SAFETY FIRST

Η Τροχαία συνεχίζει τους ελέγχους στις Περιφέρειες της χώρας, εστιάζοντας αυτή τη φορά σε Πελοπόννησο και Κεντρική Μακεδονία.

Οι έλεγχοι της Τροχαίας δε σταματούν, αφού πέραν των οδικών δικτύων της Δυτικής Ελλάδας, αυτά επεκτάθηκαν, κατά την περίοδο 15-23 Ιουλίου, σε Πελοπόννησο και Κεντρική Μακεδονία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας, στην Περιφέρεια Πελοποννήσουν πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.013 έλεγχοι στις περιοχές Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας.

Από αυτούς τους ελέγχους προέκυψαν 347 παραβάσεις και 24 συλλήψεις για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.Αντίστοιχα, στην Κεντρική Μακεδονία πραγματοποιήθηκαν, την Παρασκευή 23 Ιουλίου, 4.151 έλεγχοι οχημάτων σε Ημαθία, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία, Σέρρες και Χαλκιδική.

Έπειτα από αυτούς, σημειώθηκαν 1.586 παραβάσεις, με εκείνες για υπερβολική ταχύτητα (716) να έχουν τη μερίδα του λέοντος.

Ακόμη, υπήρξαν 60 περιπτώσεις παράνομης στάθμευσης σε ράμπες διάβασης ατόμων με αναπηρία, πεζοδρόμους, λεωφορειόδρομους, διαβάσεις και πεζοδρόμια, ενώ σε 38 περιπτώσεις διαπιστώθηκε μη χρήση ζώνης ασφαλείας.

Επιπλέον, καταγράφηκαν 35 παραβάσεις για ΚΤΕΟ, 27 για οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ, από 15 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα ή μη χρήση κράνος και 12 για αντικανονικό προσπέρασμα.

Σε 9 περιπτώσεις διαπιστώθηκε οδήγηση με φθαρμένα ελαστικά, σε 7 για χρήση κινητού ή αντικανονικούς ελιγμούς, ενώ υπήρξαν και 645 περιπτώσεις λοιπών παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

 

Περισσότερα Safety First

Ιστορικό υψηλό για χρήση ζώνης στις Η.Π.Α.
Η χρήση ζώνης στις Ηνωμένες Πολιτείες έφτασε για το 2016 σε επίπεδα που δεν έχει ξαναβρεθεί στο παρελθόν, καθώς οι χρήστες των Αμερικανικών δρόμων φορούν ζώνη σε ποσοστό 90,1%, που είναι σαφώς βελτιωμ...(περισσότερα)
Το ανώτατο επιτρεπτό όριο αλκοόλ ανά την Ευρώπη
Μεγάλη συζήτηση γίνεται στην Ευρώπη σχετικά με τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, με την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ να αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες τους. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα ανά κατηγορία για το 2024
Ο οργανισμός Euro NCAP δημοσίευσε μια λίστα με τα αυτοκίνητα της κάθε κατηγορίας, που απέδωσαν καλύτερα στα τεστ πρόσκρουσης κατά τη διάρκεια του 2024. ...(περισσότερα)
Εκτόξευση για τα αυτόνομα αυτοκίνητα έως το 2030
Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι η επόμενη σελίδα της σύγχρονης αυτοκίνησης και οι εταιρείες κινούνται ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, διεξάγοντας ήδη έρευνες αναφορικά με το μερίδιο του αγοραστικού κοινού ...(περισσότερα)
Η αυτόνομη οδήγηση απαιτεί την ανάλογη εκπαίδευση
Μπορεί η τεχνολογία των μετακινήσεων οχημάτων δίχως την ανάγκη οδηγού να εξελίσσεται διαρκώς, ωστόσο αυτό δε συνεπάγεται τον αυτόματο εκμηδενισμό των τροχαίων ατυχημάτων. ...(περισσότερα)
Ξεκίνησε η ισχύς του ορίου 30 χλμ./ώρα στο Παρίσι
Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα έχει ήδη υιοθετηθεί στο 60% των δρόμων της πρωτεύουσας της Γαλλίας. ...(περισσότερα)
Γερμανία: Αμφιβολίες για το επίπεδο Οδικής Ασφάλειας κατά την πρόσβαση μαθητών στο σχολείο
Με βάση τον Δείκτη Σχολικής Διαδρομής ACE 2025, προκύπτει ότι οι σχολικές διαδρομές σε πολλές περιοχές της Γερμανίας δεν παρέχουν στα παιδιά την ενδεικνυόμενη ασφάλεια. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Ανησυχία για την αύξηση βάρους των νέων οχημάτων
Ο Οργανισμός Euro NCAP υποστηρίζει πως η αύξηση βάρους και διαστάσεων στα νέα οχήματα, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο στην Οδική Ασφάλεια όσο και στην προστασία του περιβάλλοντος. ...(περισσότερα)
Λακκούβες δεν έχουν μόνο οι ελληνικοί δρόμοι
Μπορεί οι λακκούβες να αποτελούν συνηθισμένο –και επικίνδυνο- θέαμα στους ελληνικούς δρόμους, όμως πρόσφατη έρευνα έδειξε πως αντίστοιχα προβλήματα υπάρχουν και στην Μεγάλη Βρετανία. ...(περισσότερα)
Σειρά ελέγχων της Τροχαίας στα οδικά δίκτυα της Δυτικής Ελλάδος
Επιχειρήσεις με στόχο την πρόληψη ατυχημάτων πραγματοποιήθηκαν στη Δυτική Ελλάδα από την Τροχαία. ...(περισσότερα)

S5 Box