ΑΠΟΨΕΙΣ

Σε όλα τα κανάλια σε όλες τις εκπομπές-ρεπορτάζ με όλους τους δημοσιογράφους, σχεδόν ΠΟΤΕ δεν υπήρξε μια εκπομπή προγραμματισμένα αφιερωμένη (και όχι λόγω κάποιου απρόσμενου και ξαφνικού, ομαδικού ξεκληρίσματος "τροχαίου") στο Ζωτικής Σημασίας και σημαντικότητας θέμα της Οδικής Ασφάλειας, του τροχαίου Δυστυχήματος και της επί της ασφάλτου καθημερινής ανελέητης Γενοκτονίας.

Οικονομία, διαπλοκή, εισόδημα, "αποδείξεις", ακρίβεια, Ολυμπιακή, ΔΕΗ, συντάξεις, ΕΟΚ, Νόσος των πουλερικών και των τρελών Αγελάδων, παραδικαστικό, χρηματιστήριο, ποδόσφαιρο, εξαγωγές, εισαγωγές, συναυλίες, γκαλά, υποκλοπές, μεταγωγές, δικηγορίστικα, ομοφυλοφιλικά, και χιλιάδες ακόμη ασήμαντα , σε σχέση με την Ανθρώπινη Ζωή, Ακεραιότητα και ευτυχία "παίζουν" καθημερινά, εκνευριστικά και ανόητα.

Αιτία; Η ασυνειδησία, ανοησία, άγνοια, αναισθησία, αδιαφορία και όχι μόνο , όλων σχεδόν των Ελλήνων και της κοινής γνώμης, που "καθορίζει" Τελικά και την υψηλή τηλεθέαση σε ασήμαντα για την αληθινή βελτίωση της ποιότητας της Ζωής μας και της ίδιας της Ζωής μας Θέματα.

 

ΙΑΒΕΡΗΣ

Περισσότερες Απόψεις

Ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα
Οι πίσω επιβάτες (μετά από ένα τρακάρισμα) έχουν 7 (εφτά) φορές μεγαλύτερες πιθανότητες από τους μπροστινούς (επιβάτες), να εκτοξευθούν έξω από το αυτοκίνητο. ...(περισσότερα)
Road Graccident
Η Άλυτη Αιτία του "Προβλήματος" της Οδικής Γενοκτονίας (καθώς και Οικονομικής Κρίσης, Κοινωνικής Κατάπτωσης κλπ.) χρεώνεται την ανικανότητα επίλυσης ''Του'' καθώς οι ''αν-αρμόδιοι'' (ανόητοι) είναι συ...(περισσότερα)
Αύξηση διοδίων
Ναι όπου υπάρχει ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΣΦΑΛΗΣ με προδιαγραφές κλειστού αυτοκινητόδρομου, με κεντρικό στηθαίο (χωρίς "μετωπικές") και δύο (2) + λωρίδα ασφαλείας εκατέρωθεν.  Όχι όπου υπάρχει ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΦΟΡ...(περισσότερα)

S5 Box