ΑΠΟΨΕΙΣ

Στέφθηκε από επιτυχία η διαπραγμάτευση της Ελληνικής Κυβέρνησης με τους Εταίρους - Δανειστές μας, καθώς εγκρίθηκε η αποταμίευση των 2 + 10 δις ευρώ ''και'' για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών (με το αναμενόμενο βέβαια σκληρό κόστος).


Όμως η πιο σκληρή διαπραγμάτευση του Πρωθυπουργού είναι αυτή με τους χωρίς Νου πολίτες της Ελλάδας από την οποία αναμένεται να εξοικονομηθούν 12 δις. ευρώ για τα κοινωνικά ταμεία της χώρας, με αντίτιμο βέβαια την προστασία Ζωής, Ακεραιότητας και ''Βιος'' των Ελληνοπαίδων.
Μια Κυβέρνηση δημοκρατική Δεν επιτρέπεται να ανέχεται την ''καθ’ οδόν'' γενοκτονία αυτή των Ελλήνων, η οποία δεν συνάδει με την ανθρωπιστική εικόνα (προφίλ) της.
Σημ.: Τουλάχιστον το 50% του κόστους Υγείας προέρχεται - δημιουργείται από τα Οδικά Εγκλήματα.

ΙΑΒΕΡΗΣ (Νοέμβριος 2015)

Περισσότερες Απόψεις

Φτάνει πια!
Όμως θα έπρεπε και οι δύο να βροντοφωνάξουν στην Γενοκτονία που συντελείται κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή στην φονική Ελληνική και γεμάτη σφάλματα άσφαλτο. ...(περισσότερα)
Υγεία
Τέλος στο εισιτήριο 5ευρώ για εισαγωγή στα Νοσοκομεία. Εύγε! Το άδικο όμως 70 % του κόστους Υγείας προέρχεται από τα Οδικά Εγκλήματα στην ''γεμάτη σφάλματα άσφαλτο''. ...(περισσότερα)
Τυφλοί και Κουφοί
Το Ελληνικό Κράτος από τα 76 δις. ευρώ συνολικά ανείσπραχτες οφειλές μπαταχτσήδων, φοροκλεφτών, ανήθικων λεχριτών, θα μπορέσει τελικά να διεκδικήσει ''λέει'' το πολύ 9 δις. ευρώ για μια φορά και μόνο ...(περισσότερα)

S5 Box