ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Η μαγκιά στο δρόμο στέλνει τα Παιδιά, σε επίπεδο Γενοκτονίας, στους Τάφους.

Τα πιο πολλά Τροχαία Δυστυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 50 χιλιόμετρα την ώρα.

Τα ατυχήματα δε γίνονται επειδή ο Έλληνας δεν ξέρει να οδηγεί, αλλά επειδή δεν ξέρει ότι δεν ξέρει να οδηγεί.

Όχι! Είναι Σύμπτωμα. Αιτία είναι η Α-νοησία!

Τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό;

Περισσότερες Απόψεις

Δημοσιογράφοι
Οι Δημοσιογράφοι στην αρχή της καριέρας τους μιλάνε πολύ για αυτά που δεν ξέρουν(!) δηλαδή ότι δεν ξέρουν να οδηγούν και να κυκλοφορούν με ασφάλεια, ότι δεν ξέρουν να φυλάγονται από οδικούς κινδύνους,...(περισσότερα)
Ουαί και Αλίμονο
Ξεφύλλισα μια Κυριακάτικη εφημερίδα και παρατήρησα ότι στις σελίδες της φιλοξενούνταν με τη σειρά θέματα: 1. Πολιτικά 2. Οικονομικά3. Κοινωνικά 4. ΑθλητικάΜε απόγνωση διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε το Μέγι...(περισσότερα)
Το ψυχογράφημα των ''Ελλοίνων'' οδηγών...
Να σταματήσουν τα οριζόντια, άδικα, φορολογικά χαράτσια κατά παντός πολίτη και να έρθουν κάθετα σκληρά μέτρα κατά παντός αλήτη! ...(περισσότερα)

S5 Box