ΑΠΟΨΕΙΣ

Οι πίσω επιβάτες (μετά από ένα τρακάρισμα) έχουν 7 (εφτά) φορές μεγαλύτερες πιθανότητες από τους μπροστινούς (επιβάτες), να εκτοξευθούν έξω από το αυτοκίνητο.

Σε μία βίαιη σύγκρουση πρώτα βγαίνουν οι πίσω από τα τζάμια σκοτώνοντας, σε επίπεδο μακριάς γαϊδούρας, τους μπροστινούς.
Σε ένα τρακάρισμα με 80χλμ την ώρα θα σε σκοτώσει ο πίσω επιβάτης (πχ. ο ''κουμπάρος'' των 80 κιλών, στο πίσω κάθισμα χ 80χιλ την ώρα = 6.400 κιλά), είτε φοράς ζώνη, είτε δεν φοράς ζώνη.

''ΙΑΒΕΡΗΣ''

Περισσότερες Απόψεις

Ποιος θα με θέλει;
Το φορτηγό δεν μπόρεσε, δεν πρόλαβε καν να προσπαθήσει να αποφύγει την μικρούλα με το ποδήλατο της που διέσχιζε τον παγωμένο από το χιόνι δρόμο. Το μικρό κορίτσι -δυστυχώς(;) για αυτήν- έζησε. ...(περισσότερα)
Τραγική Σύγκριση
KINA100.000 νεκροί από τροχαία το 2004 σε μια χώρα με πληθυσμό κατοίκων  1.500.000.000 ποσοστό  ένας (1) νεκρός σε κάθε 15.000 Κινέζους. ΕΛΛΑΔΑ3.000 νεκροί από τροχαία κάθε χρόνο όπου ο πλη...(περισσότερα)
«Τροχαία» Γενοκτονία (Μέρος Β')
Το Χρονικό ενός προγραμματισμένου θανάτου-Φόνου του παιδιού (μας). Έτσι λοιπόν έρχεται και η ώρα (αν ακόμη ζουν και περπατούν ) να πάρουν δίπλωμα οδήγησης. ...(περισσότερα)

S5 Box