SAFETY FIRST

Όταν βάζουμε τα πόδια στα ταμπλό ενώ βρισκόμαστε στη θέση του συνοδηγού διαπράττουμε ένα τεράστιο λάθος, καθώς σε περίπτωση ατυχήματος, έστω και με μικρή ταχύτητα, οι επιπτώσεις θα είναι από σπάσιμο ποδιών έως θάνατος.

Κάθε φορά που ένας συνοδηγός βάζει τα πόδια στο ταμπλό του αυτοκινήτου σε ένδειξη χαλάρωσης, στην πραγματικότητα θέτει τον εαυτό του σε θανάσιμο κίνδυνο. Ειδικά στην Ελλάδα, το συγκεκριμένο φαινόμενο μόνο σπάνιο δεν είναι.. Άλλωστε, δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει αυτοκίνητα δίπλα μας, όπου ο/η συνοδηγός κάθονται αμέριμνοι με τα πόδια στο ταμπλό. Ακόμη και σε περίπτωση σύγκρουσης με λίγα χιλιόμετρα, ο κίνδυνος είναι τεράστιος, ειδικά στα αυτοκίνητα που διαθέτουν και αερόσακους συνοδηγού. Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης ο αερόσακος θα ανοίξει με τέτοια δύναμη, που τα πόδια του συνοδηγού θα τιναχτούν προς τα πίσω.

Αυτό, στην καλύτερη περίπτωση θα οδηγήσει σε πολλαπλά κατάγματα των ποδιών. Σε "λίγο" χειρότερη περίπτωση, η πίεση θα προκαλέσει σοβαρό τραυματισμό στη λεκάνη ή στη σπονδυλική στήλη. Όσο αυξάνεται η ταχύτητα που κινούμαστε κατά τη διάρκεια του ατυχήματος (π.χ. αν κινούμαστε στην Εθνική Οδό), τα πράγματα θα είναι ακόμη χειρότερα. Εφόσον τα πόδια φτάσουν στο κεφάλι μας, τότε είναι πολύ πιθανός και ο θανάσιμος τραυματισμός.

Όλα τα παραπάνω σας φαντάζουν μακάβρια ή υπερβολικά; Δυστυχώς δεν είναι και το παρακάτω video από τον οργανισμό Οδικής Ασφάλειας NSW είναι διαφωτιστικό...

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Τα βασικά σημεία στο πλαίσιο κυρώσεων του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
O νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας έχει τεθεί σε Δημόσια Διαβούλευση – Διαβάστε ποιοι είναι οι βασικοί άξονές του όσον αφορά στον τομέα των παραβιάσεων. ...(περισσότερα)
Υπέρ του ελέγχου στοιχείων μέσω κάμερας οι περισσότεροι Βρετανοί οδηγοί
Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών, είναι υπέρ του ελέγχου μέσω κάμερας στους δρόμους, στοιχείων όπως αν το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο και έχει περάσει τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο ή αν έχουν πληρ...(περισσότερα)
Η Γαλλία θα περιορίσει την ακτίνα λειτουργίας των Smart Phones...
Η Γαλλική κυβέρνηση ενημέρωσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πως σκοπεύει να εισαγάγει μέτρα τα οποία θα εμποδίζουν τις εφαρμογές Infotainment των αυτοκινήτων, από το να παρέχουν στους οδηγούς πληροφορίες όπω...(περισσότερα)
Ελσίνκι: Ένας χρόνος χωρίς θύματα σε τροχαίο ατύχημα
Η πρωτεύουσα της Φινλανδίας, Ελσίνκι, σημείωσε μια σπάνια επίδοση στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας, καταγράφοντας μηδενικούς θανάτους από τροχαία ατυχήματα σε διάρκεια ενός έτους. ...(περισσότερα)
Οδήγηση υπό επήρεια ναρκωτικών ουσιών: Ραγδαία αύξηση θανάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο
Τα στατιστικά στοιχεία στο Ηνωμένο Βασίλειο καταδεικνύουν μια διαρκώς αυξανόμενη τάση οδήγησης υπό επήρεια ναρκωτικών ουσιών, η οποία έχει επιφέρει και μεγαλύτερο αριθμό θανάτων στους δρόμους. ...(περισσότερα)
Ελβετία: Μείωση ορίων ταχύτητας, μείωση σοβαρών τροχαίων
Έρευνα στην Ελβετία έδειξε πως η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός αστικών περιοχών στα 30 χλμ./ώρα, έχει αποφέρει αντίστοιχη μείωση των σοβαρών τροχαίων κατά 38%. ...(περισσότερα)
Εγκύκλιος για παράταση ισχύος σε όσες άδειες έληγαν εντός του Νοεμβρίου
Μέσω εγκυκλίου που υπέγραψε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλης Κεφαλογιάννης, δόθηκε παράταση τρίμηνης διάρκειας μεταξύ άλλων, στην ισχύ των αδειών οδήγησης και των πιστοποιητικών επαγγελματ...(περισσότερα)
Τα μέτρα της Τροχαίας για την εορταστική περίοδο
Η Τροχαία ανακοίνωσε τα έκτακτα μέτρα που θα ληφθούν κατά την χρονική περίοδο 23 Δεκεμβρίου 2022-8 Ιανουαρίου 2023. ...(περισσότερα)
Νέα αυτοκίνητα: Υποχρεωτικά με Intelligent Speed Limiter και
Στο εξής, κάθε νέο αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται υποχρεωτικά με το έξυπνο σύστημα "Intelligent Speed Limiter" και με μαύρο κουτί. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Οι οδηγοί-dummies!
Οι κούκλες Hybrid III και ES-2 είναι πολύ σημαντικές καθώς αποτελούν τον οδηγό και τον επιβάτη στα ατυχήματα. ...(περισσότερα)

S5 Box