ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Η μαγκιά στο δρόμο στέλνει τα Παιδιά, σε επίπεδο Γενοκτονίας, στους Τάφους.

Τα πιο πολλά Τροχαία Δυστυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 50 χιλιόμετρα την ώρα.

Τα ατυχήματα δε γίνονται επειδή ο Έλληνας δεν ξέρει να οδηγεί, αλλά επειδή δεν ξέρει ότι δεν ξέρει να οδηγεί.

Όχι! Είναι Σύμπτωμα. Αιτία είναι η Α-νοησία!

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;

Περισσότερες Απόψεις

Οικονομική Διαπραγμάτευση
Στέφθηκε από επιτυχία η διαπραγμάτευση της Ελληνικής Κυβέρνησης με τους Εταίρους - Δανειστές μας, καθώς εγκρίθηκε η αποταμίευση των 2 + 10 δις ευρώ ''και'' για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών (με τ...(περισσότερα)
ΚΤΕΟ: Τεχνικοί έλεγχοι ''Μαϊμού''
Αυτοί που ''λαδώνουν'' και αυτοί που τα ''παίρνουν'' είναι ηθικοί αυτουργοί ενός ''εγκλήματος'' και θα έπρεπε να ντρέπονται και να συλλαμβάνονται! ...(περισσότερα)
Κράτος - ΚΑΠΗ
Το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Εργασίας ψάχνουν απελπισμένα και απεγνωσμένα να βρουν ''ισοδύναμα'' για το τεράστιο πρόβλημα του ''Ασφαλιστικού''.  ...(περισσότερα)

S5 Box