SAFETY FIRST

Καθώς τα ελαστικά αποτελούν το μοναδικό σημείο του αυτοκινήτου που βρίσκεται σε άμεση επαφή με το δρόμο, είναι σημαντικό να διατηρούν κορυφαίες επιδόσεις σε επίπεδο ασφάλειας ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες αναφορικά με τις επιδόσεις ενός ελαστικού, είναι οι συνθήκες του περιβάλλοντος. Είναι λοιπόν λογικό, οι επιδόσεις να επηρεάζονται από παράγοντες όπως το υψόμετρο, η θερμοκρασία και το οδόστρωμα.

Ειδικά στη χώρα μας, η οποία διαθέτει μεγάλη γεωγραφική ποικιλομορφία, από σημεία μεγάλου υψόμετρου στο ηπειρωτικό της κομμάτι μέχρι τα νησιά, η διαφοροποίηση της θερμοκρασίας του οδοστρώματος είναι σημαντική. Επιπλέον, στην Ελλάδα παρουσιάζεται σημαντική διαφορά ελάχιστης και μέγιστης εξωτερικής θερμοκρασίας. Στην καρδιά του χειμώνα, το θερμόμετρο φλερτάρει με τους μηδέν βαθμούς και στα Βόρεια βρίσκεται πολύ κάτω από αυτό, ενώ το καλοκαίρι η θερμοκρασία βρίσκεται διαρκώς πάνω από τους 30°C.

Οι μεγάλες διαφοροποιήσεις στη θερμοκρασία είναι λογικό να έχουν την επίδρασή τους στα ελαστικά του αυτοκινήτου μας, με αποτέλεσμα η διατήρησή τους σε καλή κατάσταση, αλλά και η διατήρηση των επιδόσεών τους σε κάθε περίοδο του χρόνου, να αποτελεί σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.  Για αυτό το λόγο, οι εταιρείες παραγωγής ελαστικών προσπαθούν να προσφέρουν προϊόντα που θα μπορούν να ανταπεξέρχονται σε όλες τις καιρικές συνθήκες, κάθε εποχή του χρόνου.

Στοιχεία όπως το μείγμα γόμας που χρησιμοποιείται ή η σχεδίαση του σκαλίσματος του πέλματος, καθώς και οι τρισδιάστατες εγκοπές, είναι μερικές μόνο από τις εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις που χρησιμοποιούνται για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος.

Για παράδειγμα, η Michelin έχει δώσει μεγάλη έμφαση στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών, που θα προσφέρουν στα ελαστικά τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις σε όλες τις καιρικές συνθήκες, από την πρώτη ημέρα χρήσης και μέχρι το ελαστικό να φτάσει το κατώτατο νόμιμο όριο φθοράς.

Σε αυτό το πλαίσιο, έχει δημιουργήσει το καινοτόμο ελαστικό CrossClimate+, το οποίο ενσωματώνει τη διεθνή της τεχνογνωσία στον τομέα και αποτελεί το μοναδικό καλοκαιρινό ελαστικό που διαθέτει πιστοποίηση ΚΑΙ για χειμερινές συνθήκες. Αποτελεί, δηλαδή, ιδανική επιλογή για τους Έλληνες οδηγούς, οι οποίοι χρησιμοποιούν κατά κανόνα καλοκαιρινά ελαστικά, ενώ αποδίδει σε υψηλό επίπεδο και υπό χειμερινές συνθήκες όπως χαμηλές θερμοκρασίες, χιόνι, πάγο κλπ. Συγκεκριμένα, καθώς διαθέτει την πιστοποίηση 3PMSF, μπορεί να ανταποκριθεί άριστα ακόμα και σε θερμοκρασία κάτω και από τους 7°C. Επιπλέον, σύμφωνα με ανεξάρτητες δοκιμές, αυτό μπορεί να συμβεί σε όλη τη διάρκεια της ζωής του, όχι δηλαδή μόνο όταν είναι καινούριο, αλλά και όταν έχει φθαρεί μέχρι το κατώτατο νόμιμο όριο φθοράς του, ενώ παράλληλα έχει αναγνωριστεί για τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στην κατηγορία του.

