SAFETY FIRST

Τα στοιχεία της Τροχαίας, αναφορικά με τα ατυχήματα κατά τη χρονιά που πέρασε, δείχνουν ελαφριά μείωση που πάντως, δε μπορεί να θεωρηθεί ως σημαντικό βήμα προόδου

Πρόσφατα, η Ελληνική Αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα τα στατιστικά της Τροχαίας, για τα τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας το 2018. Αν και υπάρχει μείωση σε σύγκριση με το 2017, εντούτοις υπάρχει πολύς δρόμος ακόμη για να θεωρήσουμε πως υπάρχει πραγματική βελτίωση.

Κατά τη διάρκεια του 2018, στην Ελλάδα καταγράφηκαν 655 (έναντι 679 το 2017) θανατηφόρα τροχαία, με τον αριθμό των θανάτων να φτάνει στους 709 (έναντι 730 το 2017). Συνολικά, ο αριθμός των τροχαίων το 2018 ήταν 10.633, ελάχιστα μειωμένος σε σύγκριση με το 2017, όταν καταγράφηκαν 10.702 ατυχήματα.

Πέραν των θανατηφόρων που προαναφέραμε, το 2018 είχαμε 601 σοβαρά ατυχήματα (έναντι 607 το 2017) και 9.377 ελαφρά ατυχήματα (έναντι 9.416 το 2017). Το 2018 είχαμε μόλις 3 σοβαρά τραυματίες λιγότερους από το 2017 (701 αντί για 704), ενώ οι ελαφρείς τραυματισμοί ήταν κατά 3 περισσότεροι από το 2017 (12.073 έναντι 12.070).

Η συνολική εικόνα σαφώς και δεν είναι αρνητική, ωστόσο μια τόσο μικρή βελτίωση δεν αφήνει περιθώριο εφησυχασμού. Όπως έχουμε ξαναγράψει πολλές φορές, πραγματική λύση στο πρόβλημα θα υπάρξει μόνο όταν δεν υπάρχει κανένας νεκρός στους δρόμους. Μέχρι τότε, η εικόνα θα έχει διαρκώς μαύρο φόντο...

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

ΠΗΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ (www.astynomia.gr)

SafetyFirst Accidents2018 Eidi

Περισσότερα Safety First

Προτάσεις για 11 βελτιώσεις στα νέα αυτοκίνητα έως το 2021
Στο πλαίσιο της προσπάθειας μείωσης των θανάτων και σοβαρών τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τις προτάσεις της οι οποίες περιλαμβάνουν την υποχρεωτική τοποθέτηση 11 ...(περισσότερα)
Αίτια και είδη θανατηφόρων τροχαίων το 2018
Στα στατιστικά της Τροχαίας για τα θανατηφόρα ατυχήματα που συνέβησαν το 2018, έχουν καταγραφεί τα αίτια, καθώς και τα είδη τους. Διαβάστε ποια είναι αυτά. ...(περισσότερα)
Ανησυχητικά αποτελέσματα για την οδήγηση υπό επήρεια ναρκωτικών ή φαρμάκων
Η οδήγηση υπό επήρεια ναρκωτικών ή χαπιών είναι ένα ζήτημα που αποκτά ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις, γεγονός που αποδεικνύεται στην περίπτωση της Μεγάλης Βρετανίας. ...(περισσότερα)
Παραβάσεις που
Σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, η επανάληψη ορισμένων επικίνδυνων παραβάσεων, θα επιφέρει αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 5 χρόνια. ...(περισσότερα)
Οδήγηση στην ομίχλη: Ένα απαιτητικό εγχείρημα
Η οδήγηση στην ομίχλη απαιτεί γνώση και αυτοσυγκέντρωση, όμως πάνω από όλα χρειάζεται, όπως σε κάθε δραστηριότητα της οδήγησης, κοινό νου. ...(περισσότερα)
Ιταλία: Αντιδράσεις για το όριο ταχύτητας 30 χλμ/ώρα
Η υιοθέτηση ανώτατου ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα σε αστικές περιοχές συνεχίζεται, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την Μπολόνια της Ιταλίας, όπου πάντως δεν έλειψαν οι αντιδράσεις. ...(περισσότερα)
Οι δρόμοι και οι ώρες που έγιναν θανατηφόρα τροχαία το 2018
Όπως έχουμε αναφέρει με σειρά άρθρων, η Ελληνική Αστυνομία έχει ανακοινώσει τα στατιστικά της Τροχαίας, αναφορικά με τα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους το 2018. ...(περισσότερα)
Αισθητήρες παρκαρίσματος: Το πιο δημοφιλές
Έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο έδειξε πως οι νέοι οδηγοί θεωρούν πιο σημαντικό προαιρετικό αξεσουάρ για το αυτοκίνητο, τους αισθητήρες παρκαρίσματος. ...(περισσότερα)
Οι 20 χειρότερες συνήθειες των νεαρών Βρετανών κατά την οδήγηση
Τα στατιστικά δεδομένα στην Μεγάλη Βρετανία αναδεικνύουν τις συνήθειες των νεαρών οδηγών όταν αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, οι οποίες δυστυχώς δε βοηθούν στη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας. ...(περισσότερα)
Ολλανδία: Μείωση ορίων ταχύτητας, για μείωση εκπομπής ρύπων
Σε μια κίνηση που έχει ήδη προκαλέσει συζητήσεις, η Ολλανδική κυβέρνηση ανακοίνωσε σχέδιο μείωσης των ορίων ταχύτητας κατά τη διάρκεια της ημέρας, με πρώτο στόχο τη μείωση της εκπομπής ρύπων και όχι, ...(περισσότερα)

S5 Box