SAFETY FIRST

Καθώς τα ελαστικά αποτελούν το μοναδικό σημείο του αυτοκινήτου που βρίσκεται σε άμεση επαφή με το δρόμο, είναι σημαντικό να διατηρούν κορυφαίες επιδόσεις σε επίπεδο ασφάλειας ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες αναφορικά με τις επιδόσεις ενός ελαστικού, είναι οι συνθήκες του περιβάλλοντος. Είναι λοιπόν λογικό, οι επιδόσεις να επηρεάζονται από παράγοντες όπως το υψόμετρο, η θερμοκρασία και το οδόστρωμα.

Ειδικά στη χώρα μας, η οποία διαθέτει μεγάλη γεωγραφική ποικιλομορφία, από σημεία μεγάλου υψόμετρου στο ηπειρωτικό της κομμάτι μέχρι τα νησιά, η διαφοροποίηση της θερμοκρασίας του οδοστρώματος είναι σημαντική. Επιπλέον, στην Ελλάδα παρουσιάζεται σημαντική διαφορά ελάχιστης και μέγιστης εξωτερικής θερμοκρασίας. Στην καρδιά του χειμώνα, το θερμόμετρο φλερτάρει με τους μηδέν βαθμούς και στα Βόρεια βρίσκεται πολύ κάτω από αυτό, ενώ το καλοκαίρι η θερμοκρασία βρίσκεται διαρκώς πάνω από τους 30°C.

Οι μεγάλες διαφοροποιήσεις στη θερμοκρασία είναι λογικό να έχουν την επίδρασή τους στα ελαστικά του αυτοκινήτου μας, με αποτέλεσμα η διατήρησή τους σε καλή κατάσταση, αλλά και η διατήρηση των επιδόσεών τους σε κάθε περίοδο του χρόνου, να αποτελεί σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.  Για αυτό το λόγο, οι εταιρείες παραγωγής ελαστικών προσπαθούν να προσφέρουν προϊόντα που θα μπορούν να ανταπεξέρχονται σε όλες τις καιρικές συνθήκες, κάθε εποχή του χρόνου.

Στοιχεία όπως το μείγμα γόμας που χρησιμοποιείται ή η σχεδίαση του σκαλίσματος του πέλματος, καθώς και οι τρισδιάστατες εγκοπές, είναι μερικές μόνο από τις εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις που χρησιμοποιούνται για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος.

Για παράδειγμα, η Michelin έχει δώσει μεγάλη έμφαση στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών, που θα προσφέρουν στα ελαστικά τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις σε όλες τις καιρικές συνθήκες, από την πρώτη ημέρα χρήσης και μέχρι το ελαστικό να φτάσει το κατώτατο νόμιμο όριο φθοράς.

Σε αυτό το πλαίσιο, έχει δημιουργήσει το καινοτόμο ελαστικό CrossClimate+, το οποίο ενσωματώνει τη διεθνή της τεχνογνωσία στον τομέα και αποτελεί το μοναδικό καλοκαιρινό ελαστικό που διαθέτει πιστοποίηση ΚΑΙ για χειμερινές συνθήκες. Αποτελεί, δηλαδή, ιδανική επιλογή για τους Έλληνες οδηγούς, οι οποίοι χρησιμοποιούν κατά κανόνα καλοκαιρινά ελαστικά, ενώ αποδίδει σε υψηλό επίπεδο και υπό χειμερινές συνθήκες όπως χαμηλές θερμοκρασίες, χιόνι, πάγο κλπ. Συγκεκριμένα, καθώς διαθέτει την πιστοποίηση 3PMSF, μπορεί να ανταποκριθεί άριστα ακόμα και σε θερμοκρασία κάτω και από τους 7°C. Επιπλέον, σύμφωνα με ανεξάρτητες δοκιμές, αυτό μπορεί να συμβεί σε όλη τη διάρκεια της ζωής του, όχι δηλαδή μόνο όταν είναι καινούριο, αλλά και όταν έχει φθαρεί μέχρι το κατώτατο νόμιμο όριο φθοράς του, ενώ παράλληλα έχει αναγνωριστεί για τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στην κατηγορία του.

Άλλωστε, η ασφάλεια και η διάρκεια υψηλής απόδοσης, είναι δύο από τα βασικά ζητούμενα κάθε οδηγού από τα ελαστικά του...

Περισσότερα Safety First

Κοινή δράση για την Οδική Ασφάλεια από τους Υπουργούς Μεταφορών της Ε.Ε.
Στην ετήσια συνάντηση των Υπουργών Μεταφορών των 28 χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Μαρτίου στη Βαλέττα της Μάλτας, ανακοινώθηκε η κοινή πρόθεση για δράση με στόχο την περαι...(περισσότερα)
Traction Control System (TCS)
Πρόκειται για ένα από τα πιο διαδεδομένα συστήματα ασφαλείας, με την "έξυπνη" λειτουργία του να έχει αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη μιας πλειάδας συστημάτων, που εφοδιάζουν τα αυτοκίνητα τα οποία...(περισσότερα)
Υπέρ του ελέγχου στοιχείων μέσω κάμερας οι περισσότεροι Βρετανοί οδηγοί
Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών, είναι υπέρ του ελέγχου μέσω κάμερας στους δρόμους, στοιχείων όπως αν το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο και έχει περάσει τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο ή αν έχουν πληρ...(περισσότερα)
Η Σχολή Οδικής Συμπεριφοράς Ιαβέρης συνεργάζεται με το 1o bebefest
Πιστή στο έργο της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των συνανθρώπων μας αναφορικά με το "Εθνικό Θέμα" των τροχαίων ατυχημάτων, η Σχολή μας είναι συνεργάτης στο 1ο Φεστιβάλ Εγκυμοσύνης και Βρεφικής Ηλικ...(περισσότερα)
Αλλαγές στις εξετάσεις για απόκτηση διπλώματος
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ετοιμάζει τη διαφοροποίηση στις θεωρητικές και πρακτικές εξετάσεις υποψήφιων οδηγών για απόκτηση διπλώματος οδήγησης, με νέο σχέδιο νόμου. ...(περισσότερα)
Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια: Οι 5 ενότητες
Η ελληνική κυβέρνηση παρουσίασε το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια, με στόχο τη μείωση κατά 50% των νεκρών και σοβαρά τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με ...(περισσότερα)
Εργασίες βελτίωσης του οδικού δικτύου ανά την Ελλάδα
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η Περιφέρεια Αττικής, ανακοίνωσαν την έναρξη έργων υποδομής, για βελτίωση της ασφάλειας στο οδικό δίκτυο. ...(περισσότερα)
Το σήμα του Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στο Υφυπουργείο Αθλητισμού
Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, τοποθετήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής για την τροπολογία σχετικά με τη μεταβίβαση εμπορικού σήματος για τη διενέργεια αγώνων του μηχανοκίνητ...(περισσότερα)
Video: Φρενάροντας σε βροχή και χιόνι
Η απόσταση ακινητοποίησης κατά την πέδηση στο χιόνι με αρχική ταχύτητα 30 χλμ./ώρα, είναι κατά 11,5 φορές μεγαλύτερη από την αντίστοιχη σε βρεγμένο οδόστρωμα. ...(περισσότερα)
Στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η μείωση των σοβαρών τραυματισμών από τροχαία!
Το ζήτημα των τροχαίων ατυχημάτων και των σοβαρών τραυματισμών που προκύπτουν από αυτά, είναι μεταξύ των πιο σημαντικών από όσα απασχολούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. ...(περισσότερα)

S5 Box