Άλλωστε, η ασφάλεια και η διάρκεια υψηλής απόδοσης, είναι δύο από τα βασικά ζητούμενα κάθε οδηγού από τα ελαστικά του...

Περισσότερα Safety First

20 χρόνια Euro NCAP
Ο Οργανισμός που διοργανώνει τα Crash Tests των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ευρώπη συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια δραστηριότητας που προσφέρει στην ασφάλεια όσων κινούνται με αυτοκίνητα, μοτοσικλέτε...(περισσότερα)
Το παράλληλο παρκάρισμα είναι ο δυσκολότερος ελιγμός
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία έδειξε πως το παράλληλο παρκάρισμα θεωρείται από τους Βρετανούς ως το δυσκολότερη εγχείρημα κατά την οδήγηση. ...(περισσότερα)
Όριο ταχύτητας 20 μιλίων/ώρα στο κέντρο του Λονδίνου
Όπως αναφέρουν τα μεγαλύτερα ΜΜΕ της Αγγλίας, έως το 2020 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία περαιτέρω μείωσης των ορίων ταχύτητας στα 20 μίλια/ώρα, σε οδούς-κλειδιά του Κεντρικού Λονδίνου. ...(περισσότερα)
Παράταση ισχύος για τις άδειες οδήγησης που λήγουν έως τα μέσα Δεκεμβρίου
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε την παράταση ισχύος κατά 3 μήνες, στις άδειες οδήγησης που λήγουν στην περίοδο 3 Νοεμβρίου-14 Δεκεμβρίου, λόγω του δεύτερου κύματος της πανδημίας. ...(περισσότερα)
Συνεχίζουν την οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ οι Έλληνες οδηγοί
Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες θανάτων στους δρόμους, ωστόσο οι Έλληνες οδηγοί φαίνεται πως δεν επηρεάζονται από αυτό. ...(περισσότερα)
Θάνατοι από τροχαία και διαφθορά...
Σύμφωνα με μεγάλο αριθμό ερευνών και μελέτη στατιστικών τα τελευταία χρόνια, η σχέση μεταξύ των θανάτων από τροχαία ατυχήματα και τα ποσοστά διαφθοράς σε μία χώρα είναι ευθέως ανάλογη. ...(περισσότερα)
Γαλλία: Δίπλωμα οδήγησης στα 17 έτη
Η γαλλική κυβέρνηση ανακοίνωσε πως οι νέοι της χώρας θα μπορούν να λαμβάνουν άδεια οδήγησης από την ηλικία των 17 ετών. ...(περισσότερα)
To Euro NCAP παρουσιάζει τον Οδικό Χάρτη 2025
Ο σημαντικότερος οργανισμός οδικής ασφάλειας στην Ευρώπη, παρουσίασε τον Road Map 2025, με στόχο την ενημέρωση των καταναλωτών για τα νέα, αυτόματα συστήματα ασφαλείας που εισέρχονται με ταχύ ρυθμό στ...(περισσότερα)
Ευρωβουλή: Όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα εντός πόλεων για βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ετοιμάζεται να ορίσει ως ανώτατο όριο για κίνηση εντός πόλεων τα 30 χλμ./ώρα, ενώ επεξεργάζεται και αρκετά ακόμη μέτρα για βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας. ...(περισσότερα)
Ουαλία: Θετική εξέλιξη με την μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλης στα 20 μίλια/ώρα
Τα πρώτα στατιστικά δεδομένα για την μείωση του ορίου ταχύτητας στα 20 μίλια/ώρα (30 χλμ./ώρα), δείχνουν πως η μέση ταχύτητα εντός αστικών περιοχών έχει μειωθεί, στοιχείο θετικό για την βελτίωση της Ο...(περισσότερα)

S5 Box