ΑΠΟΨΕΙΣ

Στέφθηκε από επιτυχία η διαπραγμάτευση της Ελληνικής Κυβέρνησης με τους Εταίρους - Δανειστές μας, καθώς εγκρίθηκε η αποταμίευση των 2 + 10 δις ευρώ ''και'' για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών (με το αναμενόμενο βέβαια σκληρό κόστος).


Όμως η πιο σκληρή διαπραγμάτευση του Πρωθυπουργού είναι αυτή με τους χωρίς Νου πολίτες της Ελλάδας από την οποία αναμένεται να εξοικονομηθούν 12 δις. ευρώ για τα κοινωνικά ταμεία της χώρας, με αντίτιμο βέβαια την προστασία Ζωής, Ακεραιότητας και ''Βιος'' των Ελληνοπαίδων.
Μια Κυβέρνηση δημοκρατική Δεν επιτρέπεται να ανέχεται την ''καθ’ οδόν'' γενοκτονία αυτή των Ελλήνων, η οποία δεν συνάδει με την ανθρωπιστική εικόνα (προφίλ) της.
Σημ.: Τουλάχιστον το 50% του κόστους Υγείας προέρχεται - δημιουργείται από τα Οδικά Εγκλήματα.

ΙΑΒΕΡΗΣ (Νοέμβριος 2015)

Περισσότερες Απόψεις

ΚΟΚ = Απαξίωση της ανθρώπινης ζωής
Ο ΚΟΚ απαξιώνει την ανθρώπινη ζωή, λέγοντας στον κάθε Έλληνα ότι η ζωή του είναι ήσσονος σημασίας σε σχέση με τα λεφτά του. ...(περισσότερα)
Πόσο;
Τα άθλια ΤV-κάναλα των ΜΜΕ και οι ''Κομματικοί'', για 5 τουλάχιστον χρόνια τώρα, μας έχουν ζαλίσει τα ''Μέζεα'' επαναλαμβάνοντας αντικοινωνικά και ενοχλητικά πια, για χιλιάδες φορές, πόσες εταιρείες έ...(περισσότερα)
Εκπαίδευση Συνείδησης Ανθρώπων...
... και όχι μόνον οδηγών, μια και η «Αυτοκινούμενη Ζωή», αφορά την ύπαρξη όλων των Ελλήνων που οδηγούν, συνοδηγούν, επιβαίνουν σε τροχοφόρα, περπατούν ή τρέχουν και γενικότερα συμμετέχουν σε δυστυχήμα...(περισσότερα)

S5 Box