ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Όπως κάθε 3η Κυριακή του Νοεμβρίου, έτσι και η ερχόμενη, θεωρείται παγκόσμια ημέρα μνήμης θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων.

Η Οδήγηση υπό την επήρεια Αλκοόλ είναι έγκλημα, κακουργηματική πράξη, χρειάζεται σύλληψη με χειροπέδες.

Το πρόβλημα θα αρχίσει να λύνεται όταν μπουν χειροπέδες στον καθ' οδόν αλήτη...

Οι τελευταίες ημέρες του Οκτωβρίου είχαν πολλές απώλειες, από ατυχήματα στους δρόμους.

Η Γενοκτονία, η μείωση πληθυσμού, η Χώρα γερόντων ΔΕΝ σας απασχολεί;

Περισσότερες Απόψεις

Εξαθλίωση ''λάου λάου'' του Λαού
Τα μόνα ισοδύναμα αντισταθμιστικά στα άδικα σκληρά (!) μέτρα κατά παντός πολίτη δεν είναι μόνον η ανέφικτη πια και ουτοπική παραγωγή πλούτου, αλλά πάνω από όλα το άμεσο σταμάτημα επιτέλους της, χωρίς ...(περισσότερα)
Τι φταίει;
Τα ατυχήματα δε γίνονται επειδή ο Έλληνας δεν ξέρει να οδηγεί, αλλά επειδή δεν ξέρει ότι δεν ξέρει να οδηγεί. ...(περισσότερα)
Για θάψιμο!
Λοιπόν ηλίθιοι του ''Συστήματος'' το μέγιστο θέμα του ασφαλιστικού, που αφορά άμεσα τις επόμενες γενιές είναι(!) αυτό (Εθνικό Θέμα) που δημιουργείται ''χθες'' και Σήμερα από την άδικη ''καθ’ οδόν'' εξ...(περισσότερα)

S5 Box