SAFETY FIRST

Καθώς τα ελαστικά αποτελούν το μοναδικό σημείο του αυτοκινήτου που βρίσκεται σε άμεση επαφή με το δρόμο, είναι σημαντικό να διατηρούν κορυφαίες επιδόσεις σε επίπεδο ασφάλειας ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες αναφορικά με τις επιδόσεις ενός ελαστικού, είναι οι συνθήκες του περιβάλλοντος. Είναι λοιπόν λογικό, οι επιδόσεις να επηρεάζονται από παράγοντες όπως το υψόμετρο, η θερμοκρασία και το οδόστρωμα.

Ειδικά στη χώρα μας, η οποία διαθέτει μεγάλη γεωγραφική ποικιλομορφία, από σημεία μεγάλου υψόμετρου στο ηπειρωτικό της κομμάτι μέχρι τα νησιά, η διαφοροποίηση της θερμοκρασίας του οδοστρώματος είναι σημαντική. Επιπλέον, στην Ελλάδα παρουσιάζεται σημαντική διαφορά ελάχιστης και μέγιστης εξωτερικής θερμοκρασίας. Στην καρδιά του χειμώνα, το θερμόμετρο φλερτάρει με τους μηδέν βαθμούς και στα Βόρεια βρίσκεται πολύ κάτω από αυτό, ενώ το καλοκαίρι η θερμοκρασία βρίσκεται διαρκώς πάνω από τους 30°C.

Οι μεγάλες διαφοροποιήσεις στη θερμοκρασία είναι λογικό να έχουν την επίδρασή τους στα ελαστικά του αυτοκινήτου μας, με αποτέλεσμα η διατήρησή τους σε καλή κατάσταση, αλλά και η διατήρηση των επιδόσεών τους σε κάθε περίοδο του χρόνου, να αποτελεί σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.  Για αυτό το λόγο, οι εταιρείες παραγωγής ελαστικών προσπαθούν να προσφέρουν προϊόντα που θα μπορούν να ανταπεξέρχονται σε όλες τις καιρικές συνθήκες, κάθε εποχή του χρόνου.

Στοιχεία όπως το μείγμα γόμας που χρησιμοποιείται ή η σχεδίαση του σκαλίσματος του πέλματος, καθώς και οι τρισδιάστατες εγκοπές, είναι μερικές μόνο από τις εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις που χρησιμοποιούνται για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος.

Για παράδειγμα, η Michelin έχει δώσει μεγάλη έμφαση στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών, που θα προσφέρουν στα ελαστικά τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις σε όλες τις καιρικές συνθήκες, από την πρώτη ημέρα χρήσης και μέχρι το ελαστικό να φτάσει το κατώτατο νόμιμο όριο φθοράς.

Σε αυτό το πλαίσιο, έχει δημιουργήσει το καινοτόμο ελαστικό CrossClimate+, το οποίο ενσωματώνει τη διεθνή της τεχνογνωσία στον τομέα και αποτελεί το μοναδικό καλοκαιρινό ελαστικό που διαθέτει πιστοποίηση ΚΑΙ για χειμερινές συνθήκες. Αποτελεί, δηλαδή, ιδανική επιλογή για τους Έλληνες οδηγούς, οι οποίοι χρησιμοποιούν κατά κανόνα καλοκαιρινά ελαστικά, ενώ αποδίδει σε υψηλό επίπεδο και υπό χειμερινές συνθήκες όπως χαμηλές θερμοκρασίες, χιόνι, πάγο κλπ. Συγκεκριμένα, καθώς διαθέτει την πιστοποίηση 3PMSF, μπορεί να ανταποκριθεί άριστα ακόμα και σε θερμοκρασία κάτω και από τους 7°C. Επιπλέον, σύμφωνα με ανεξάρτητες δοκιμές, αυτό μπορεί να συμβεί σε όλη τη διάρκεια της ζωής του, όχι δηλαδή μόνο όταν είναι καινούριο, αλλά και όταν έχει φθαρεί μέχρι το κατώτατο νόμιμο όριο φθοράς του, ενώ παράλληλα έχει αναγνωριστεί για τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στην κατηγορία του.

