ΑΠΟΨΕΙΣ

Η Γενοκτονία, η μείωση πληθυσμού, η Χώρα γερόντων ΔΕΝ σας απασχολεί;

Στην Ελλάδα τα τροχαία δυστυχήματα-ατυχήματα αποτελούν την 1η (πρώτη) αιτία θανάτου για τους νέους από 15 έως 29 ετών.

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat:
Ελλάδα, η πρωταθλήτρια (και) της υπογεννητικότητας στην Ευρώπη (και 7η στον Πλανήτη) το 2015
- Στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του 2015 καταγράφηκε μείωση του πληθυσμού κατά 6%
- Στην Ελλάδα καταγράφηκαν τα χαμηλότερα ποσοστά γεννήσεων το 2015 στην Ευρώπη.
- Στην Ελλάδα καταγράφηκαν 29.000 περισσότεροι θάνατοι από γεννήσεις, καταλήγοντας σε μια αρνητική φυσική αλλαγή του πληθυσμού κατά 2,7%.
- Σύμφωνα με το ρυθμό των γεννήσεων, το 2050, στην Ελλάδα ο αριθμός των ανθρώπων που θα είναι άνω των 65 ετών, θα είναι τρεις φορές μεγαλύτερος σε σχέση με σήμερα.

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Τι φταίει;
Τα ατυχήματα δε γίνονται επειδή ο Έλληνας δεν ξέρει να οδηγεί, αλλά επειδή δεν ξέρει ότι δεν ξέρει να οδηγεί. ...(περισσότερα)
Ποιος θα με θέλει;
Το φορτηγό δεν μπόρεσε, δεν πρόλαβε καν να προσπαθήσει να αποφύγει την μικρούλα με το ποδήλατο της που διέσχιζε τον παγωμένο από το χιόνι δρόμο. Το μικρό κορίτσι -δυστυχώς(;) για αυτήν- έζησε. ...(περισσότερα)
Για θάψιμο!
Λοιπόν ηλίθιοι του ''Συστήματος'' το μέγιστο θέμα του ασφαλιστικού, που αφορά άμεσα τις επόμενες γενιές είναι(!) αυτό (Εθνικό Θέμα) που δημιουργείται ''χθες'' και Σήμερα από την άδικη ''καθ’ οδόν'' εξ...(περισσότερα)

S5 Box