ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Η μαγκιά στο δρόμο στέλνει τα Παιδιά, σε επίπεδο Γενοκτονίας, στους Τάφους.

Τα πιο πολλά Τροχαία Δυστυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 50 χιλιόμετρα την ώρα.

Τα ατυχήματα δε γίνονται επειδή ο Έλληνας δεν ξέρει να οδηγεί, αλλά επειδή δεν ξέρει ότι δεν ξέρει να οδηγεί.

Όχι! Είναι Σύμπτωμα. Αιτία είναι η Α-νοησία!

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;

Περισσότερες Απόψεις

Εξαθλίωση ''λάου λάου'' του Λαού
Τα μόνα ισοδύναμα αντισταθμιστικά στα άδικα σκληρά (!) μέτρα κατά παντός πολίτη δεν είναι μόνον η ανέφικτη πια και ουτοπική παραγωγή πλούτου, αλλά πάνω από όλα το άμεσο σταμάτημα επιτέλους της, χωρίς ...(περισσότερα)
365 Ημέρες Θλίψης
Όπως κάθε 3η Κυριακή του Νοεμβρίου, έτσι και η ερχόμενη, θεωρείται παγκόσμια ημέρα μνήμης θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων....(περισσότερα)
Η ζωή μας δεν είναι video games
Οι νέοι είναι εξοικειωμένοι στις σκληρές εικόνες και είναι εθισμένοι στη ταχύτητα. ...(περισσότερα)

S5 Box