SAFETY FIRST

Οι διαδικασίες και τα έγγραφα που απαιτούνται για αντικατάσταση πινακίδων και αδειών κυκλοφορίας αυτοκινήτων ή μοτοσικλετών αλλάζουν, βάσει Κοινής Υπουργικής Απόφασης.

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, οι διαδικασίες και τα έντυπα που χρειάζονται, για αντικατάσταση αδειών κυκλοφορίας ή πινακίδες, αυτοκινήτων και μοτοσικλετών λόγω κλοπής, απώλειας, φθοράς ή καταστροφής, αλλάζει.

Στην κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης&Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Υποδομών, Μεταφορών&Δικτύων με θέμα "Καθορισμός διοικητικών διαδικασιών και των αντίστοιχων εντύπων τους, που διεκπεραιώνονται και μέσω Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)", θα υπάρξουν οι ακόλουθες αλλαγές.

Οι τίτλοι των διαδικασιών 10 και 4 που αφορούν σε οχήματα ιδιωτικής χρήσης (Ι.Χ.) και Δημόσιας Χρήσης (Δ.Χ.) αντίστοιχα, μετατρέπονται σε: "Αντικατάσταση πινακίδων Δοκιμαστικής κυκλοφορίας και αριθμού κυκλοφορίας Επιβατηγών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών λόγω κλοπής, απώλειας, φθοράς ή καταστροφής αυτών".

Το κοινό έντυπο για διεκπεραίωση των διαδικασιών 10 και 4 που αφορούν σε οχήματα ιδιωτικής χρήσης (Ι.Χ.) και Δημόσιας Χρήσης (Δ.Χ.) αντίστοιχα, θα αντικατασταθεί από νέο αντίστοιχο έντυπο.
Επιπλέον, νέο έντυπο θα υπάρξει για τη διαδικασία χορήγησης αντιγράφου εντύπου άδειας οδήγησης λόγω απώλειας, κλοπής, φθοράς ή αλλοίωσης.

Νέο έγγραφο θα υπάρχει για τη διαδικασία χορήγησης πινακίδων αριθμού κυκλοφορίας Ε.Δ.Χ. σε περίπτωση κλοπής του οχήματος μαζί με τις πινακίδες τις πινακίδες, αντικαθίσταται από νέο έντυπο.

Τα νέα έντυπα, είναι εκείνα που θα χρησιμοποιούνται από εδώ και στο εξής τόσο από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών όσο και από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

701 νεκροί σε 10.740 τροχαία το 2019
Σε αντίστοιχα επίπεδα με το 2018 κινήθηκαν ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων, αλλά και των θυμάτων στους δρόμους της χώρας μας κατά το 2019, δείχνοντας πως επί της ουσίας, δεν έχει υπάρξει κάποια σημ...(περισσότερα)
Intelligent Speed Assistance: Το σύστημα που γίνεται υποχρεωτικό από το 2022
Από την επόμενη χρονιά, όλα τα νέα αυτοκίνητα στην Ευρώπη θα διαθέτουν έξυπνο σύστημα περιορισμού ταχύτητας. ...(περισσότερα)
Το ανώτατο επιτρεπτό όριο αλκοόλ ανά την Ευρώπη
Μεγάλη συζήτηση γίνεται στην Ευρώπη σχετικά με τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, με την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ να αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες τους. ...(περισσότερα)
Έρευνα στις Η.Π.Α. για τη χρήση πίσω ζώνης ασφαλείας
Όπως προέκυψε από έρευνα στις Η.Π.Α., οι ενήλικες δε φορούν πάντοτε ζώνη στο πίσω κάθισμα των αυτοκινήτων.Όπως προέκυψε από έρευνα στις Η.Π.Α., οι ενήλικες δε φορούν πάντοτε ζώνη στο πίσω κάθισμα των ...(περισσότερα)
Και το Άμστερνταμ αποκτά όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα
Ακολουθώντας την τάση που έχει διαμορφωθεί, το Άμστερνταμ της Ολλανδίας προστίθεται στη λίστα των πόλεων που μειώνουν το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα. ...(περισσότερα)
Οδήγηση στην ομίχλη: Ένα απαιτητικό εγχείρημα
Η οδήγηση στην ομίχλη απαιτεί γνώση και αυτοσυγκέντρωση, όμως πάνω από όλα χρειάζεται, όπως σε κάθε δραστηριότητα της οδήγησης, κοινό νου. ...(περισσότερα)
Ακόμη και το Hands Free αποσπά την προσοχή...
Όπως αναφέρεται σε άρθρο της ιστοσελίδας του European Transport Safety Council (Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών), η χρήση hands-free κατά τη διάρκεια της οδήγησης αποσπά την προσοχή σε αντίστο...(περισσότερα)
Τα στατιστικά των τροχαίων στην Ελλάδα
Τα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους δυστυχώς είναι ένα σύνηθες φαινόμενο με ολέθριες, σε πολλές περιπτώσεις, επιπτώσεις. ...(περισσότερα)
Επικίνδυνη οδήγηση: Ο νέος ποινικός κώδικας προβλέπει αυστηρές τιμωρίες
Η Βουλή των Ελλήνων προέβη σε αναθεώρηση του Ποινικού Κώδικα, με τις τιμωρίες σε περίπτωση επικίνδυνης οδήγησης να γίνονται πιο αυστηρές. ...(περισσότερα)
Η αυτόνομη οδήγηση απαιτεί την ανάλογη εκπαίδευση
Μπορεί η τεχνολογία των μετακινήσεων οχημάτων δίχως την ανάγκη οδηγού να εξελίσσεται διαρκώς, ωστόσο αυτό δε συνεπάγεται τον αυτόματο εκμηδενισμό των τροχαίων ατυχημάτων. ...(περισσότερα)

S5 Box