SAFETY FIRST

Ο ανοικτός δημόσιος διαγωνισμός που έχει ως αντικείμενο τη βελτίωση των οδικών υποδομών, προκηρύχθηκε από την Περιφέρεια Αττικής.

Όπως έγινε γνωστό, ο προϋπολογισμός του νέου έργου, το οποίο αφορά σε εργασίες βελτίωσης υποδομών του οδικού δικτύου στην Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής, θα είναι 3.000.000 ευρώ.

Αυτό έρχεται ως συνέχεια του έργου με ονομασία «Συντήρηση & αποκατάσταση φθορών οδικού δικτύου Π.Ε. Δυτικής Αττικής (Α20)», ο προϋπολογισμός του οποίου είναι 2.000.000 ευρώ.

Όσον αφορά στο νέο έργο που δημοπρατήθηκε, σύμφωνα με την αντίστοιχη ανακοίνωση οι προβλεπόμενες ενέργειες είναι οι παρακάτω:

Συντήρηση του οδικού δικτύου αρμοδιότητας Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής (επούλωση φθορών, αντικατάσταση-συντήρηση πινακίδων και στηθαίων ασφαλείας, καθαρισμός ή επισκευή φρεατίων, κ.ά.)

Αντιμετώπιση φθορών με νέο οδόστρωμα συνολικής έκτασης 60 στρεμμάτων

Αποκατάσταση διαγράμμισης συνολικής επιφάνειας 30 στρεμμάτων

Αντικατάσταση ή τοποθέτηση νέων στηθαίων ασφαλείας με σύγχρονες προδιαγραφές συνολικού μήκους ενός χιλιομέτρου

Άρση επικινδυνότητας του οδικού δικτύου (εκσκαφές, άρση καταπτώσεων, αποκατάσταση καθιζήσεων, κατασκευή τοιχίων αντιστήριξης, κ.ά.)

Μηνιαία καταγραφή με επιτόπιο έλεγχο και αποτύπωση βλαβών με χρήση ειδικού εξοπλισμού, κατάλληλου λογισμικού και ηλεκτρονικών συσκευών που έχουν την δυνατότητα καταγραφής της γεωγραφικής θέσης της λαμβανομένης ψηφιακής εικόνας

Άμεση κινητοποίηση για αποκατάσταση βλαβών.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Photo: Markus Spiske - Unsplash

Περισσότερα Safety First

Κυβερνητική Επιτροπή για την Οδική Ασφάλεια: Πρώτη συνεδρίαση
Η Κυβερνητική Επιτροπή Επιτροπή για την Οδική Ασφάλεια, συνεδρίασε για πρώτη φορά στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. ...(περισσότερα)
Μπορεί η εικονική πραγματικότητα να βοηθήσει στη μείωση των ατυχημάτων;
Αυτό θα ερευνήσει ένας οργανισμός από τη Σουηδία, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή... ...(περισσότερα)
Υδρολίσθηση: Τι είναι και πώς την αντιμετωπίζουμε
Μια από τις πιο δύσκολες καταστάσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε σε βρεγμένο οδόστρωμα, είναι η υδρολίσθηση. Γνωρίζετε τι είναι και ποιες ενέργειες πρέπει να κάνετε; ...(περισσότερα)
Στάση αντί για κλήση σε περίπτωση υπερβολικής ταχύτητας, εφαρμόζει η Εσθονία
Μια ξεχωριστή μορφή αντιμετώπισης της κίνησης με υπερβολική ταχύτητα υιοθετείται στην Εσθονία, προσφέροντας δυνατότητα στάσης 45 ή 60 λεπτών, αντί για τη πληρωμή προστίμου. ...(περισσότερα)
Τα συστήματα ασφαλείας που γίνονται υποχρεωτικά από το 2022
Σε μια προσπάθεια περαιτέρω βελτίωσης του επιπέδου προστασίας επιβατών, πεζών και δικυκλιστών, ολοένα και περισσότερα οχήματα στην Ευρώπη θα διαθέτουν υποχρεωτικά τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδη...(περισσότερα)
Λακκούβες δεν έχουν μόνο οι ελληνικοί δρόμοι
Μπορεί οι λακκούβες να αποτελούν συνηθισμένο –και επικίνδυνο- θέαμα στους ελληνικούς δρόμους, όμως πρόσφατη έρευνα έδειξε πως αντίστοιχα προβλήματα υπάρχουν και στην Μεγάλη Βρετανία. ...(περισσότερα)
Και το Άμστερνταμ αποκτά όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα
Ακολουθώντας την τάση που έχει διαμορφωθεί, το Άμστερνταμ της Ολλανδίας προστίθεται στη λίστα των πόλεων που μειώνουν το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα. ...(περισσότερα)
Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας: Τι περιλαμβάνουν και ποιος είναι ο σκοπός τους
Τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας αυξάνουν διαρκώς τη δυναμική τους, οπότε ήρθε η στιγμή να κατανοήσουμε καλύτερα τι αφορούν. ...(περισσότερα)
Φρανκφούρτη: Όριο ταχύτητας 20 χλμ./ώρα εντός πόλης
Τους τελευταίους μήνες, η Φρανκφούρτη της Γερμανίας έχει αποκτήσει σε ορισμένα σημεία εντός πόλης, όρια ταχύτητας που περιορίζονται στα 20 χλμ./ώρα. ...(περισσότερα)
Η ευεργετική επίδραση του Intelligent Speed Assistance
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφαλών Μεταφορών (European Transport Safety Council - ETSC) παρουσίασε στο Youtube ένα βίντεο, που καταδεικνύει τη χρησιμότητα ενός από τα τελευταίας τεχνολογίας έξυπνα συστήμα...(περισσότερα)

S5 Box