SAFETY FIRST

Καθώς τα ελαστικά αποτελούν το μοναδικό σημείο του αυτοκινήτου που βρίσκεται σε άμεση επαφή με το δρόμο, είναι σημαντικό να διατηρούν κορυφαίες επιδόσεις σε επίπεδο ασφάλειας ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες αναφορικά με τις επιδόσεις ενός ελαστικού, είναι οι συνθήκες του περιβάλλοντος. Είναι λοιπόν λογικό, οι επιδόσεις να επηρεάζονται από παράγοντες όπως το υψόμετρο, η θερμοκρασία και το οδόστρωμα.

Ειδικά στη χώρα μας, η οποία διαθέτει μεγάλη γεωγραφική ποικιλομορφία, από σημεία μεγάλου υψόμετρου στο ηπειρωτικό της κομμάτι μέχρι τα νησιά, η διαφοροποίηση της θερμοκρασίας του οδοστρώματος είναι σημαντική. Επιπλέον, στην Ελλάδα παρουσιάζεται σημαντική διαφορά ελάχιστης και μέγιστης εξωτερικής θερμοκρασίας. Στην καρδιά του χειμώνα, το θερμόμετρο φλερτάρει με τους μηδέν βαθμούς και στα Βόρεια βρίσκεται πολύ κάτω από αυτό, ενώ το καλοκαίρι η θερμοκρασία βρίσκεται διαρκώς πάνω από τους 30°C.

Οι μεγάλες διαφοροποιήσεις στη θερμοκρασία είναι λογικό να έχουν την επίδρασή τους στα ελαστικά του αυτοκινήτου μας, με αποτέλεσμα η διατήρησή τους σε καλή κατάσταση, αλλά και η διατήρηση των επιδόσεών τους σε κάθε περίοδο του χρόνου, να αποτελεί σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.  Για αυτό το λόγο, οι εταιρείες παραγωγής ελαστικών προσπαθούν να προσφέρουν προϊόντα που θα μπορούν να ανταπεξέρχονται σε όλες τις καιρικές συνθήκες, κάθε εποχή του χρόνου.

Στοιχεία όπως το μείγμα γόμας που χρησιμοποιείται ή η σχεδίαση του σκαλίσματος του πέλματος, καθώς και οι τρισδιάστατες εγκοπές, είναι μερικές μόνο από τις εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις που χρησιμοποιούνται για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος.

Για παράδειγμα, η Michelin έχει δώσει μεγάλη έμφαση στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών, που θα προσφέρουν στα ελαστικά τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις σε όλες τις καιρικές συνθήκες, από την πρώτη ημέρα χρήσης και μέχρι το ελαστικό να φτάσει το κατώτατο νόμιμο όριο φθοράς.

Σε αυτό το πλαίσιο, έχει δημιουργήσει το καινοτόμο ελαστικό CrossClimate+, το οποίο ενσωματώνει τη διεθνή της τεχνογνωσία στον τομέα και αποτελεί το μοναδικό καλοκαιρινό ελαστικό που διαθέτει πιστοποίηση ΚΑΙ για χειμερινές συνθήκες. Αποτελεί, δηλαδή, ιδανική επιλογή για τους Έλληνες οδηγούς, οι οποίοι χρησιμοποιούν κατά κανόνα καλοκαιρινά ελαστικά, ενώ αποδίδει σε υψηλό επίπεδο και υπό χειμερινές συνθήκες όπως χαμηλές θερμοκρασίες, χιόνι, πάγο κλπ. Συγκεκριμένα, καθώς διαθέτει την πιστοποίηση 3PMSF, μπορεί να ανταποκριθεί άριστα ακόμα και σε θερμοκρασία κάτω και από τους 7°C. Επιπλέον, σύμφωνα με ανεξάρτητες δοκιμές, αυτό μπορεί να συμβεί σε όλη τη διάρκεια της ζωής του, όχι δηλαδή μόνο όταν είναι καινούριο, αλλά και όταν έχει φθαρεί μέχρι το κατώτατο νόμιμο όριο φθοράς του, ενώ παράλληλα έχει αναγνωριστεί για τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στην κατηγορία του.

