ΑΠΟΨΕΙΣ

Στέφθηκε από επιτυχία η διαπραγμάτευση της Ελληνικής Κυβέρνησης με τους Εταίρους - Δανειστές μας, καθώς εγκρίθηκε η αποταμίευση των 2 + 10 δις ευρώ ''και'' για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών (με το αναμενόμενο βέβαια σκληρό κόστος).


Όμως η πιο σκληρή διαπραγμάτευση του Πρωθυπουργού είναι αυτή με τους χωρίς Νου πολίτες της Ελλάδας από την οποία αναμένεται να εξοικονομηθούν 12 δις. ευρώ για τα κοινωνικά ταμεία της χώρας, με αντίτιμο βέβαια την προστασία Ζωής, Ακεραιότητας και ''Βιος'' των Ελληνοπαίδων.
Μια Κυβέρνηση δημοκρατική Δεν επιτρέπεται να ανέχεται την ''καθ’ οδόν'' γενοκτονία αυτή των Ελλήνων, η οποία δεν συνάδει με την ανθρωπιστική εικόνα (προφίλ) της.
Σημ.: Τουλάχιστον το 50% του κόστους Υγείας προέρχεται - δημιουργείται από τα Οδικά Εγκλήματα.

ΙΑΒΕΡΗΣ (Νοέμβριος 2015)

Περισσότερες Απόψεις

Δημοσιογράφοι
Οι Δημοσιογράφοι στην αρχή της καριέρας τους μιλάνε πολύ για αυτά που δεν ξέρουν(!) δηλαδή ότι δεν ξέρουν να οδηγούν και να κυκλοφορούν με ασφάλεια, ότι δεν ξέρουν να φυλάγονται από οδικούς κινδύνους,...(περισσότερα)
Γράμμα προς την Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας
Ο "Ιαβέρης" απέστειλε την παρακάτω επιστολή προς την Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας, με αφορμή τη συζήτηση σχετικά με τα Πρόστιμα. ...(περισσότερα)
Ανόητος
Τι είναι τελικά πιο ενοχλητικό, προσβλητικό, επικίνδυνο και τραγικό; Να σε πουν ανόητο επειδή πέρασες την διασταύρωση με STOP ή το ότι (από ανοησία που δεν παραδέχεσαι ή δεν καταλαβαίνεις) πέρασες τελ...(περισσότερα)

S5 Box