SAFETY FIRST

Κατά τη διάρκεια της περιόδου 15 Απριλίου-2 Μαΐου, η Τροχαία κατέγραψε 55.534 παραβάσεις έπειτα από 250.690 ελέγχους στη χώρα μας.

Οι μετακινήσεις κατά την περίοδο του Πάσχα, αλλά και κατά την εβδομάδα έως την Πρωτομαγιά ήταν αυξημένες και σε αυτό το πλαίσιο, η Τροχαία εφάρμοσε αυξημένα μέτρα στους δρόμους της χώρας μας.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας, στην περίοδο του Πάσχα και της Πρωτομαγιάς πραγματοποιήθηκαν 250.690 έλεγχοι και σημειώθηκαν 55.534 παραβάσεις, με περισσότερες από 13.000 εξ αυτών να αφορούν στην κίνηση με υπερβολική ταχύτητα.

Μεγάλη ήταν η κινητοποίηση και κατά την περίοδο 26 Απριλίου-2 Μαΐου, κατά τη διάρκεια της οποίας διενεργήθηκαν 111.666 έλεγχοι από 4.103 συνεργεία ελέγχων της Τροχαίας, ενώ καταγράφηκαν 23.556 παραβάσεις.

Πιο δημοφιλής, έπειτα από τις "Λοιπές Παραβάσεις". ήταν όπως συνηθίζεται η κίνηση με υπερβολική ταχύτητα.

Αναλυτικά, οι παραβάσεις που καταγράφηκαν στην περίοδο 15 Απριλίου-2 Μαΐου, διαμορφώνονται ως εξής:

Υπερβολική Ταχύτητα 13.017

Μη χρήση κράνους 1.634

Mη χρήση ζώνης ασφαλείας 1.547

Παραβάσεις Μέθης 1.263

Παραβάσεις οχημάτων (ΚΤΕΟ) 1.022

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα 647

Χρήση κινητών τηλεφώνων 470

Παραβίαση Eρυθρού Σηματοδότη 359

Αντικανονικοί ελιγμοί 282

Αντικανονικό Προσπέρασμα 240

Κίνηση στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) 176

Παραβίαση προτεραιότητας 96

Φθαρμένα ελαστικά 78

Mη χρήση παιδικών καθισμάτων 49

Κίνηση στην αριστερή λωρίδα 21

Λοιπές παραβάσεις 34.631

Σύνολο 55.534

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Η χρήση κινητού κατά την οδήγηση διπλασιάζει τον κίνδυνο ατυχήματος...
... αναφέρει νέα έρευνα που έγινε από το Virginia Tech Transportation Institute, το Ινστιτούτο που ασχολείται με τον τομέα των μεταφορών σε ένα από τα πιο γνωστά Αμερικανικά Πανεπιστήμια, που έχει παγ...(περισσότερα)
Αυτόνομη αλλαγή λωρίδας: Οι οδηγοί είναι υπεύθυνοι σε περίπτωση ατυχήματος
Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης συνεχίζεται, οπότε η θέσπιση της κατάλληλης νομοθεσίας κρίνεται αναγκαία, καθώς προκύπτουν νέα δεδομένα που χρήζουν αποσαφήνισης. ...(περισσότερα)
Μ. Βρετανία: Ποια είναι η πρώτη κλήση των οδηγών σε περίπτωση ατυχήματος;
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία, έδειξε πως το πρώτο τηλεφώνημα που κάνουν οι οδηγοί εφόσον εμπλακούν σε μικρής έκτασης τροχαίο ατύχημα, δεν είναι αυτό που πιθανώς θα περιμέναμε. ...(περισσότερα)
Τα συστήματα ασφαλείας που γίνονται υποχρεωτικά από το 2022
Σε μια προσπάθεια περαιτέρω βελτίωσης του επιπέδου προστασίας επιβατών, πεζών και δικυκλιστών, ολοένα και περισσότερα οχήματα στην Ευρώπη θα διαθέτουν υποχρεωτικά τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδη...(περισσότερα)
Αυτό φαίνεται ότι σκέφτονται οι περισσότεροι οδηγοί στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας από το Vinci Autoroute και το Ινστιτούτο Ipsos. ...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: 1 στους 3 οδηγούς δεν χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης
Μπορεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα να διαθέτουν προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, όμως οι Βρετανοί οδηγοί δεν τα αξιοποιούν σε ικανοποιητικό βαθμό. ...(περισσότερα)
Βρυξέλλες: Μείωση συγκρούσεων στο κέντρο της πόλης
Οι πρόσφατες αλλαγές στο κυκλοφοριακό σύστημα της πρωτεύουσας του Βελγίου, έχουν ήδη αποφέρει θετικά αποτελέσματα. ...(περισσότερα)
Έως και 40% των θανάτων στους δρόμους σχετίζονται με τη δουλειά
 Σύμφωνα με νέα στοιχεία αναφορικά με τους θανάτους στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 25.671 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους το 2016. ...(περισσότερα)
Τα εξηλεκτρισμένα οχήματα πρέπει να διαθέτουν σύστημα ηχητικής προειδοποίησης
Η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης γίνεται πιο αυστηρή για τα ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία στο εξής θα πρέπει να διαθέτουν ειδικό σύστημα ηχητικής προειδοποίησης. ...(περισσότερα)
Video: Φρενάροντας σε βροχή και χιόνι
Η απόσταση ακινητοποίησης κατά την πέδηση στο χιόνι με αρχική ταχύτητα 30 χλμ./ώρα, είναι κατά 11,5 φορές μεγαλύτερη από την αντίστοιχη σε βρεγμένο οδόστρωμα. ...(περισσότερα)

S5 Box