Άλλωστε, η ασφάλεια και η διάρκεια υψηλής απόδοσης, είναι δύο από τα βασικά ζητούμενα κάθε οδηγού από τα ελαστικά του...

Περισσότερα Safety First

Ηλικίες, ώρες και οδικά δίκτυα των θανατηφόρων τροχαίων του 2019
Τα στατιστικά δεδομένα της Ελληνικής Αστυνομίας προσφέρουν μεταξύ άλλων, δεδομένα σχετικά με την ηλικία, την ώρα, καθώς και το οδικό δίκτυο που συνέβησαν τα θανατηφόρα τροχαία κατά τη χρονιά που πέρασ...(περισσότερα)
Πάγωμα πωλήσεων ΙΧ στη Σιγκαπούρη
Σε μια είδηση που δεν αφορά άμεσα την Οδική Ασφάλεια, αλλά άπτεται περισσότερο της σχέσης μεταξύ αυτοκίνησης και περιβάλλοντος, η κυβέρνηση της Σιγκαπούρης ανακοίνωσε το πάγωμα της πώλησης αυτοκινήτων...(περισσότερα)
Πρόοδος στον έλεγχο παραβάσεων στο εξωτερικό
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι νέοι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσον αφορά στις παραβάσεις που συντελούνται από χρήστες του δρόμου εκτός της χώρας καταγωγής τους, είχε θετικό αντίκτυπο. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Η επιλογή αυτοκινήτων
Ένα σύνηθες ερώτημα που τίθεται σχετικά με τη διαδικασία των Crash Tests που διενεργούνται από το Euro NCAP, είναι ο τρόπος με τον οποίο επιλέγονται τα αυτοκίνητα. ...(περισσότερα)
Ελλάδα: 61 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκων από τροχαία ατυχήματα το 2023
Με βάση τα επίσημα στατιστικά στοιχεία, η χώρα μας σημείωσε την 5η χειρότερη επίδοση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όσον αφορά στους θανάτους από τροχαία ατυχήματα το 2023. ...(περισσότερα)
Φρανκφούρτη: Όριο ταχύτητας 20 χλμ./ώρα εντός πόλης
Τους τελευταίους μήνες, η Φρανκφούρτη της Γερμανίας έχει αποκτήσει σε ορισμένα σημεία εντός πόλης, όρια ταχύτητας που περιορίζονται στα 20 χλμ./ώρα. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Αλλαγές στις δοκιμές πρόσκρουσης για το 2020
Ο οργανισμός Euro NCAP παρουσίασε τις αλλαγές που θα ισχύσουν κατά τη διεξαγωγή δοκιμών πρόσκρουσης των νέων μοντέλων από φέτος. ...(περισσότερα)
Εικονικοί βοηθοί στα αυτοκίνητα και οι πρώτες αντιδράσεις
Η τεχνολογία αναπτύσσεται με γοργούς, σε πολλές περιπτώσεις ιλιγγιώδεις, ρυθμούς που ακόμη και οι ίδιοι οι επιστήμονες σε αρκετές περιπτώσεις δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν. ...(περισσότερα)
Το σήμα του Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στο Υφυπουργείο Αθλητισμού
Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, τοποθετήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής για την τροπολογία σχετικά με τη μεταβίβαση εμπορικού σήματος για τη διενέργεια αγώνων του μηχανοκίνητ...(περισσότερα)
Ευρώπη: Πιέσεις για περισσότερα όρια ταχύτητας 30 χλμ./ώρα εντός πόλεων
Η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλεων στα 30 χλμ./ώρα, βρίσκει ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές στην Ευρώπη, όπως φαίνεται από πρόσφατα αιτήματα σε Ιταλία και Αυστρία. ...(περισσότερα)

S5 Box