Άλλωστε, η ασφάλεια και η διάρκεια υψηλής απόδοσης, είναι δύο από τα βασικά ζητούμενα κάθε οδηγού από τα ελαστικά του...

Περισσότερα Safety First

Κοινή δράση για την Οδική Ασφάλεια από τους Υπουργούς Μεταφορών της Ε.Ε.
Στην ετήσια συνάντηση των Υπουργών Μεταφορών των 28 χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Μαρτίου στη Βαλέττα της Μάλτας, ανακοινώθηκε η κοινή πρόθεση για δράση με στόχο την περαι...(περισσότερα)
Σε λειτουργία από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου τα ΚΤΕΟ
Τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων θα ανοίξουν τις πόρτες τους από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου, με τη λειτουργία τους να διέπεται από αυστηρούς κανόνες υγειονομικής ασφάλειας, στο πλαίσιο προστασίας από...(περισσότερα)
3.500 ζωές
Έτσι ονομάζεται η εκστρατεία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) αναφορικά με την Οδική Ασφάλεια, στην οποία συμμετέχουν ως πρεσβευτές και γνωστοί αθλητές ή καλλιτέχνες. ...(περισσότερα)
Πώς σχετίζεται η τηλεργασία με τα τροχαία ατυχήματα;
Μπορεί εκ πρώτης όψεως να μη φαντάζουν σχετικές μεταξύ τους, όμως έρευνα στο Βέλγιο καταδεικνύει πως η αύξηση της τηλεργασίας μπορεί να οδηγήσει σε μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. ...(περισσότερα)
Πιέσεις για μπλοκάρισμα της χρήσης κινητού κατά την οδήγηση!
Οι φωνές για την παρεμπόδιση της χρήσης κινητού κατά τη διάρκεια της οδήγησης ολοένα και πληθαίνουν, με μεγάλους Φορείς Οδικής Ασφάλειας να κάνουν διάβημα προς εταιρείες τεχνολογίας όπως η Apple και η...(περισσότερα)
Πόδια στο ταμπλό: Μια θανάσιμα κακή συνήθεια
Όταν βάζουμε τα πόδια στα ταμπλό ενώ βρισκόμαστε στη θέση του συνοδηγού διαπράττουμε ένα τεράστιο λάθος, καθώς σε περίπτωση ατυχήματος, έστω και με μικρή ταχύτητα, οι επιπτώσεις θα είναι από σπάσιμο π...(περισσότερα)
Εκτόξευση για τα αυτόνομα αυτοκίνητα έως το 2030
Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι η επόμενη σελίδα της σύγχρονης αυτοκίνησης και οι εταιρείες κινούνται ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, διεξάγοντας ήδη έρευνες αναφορικά με το μερίδιο του αγοραστικού κοινού ...(περισσότερα)
Ευρώπη: Έκκληση για αυτονομία στη διαμόρφωση των ορίων ταχύτητας ανά περιοχή
Ένας μεγάλος αριθμός Δημάρχων και Αντιδημάρχων μεγάλων πόλεων της Ευρώπης, συνυπογράφει γράμμα-αίτημα προς τους Financial Times, μέσω του οποίου ζητά αυτονομία στη λήψη αποφάσεων, αναφορικά με τη διαμ...(περισσότερα)
Τα αυξημένα μέτρα της Τροχαίας για τον Δεκαπενταύγουστο
Η Ελληνική Αστυνομία παρουσίασε τα επιπλέον μέτρα που έχουν ληφθεί, ενόψει της εξόδου του Δεκαπενταύγουστου. ...(περισσότερα)
Μείωση των ορίων ταχύτητας στη Γαλλία
Μετά από απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης, τα όρια ταχύτητας μειώθηκαν από τα 90, στα 80 χιλιόμετρα/ώρα, σε 400.000 χιλιόμετρα του γαλλικού οδικού δικτύου. ...(περισσότερα)

S5 Box