SAFETY FIRST

Μεγάλη έκταση έχει πάρει η εκστρατεία ενάντια στη χρήση τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης στην Αγγλία, με την Theresa May να συμμετέχει προσωπικά σε αυτήν.


Σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, η Πρωθυπουργός της Αγγλίας συντάσσεται με τα αιτήματα για μεγαλύτερες επιπτώσεις σε οδηγούς που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Συγκεκριμένα, η May θεωρεί πως όσοι κρατούν τηλέφωνο ενώ οδηγούν θα έπρεπε να ντρέπονται, δείχνοντας πως διατηρεί σκληρή στάση σε αυτό το ζήτημα. Η Theresa May κάλεσε τον κόσμο σε μια στροφή ως προς αυτό το θέμα, ώστε η χρήση τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης να αντιμετωπιστεί ως κάτι ιδιαίτερα αρνητικό, όπως η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, τονίζοντας πως "μια στιγμή απώλειας προσοχής μπορεί να καταστρέψει τις ζωές των άλλων για πάντα".

Πιο συγκεκριμένα και ενώ δήλωσε πως η αγγλική κυβέρνηση σκοπεύει να αυξήσει τις ποινές, η Theresa May είπε: "Αρχικά πάντως, πρέπει να κάνουμε τον κόσμο να καταλάβει τους κινδύνους της χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Όπως έχουμε κάνει κοινωνικά απαράδεκτη την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, έτσι πρέπει να γίνει και με τη χρήση κινητού κατά την οδήγηση".

Τα ατυχήματα εξαιτίας της απόσπασης προσοχής λόγω χρήσης κινητού τηλεφώνου έχουν αυξηθεί. Η αγγλική κοινωνία ευαισθητοποιήθηκε ιδιαίτερα μετά από ατύχημα κατά το οποίο ένας οδηγός μικρού φορτηγού παρέσυρε και σκότωσε μια γυναίκα και τρία παιδιά, ενώ έκανε scrolling στο κινητό του και δεν κοιτούσε το δρόμο. Υπολογίζεται πως δεκάδες είναι τα θύματα ή οι τραυματισμοί από αυτή την αιτία και πολλοί υποστηρίζουν πως οι ποινές πρέπει να γίνουν εξοντωτικές.

Σύμφωνα με τις νομοθετικές αλλαγές που αναμένεται να εισαχθούν έως το τέλος του 2016 σε Αγγλία, Σκωτία και Ουαλία, οι οδηγοί θα παίρνουν 6 βαθμούς ποινής και θα πληρώνουν πρόστιμο 200 λιρών αν συλληφθούν να οδηγούν μιλώντας στο κινητό, ενώ οι νέοι οδηγοί θα αναγκάζονται, την πρώτη φορά που θα συλληφθούν, να περάσουν ξανά από εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος. Όσο για τους πιο έμπειρους οδηγούς, υπολογίζεται πως όταν συλληφθούν δύο φορές για αυτό το παράπτωμα θα οδηγούνται στο δικαστήριο, αντιμετωπίζοντας πιθανά πρόστιμα αξίας έως 1000 λίρες και αφαίρεση διπλώματος για τουλάχιστον 6 μήνες.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Τρισδιάστατη διάβαση πεζών και στην Ελλάδα
Οι 3D διαβάσεις πεζών στη χώρα μας είναι γεγονός και μία τέτοια βρίσκεται κοντά σε δύο σχολεία, στο Χαλάνδρι Αττικής. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: O τρόπος βαθμολόγησης
Το συνολικό σκορ υπολογίζεται ως άθροισμα πόντων της κάθε ενότητας ενώ πρέπει οπωσδήποτε σε καμιά ενότητα να μην υπάρχει βαθμός κάτω από τη βάση. ...(περισσότερα)
1 στους 2 Βρετανούς ξεπερνούν τα όρια ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από τον ίδρυμα Brake, που ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια στη Μ. Βρετανία, το 52% των Βρετανών οδηγών ομολογεί ότι ξεπερνά τα όρια των 20 μιλίων/ώρα, στις περιοχές που υπά...(περισσότερα)
Ευρωπαϊκή Ένωση: 6.000 παιδιά έχασαν τη ζωή τους από τροχαία σε μια δεκαετία
Ο αριθμός των παιδιών ηλικίας έως 14 ετών, που έφυγαν από τη ζωή λόγω τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά την περίοδο 2011-2020, καθιστά επιτακτική την άμεση εύρεση ...(περισσότερα)
Εκστρατεία εναντίον της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ στις Η.Π.Α.
Η προσπάθεια εξάλειψης του φαινομένου της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ, που αποτελεί μια από τις σημαντικότερες αιτίες θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, συνεχίζεται με αμείωτη ένταση στις Η.Π.Α. ...(περισσότερα)
Στη Σουηδία οι λιγότεροι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2019
Σύμφωνα με μετρήσεις σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το 2019, η Σουηδία ήταν η χώρα με το μικρότερο αριθμό θανάτων, με την Ελλάδα να βρίσκεται χαμηλά στη λίστα. ...(περισσότερα)
Υπνηλία κατά την οδήγηση: Ένα υποτιμημένο φαινόμενο
Μια από τις πιο σημαντικές και όμως λιγότερο προβεβλημένες αιτίες θανάτων στους δρόμους ανά τον κόσμο, είναι η οδήγηση κατά τη διάρκεια της οποίας ο οδηγός είναι μισοκοιμισμένος. ...(περισσότερα)
730 νεκροί σε 679 ατυχήματα το 2017
Η Ελληνική Αστυνομία δημοσίευσε πρόσφατα τα στατιστικά στοιχεία της Τροχαίας, αναφορικά με τα τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν στους ελληνικούς δρόμους τη χρονιά που μας πέρασε. ...(περισσότερα)
Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο: Κριτική στην πολιτική περί Οδικής Ασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Σε έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου, αναφέρεται πως η Ευρωπαϊκή Ένωση και τα μέλη της πρέπει να αυξήσουν τις προσπάθειές τους, προκειμένου να υπάρξει επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί έως ...(περισσότερα)
Ηλικίες, ώρες και οδικά δίκτυα των θανατηφόρων τροχαίων του 2019
Τα στατιστικά δεδομένα της Ελληνικής Αστυνομίας προσφέρουν μεταξύ άλλων, δεδομένα σχετικά με την ηλικία, την ώρα, καθώς και το οδικό δίκτυο που συνέβησαν τα θανατηφόρα τροχαία κατά τη χρονιά που πέρασ...(περισσότερα)

S5 Box