''κουμπάρος'' των 80 κιλών, στο πίσω κάθισμα χ 80χιλ την ώρα = 6.400 κιλά), είτε φοράς ζώνη, είτε δεν φοράς ζώνη.

''ΙΑΒΕΡΗΣ''

Περισσότερες Απόψεις

Ποιος θα με θέλει;
Το φορτηγό δεν μπόρεσε, δεν πρόλαβε καν να προσπαθήσει να αποφύγει την μικρούλα με το ποδήλατο της που διέσχιζε τον παγωμένο από το χιόνι δρόμο. Το μικρό κορίτσι -δυστυχώς(;) για αυτήν- έζησε. ...(περισσότερα)
Ταξί και Ζώνες ασφαλείας...
Προτιμώ να ανοίξετε θέμα (για την ζώνη ασφαλείας) από το να ανοίξουμε Τάφους. Λειτουργήστε σαν πρότυπα για την ασφάλεια την δική σας και των συνοδηγών-πελατών σας. ...(περισσότερα)
Δημόσια Διαπόμπευση
Ό,τι κινείται στους Δημόσιους Χώρους, Δρόμους, Πεζοδρόμια, Πλατείες, Εθνικά Δίκτυα, Επαρχιακές Οδούς κλπ. όπου και εκτίθεται σε δημόσια θέαση η παραβατικότητα-εγκληματικότητα του, να τιμωρείται πάραυτ...(περισσότερα)

S5 Box