SAFETY FIRST

Η Σχολή μας συνεχίζει να προσφέρει δωρεάν Σεμινάρια Οδικής Συμπεριφοράς - Διαβάστε πού και πότε θα διεξαχθούν οι επόμενες ομιλίες.

Τα δωρεάν Σεμινάρια Οδικής Συμπεριφοράς (Σ.Ο.Σ.) αποτελούν σημαντικό πυλώνα στην προσπάθεια εκπαίδευσης, κυρίως, της συνείδησης των ανθρώπων κατά την κυκλοφορία στο τραγικά επικίνδυνο οδικό περιβάλλον.

Εστιάζοντας σε αυτόν τον τομέα, προσπαθούμε να συνεισφέρουμε στην ευρύτερη ευαισθητοποίηση του κοινωνικού συνόλου, με απώτερο σκοπό την ελαχιστοποίηση των τροχαίων δυστυχημάτων.

Μέσω των δωρεάν θεωρητικών μαθημάτων-διαλέξεων, η Σχολή Οδικής Συμπεριφοράς "Ιαβέρης" στοχεύει επίσης στην ανύψωση του επιπέδου αυτοεκτίμησης των ανθρώπων, ώστε αυτοί να συνεχίζουν να υπάρχουν στις οικογένειες τους και έτσι να μην κλείνουν -για πάντα και άδικα- τα σπίτια τους.

Με συγκλονιστικά δυνατό λόγο και εικόνα από ταινίες-σποτ Οδικής Ασφάλειας, είναι σίγουρο ότι όλοι θα προβληματιστούν και θα ανησυχήσουν για θέματα που μέχρι τώρα μπορεί να θεωρούσαν ασήμαντα, εύκολα ή ανώδυνα.

Σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα μας, περισσότερα από 50.000 άτομα παρακολουθούν κάθε χρόνο τα σεμινάρια και περισσότεροι από 1.000.000 συνάνθρωποί μας έχουν διαβάσει βιβλία Οδικής Συμπεριφοράς του Ιαβέρη.

Η προσπάθεια αυτή συνεχίζεται με αλτρουισμό, ανιδιοτέλεια και μοναδικό σκοπό την σωτηρία των νέων (και όχι μόνο) ανθρώπων.

To επόμενο Σεμινάρια Οδικής Συμπεριφοράς θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη.

Seminar THE MET

Την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου στις 17:00, θα πραγματοποιηθεί δωρεάν σεμινάριο στο "The MET Hotel" (26ης Οκτωβρίου 48) στη Θεσσαλονίκη, με την υποστήριξη της Coral Α.Ε.-Shell Licensee.

Σε αυτή το σεμινάριο, τα πρατήρια Shell μας καλούν να βάλουμε τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς στη ζωή μας, γιατί αξίζει να κινούμαστε στο δρόμο και να επιστρέφουμε κάθε ημέρα στο σπίτι μας, με Ασφάλεια και Οικονομία.

Για κράτηση θέσης στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε στο 6937 444 926 (Κωνσταντίνος Ιαβέρης).

 

Περισσότερα Safety First

Προτάσεις για 11 βελτιώσεις στα νέα αυτοκίνητα έως το 2021
Στο πλαίσιο της προσπάθειας μείωσης των θανάτων και σοβαρών τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τις προτάσεις της οι οποίες περιλαμβάνουν την υποχρεωτική τοποθέτηση 11 ...(περισσότερα)
Safe system approach, από τα Ηνωμένα Έθνη
Στο πλαίσιο της υποστήριξης της εκστρατείας των Ηνωμένων Εθνών με τίτλο "Δεκαετία Δράσης για την Οδική Ασφάλεια 2011-2020" (UN Decade of Action for Road Safety 2011-2020), η FIA μέσω του Action for Ro...(περισσότερα)
709 θάνατοι σε 655 ατυχήματα το 2018
Τα στοιχεία της Τροχαίας, αναφορικά με τα ατυχήματα κατά τη χρονιά που πέρασε, δείχνουν ελαφριά μείωση που πάντως, δε μπορεί να θεωρηθεί ως σημαντικό βήμα προόδου ...(περισσότερα)
Περί ασφάλειας των πεζών
Οι πεζοί αποτελούν μια από τις πιο "ευπαθείς" ομάδες ατόμων που κινούνται στους δρόμους και δυστυχώς τα στατιστικά δεδομένα δείχνουν πως οι θάνατοί τους έχουν αυξηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. ...(περισσότερα)
Θερμοπληξία: Μια συχνή αιτία θανάτου για τα μικρά παιδιά
Μπορεί να μην είναι η πιο συχνή αιτία θανάτου, ωστόσο η θερμοπληξία είναι μία από τις πολλές αιτίες θανάτου για μικρά παιδιά που βρίσκονται για αρκετή ώρα σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα, όταν ο καιρός είν...(περισσότερα)
Υπνηλία κατά την οδήγηση: Ένα υποτιμημένο φαινόμενο
Μια από τις πιο σημαντικές και όμως λιγότερο προβεβλημένες αιτίες θανάτων στους δρόμους ανά τον κόσμο, είναι η οδήγηση κατά τη διάρκεια της οποίας ο οδηγός είναι μισοκοιμισμένος. ...(περισσότερα)
Οι 20 χειρότερες συνήθειες των νεαρών Βρετανών κατά την οδήγηση
Τα στατιστικά δεδομένα στην Μεγάλη Βρετανία αναδεικνύουν τις συνήθειες των νεαρών οδηγών όταν αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, οι οποίες δυστυχώς δε βοηθούν στη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας. ...(περισσότερα)
O Άφθαρτος!
H TAC (Transport Accident Commission) παρουσίασε τον Graham, ένα γλυπτό ομοίωμα ανθρώπου, που με βάση την κατασκευή του θα μπορούσε να αντέξει τα τροχαία ατυχήματα και να βγαίνει δίχως τραυματισμό από...(περισσότερα)
Οδήγηση υπό βροχή: Βασικές ενέργειες
Η οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα απαιτεί σύνεση και γνώση, αφού η πρόσφυση μειώνεται και παράλληλα, οι απαιτούμενες αποστάσεις φρεναρίσματος, αυξάνονται. ...(περισσότερα)
Τρισδιάστατη διάβαση πεζών και στην Ελλάδα
Οι 3D διαβάσεις πεζών στη χώρα μας είναι γεγονός και μία τέτοια βρίσκεται κοντά σε δύο σχολεία, στο Χαλάνδρι Αττικής. ...(περισσότερα)

S5 Box