SAFETY FIRST

Η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, βεβαίωσε πως κατά τη διάρκεια του Ιουνίου καταγράφηκαν 19.562 παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και 538 τροχαία ατυχήματα, με 12 νεκρούς.

Η μηνιαία ενημέρωση της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, περιλάμβανε την καταγραφή για το τροχαία ατυχήματα, καθώς και τις παραβάσεις του ΚΟΚ, που σημειώθηκαν στο Νομό Αττικής.

Σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα που δημοσιεύτηκαν λοιπόν, στην Αττική καταγράφηκαν 538 τροχαία. Τα 12 εξ αυτών ήταν θανατηφόρα, έχοντας ισάριθμους νεκρούς, ενώ σε 20 τροχαία είχαμε 21 σοβαρούς τραυματισμούς.

Ακόμη, στον Νομό Αττικής σημειώθηκαν 506 ατυχήματα στα οποία, υπήρξαν 584 ελαφρά τραυματίες.

Ως κυριότερα αίτια, πάντα με βάση την καταγραφή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, θεωρούνται η απρόσεκτη οδήγηση, η παραβίαση πινακίδων που ρυθμίζουν την κίνηση και η παράβαση κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς.

Όπως τονίζεται, σε πολλές περιπτώσεις ατυχημάτων με δίκυκλα, η μη χρήση κράνους, επέφερε μεγαλύτερο τραυματισμό σε αναβάτες (οδηγούς ή επιβάτες).

Όσον αφορά στις παραβάσεις, αυτές κατά τον Ιούνιο έφτασαν στις 19.652, με 869 να είναι σε βαθμό πλημμελήματος.

Οι περισσότερες παραβάσεις (2.294) αφορούσαν στο όριο ταχύτητας, ενώ σε 1.041 περιπτώσεις σημειώθηκε η μη χρήση κράνους και σε 859, η μη χρήση ζώνης.

Ακόμη, καταγράφηκαν 477 παραβάσεις για χρήση κινητού κατά την οδήγηση, 225 για παραβίαση κόκκινου σηματοδότη και 214 παραβάσεις για οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ (37 εκ των οποίων ήταν σε βαθμό πλημμελήματος).

Σε 41 περιπτώσεις, οι οδηγοί ελέγχθηκαν για επικίνδυνους ελιγμούς.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Η υπερβολική ταχύτητα παραμένει πρώτη αιτία θανατηφόρων τροχαίων στην Ευρώπη
H υπερβολική ταχύτητα αποτελεί κύρια αιτία θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων και οι στατιστικές, το επιβεβαιώνουν. ...(περισσότερα)
Τι ισχύει για εξετάσεις οδήγησης και ΚΤΕΟ έως 30 Νοεμβρίου
Λόγω των μέτρων για την πανδημία, μέχρι το τέλος του μήνα έχει ανασταλεί η διαδικασία εξετάσεων για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, όχι όμως για απόκτηση επαγγελματικών αδειών ή Πιστοποιητικού Επαγγελματ...(περισσότερα)
Είδη και οχήματα των θανατηφόρων τροχαίων το 2019
Αναλύουμε τα θανατηφόρα τροχαία που σημειώθηκαν το 2019, με βάση το είδος του ατυχήματος, καθώς και τα οχήματα που εμπλέκονταν σε αυτό. ...(περισσότερα)
Παράταση κυκλοφοριακών μέτρων στο κέντρο της Αθήνας έως 21 Νοεμβρίου
Την παράταση των κυκλοφοριακών μέτρων που ισχύουν στο κέντρο της για 3 μήνες Αθήνας λόγω του κορονοϊού, ανακοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. ...(περισσότερα)
Traction Control System (TCS)
Πρόκειται για ένα από τα πιο διαδεδομένα συστήματα ασφαλείας, με την "έξυπνη" λειτουργία του να έχει αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη μιας πλειάδας συστημάτων, που εφοδιάζουν τα αυτοκίνητα τα οποία...(περισσότερα)
Φεβρουάριος 2020: Τα στατιστικά των τροχαίων στην Αττική
Οι ανθρώπινες απώλειες και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας δεν έλειψαν ούτε το προηγούμενο μήνα, όπως προκύπτει από την ανακοίνωση της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής. ...(περισσότερα)
Τροχαία ατυχήματα: Η βασική αιτία θανάτου για παιδιά ηλικίας 1-13 ετών
Τα τροχαία ατυχήματα είναι η βασική αιτία θανάτου παιδιών ηλικίας 1-13 ετών, γεγονός που οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε και οι στατιστικές δυστυχώς, επιβεβαιώνουν. ...(περισσότερα)
Euro NCAP Advanced (Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας)
Πρόκειται για ένα νέο σύστημα αξιολόγησης των προχωρημένων τεχνολογικών συστημάτων ασφαλείας, που συμπληρώνουν την υπάρχουσα αξιολόγηση του EuroNCAP. ...(περισσότερα)
Αυτό φαίνεται ότι σκέφτονται οι περισσότεροι οδηγοί στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας από το Vinci Autoroute και το Ινστιτούτο Ipsos. ...(περισσότερα)
Intelligent Speed Assistance: Το σύστημα που γίνεται υποχρεωτικό από το 2022
Από την επόμενη χρονιά, όλα τα νέα αυτοκίνητα στην Ευρώπη θα διαθέτουν έξυπνο σύστημα περιορισμού ταχύτητας. ...(περισσότερα)

S5 Box