ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

... φυσάνε σε όλους τους δρόμους διπλής κατεύθυνση χωρίς κεντρικό στηθαίο.

Ναι όπου υπάρχει ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΣΦΑΛΗΣ με προδιαγραφές κλειστού αυτοκινητόδρομου, με κεντρικό στηθαίο (χωρίς "μετωπικές") και δύο (2) + λωρίδα ασφαλείας εκατέρωθεν. 

Όχι όπου υπάρχει ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΦΟΡΑ ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ με προδιαγραφές αναπηρίας και δυστυχίας όπως Κορίνθου-Πατρών, Μαλιακού, Τέμπη, Παντελεήμων κλπ.

Όμως θα έπρεπε και οι δύο να βροντοφωνάξουν στην Γενοκτονία που συντελείται κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή στην φονική Ελληνική και γεμάτη σφάλματα άσφαλτο.

Βλέποντας να μην γίνεται τίποτε για την αντιμετώπιση του τραγικού ξεκληρίσματος στην Άσφαλτο , αυτού δηλαδή της ομαδικής καταστροφής Ζωών και ευτυχίας καθημερινά στους δρόμους, έχω αρχίσει να πιστεύω ότι για αυτό δεν φταίει μόνο η ανύπαρκτη παιδεία μας αλλά και τα χρωμοσώματα μας.

Τα θρομβοεμβολικά επεισόδια-περιστασιακά αυξήθηκαν τα τελευταία 50 χρόνια από 2,4% σε 47,5% (αύξηση 45%) :

Α. Λόγω ατμοσφαιρικής ρύπανσης για την οποία την μεγαλύτερη ευθύνη την έχουν οι ρύποι των εκατομμυρίων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν συνεχώς και χωρίς λόγο, δημιουργώντας επί πλέον τρομερά ψυχοσωματικά και ψυχικά προβλήματα στους κατοίκους των πόλεων.

Περισσότερες Απόψεις

DNA
Βλέποντας να μην γίνεται τίποτε για την αντιμετώπιση του τραγικού ξεκληρίσματος στην Άσφαλτο , αυτού δηλαδή της ομαδικής καταστροφής Ζωών και ευτυχίας καθημερινά στους δρόμους, έχω αρχίσει να πιστεύω ...(περισσότερα)
Ζώνη ασφαλείας στο πίσω κάθισμα
Οι πίσω επιβάτες (μετά από ένα τρακάρισμα) έχουν 7 (εφτά) φορές μεγαλύτερες πιθανότητες από τους μπροστινούς (επιβάτες), να εκτοξευθούν έξω από το αυτοκίνητο. ...(περισσότερα)
Εξοπλισμός... Νου
Τα πιο πολλά Τροχαία Δυστυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 50 χιλιόμετρα την ώρα. ...(περισσότερα)

S5 Box