SAFETY FIRST

Επιχειρήσεις με στόχο την πρόληψη ατυχημάτων πραγματοποιήθηκαν στη Δυτική Ελλάδα από την Τροχαία.

Οι έλεγχοι της Τροχαίας, με στόχο τη μείωση των ατυχήματος και κατ' επέκταση, τη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας, συνεχίζονται.

Όπως ανακοινώθηκε από την Ελληνική Αστυνομία, η Τροχαία πραγματοποίησε σειρά ελέγχων στη Δυτική Ελλάδα, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αχαΐας, Ηλείας και Αιτωλοακαρνανίας.

Η σειρά ελέγχων στη Δυτική Ελλάδα, εντάσσεται στο συνολικό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Ελλάδας, ενώ αναμένεται να συνεχιστεί σε όλη την Περιφέρεια.

Σε Αχαΐα, Ηλεία και Αιτωλοακαρνανία, διαπιστώθηκαν 261 παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) και έγιναν 11 συλλήψεις, έπειτα από έλεγχο σε 1.095 οχήματα.

Ακόμη, όπως ενημέρωσε η Ελληνική Αστυνομία, έλεγχοι για πρόληψη από επικίνδυνες οδηγικές συμπεριφορές έγιναν σε Κέρκυρα, Λευκάδα, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο.

Συνολικά βεβαιώθηκαν 134 παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. Από αυτές, οι 19 αφορούσαν σε οδήγηση μοτοσικλέτας χωρίς κράνος και οι 15 σε κίνηση με υπερβολική ταχύτητα.

Επιπλέον, σε 11 περιπτώσεις υπήρξαν οδηγοί με στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης, ενώ από 3 περιπτώσεις καταγράφηκαν για ανασφάλιστα οχήματα, για ΚΤΕΟ και για οδήγηση χωρίς χρήση ζώνης ασφαλείας.

Σε μια περίπτωση σημειώθηκαν παράβαση για χρήση κινητού και σε ακόμη μία, για οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ.

Τέλος, στο σύνολο υπήρξαν 7 συλλήψεις.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Ιταλία: Αντιδράσεις για το όριο ταχύτητας 30 χλμ/ώρα
Η υιοθέτηση ανώτατου ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα σε αστικές περιοχές συνεχίζεται, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την Μπολόνια της Ιταλίας, όπου πάντως δεν έλειψαν οι αντιδράσεις. ...(περισσότερα)
Ευρώπη: Ανεπαρκής στατιστική αποτίμηση των σοβαρών τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα
H διαδικασία καταμέτρησης και αποτίμησης των σοβαρών τραυματισμών στους Ευρωπαϊκούς δρόμους δεν είναι επαρκής, γεγονός που δημιουργεί δυσκολίες στη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας. ...(περισσότερα)
Μείωση της αστυνόμευσης και αύξηση των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη
Σύμφωνα με δύο έρευνες που πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (European Transport Safety Council) η μείωση της αστυνόμευσης στους Ευρωπαϊκούς δρόμους έχει ο...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: Οι κατασκευαστές θα ευθύνονται για τροχαία ατυχήματα με αυτόνομα οχήματα
Νομοσχέδιο στο Ηνωμένο Βασίλειο, προβλέπει πως η ευθύνη για τροχαία ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται αυτόνομα οχήματα δε θα ανήκει στους ιδιοκτήτες, αλλά στους κατασκευαστές. ...(περισσότερα)
Τα θανατηφόρα τροχαία με αριθμούς
Το 2016 πλησιάζει στο τέλος του και παρουσιάζουμε ορισμένα αριθμητικά στοιχεία από τα ατυχήματα στη χώρα μας κατά τη διάρκεια του 2015 και του 2014, όπως αυτά έχουν καταγραφεί από την Ελληνική Αστυνομ...(περισσότερα)
Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Έρχονται αυστηρότερες ποινές
Σύντομα θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που αναμένεται πιο αυστηρός σε επίπεδο ποινών, χρηματικών και μη. ...(περισσότερα)
Βρυξέλλες: Μείωση συγκρούσεων στο κέντρο της πόλης
Οι πρόσφατες αλλαγές στο κυκλοφοριακό σύστημα της πρωτεύουσας του Βελγίου, έχουν ήδη αποφέρει θετικά αποτελέσματα. ...(περισσότερα)
Τι περιλαμβάνει ο πρώτος άξονας του Εθνικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια;
Στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια που αποκαλύφθηκε πριν από μερικές εβδομάδες, έγινε γνωστό πως ο πρώτος άξονας περιστρέφεται γύρω από τη συλλογή και χρήση των δεδομένων από τροχα...(περισσότερα)
Ευρωπαϊκή Ένωση: Προς νομοθεσία για ψηφιακή διαθεσιμότητα των ορίων ταχύτητας
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέλει να αναβαθμίσει τους κανόνες στον τομέα των μετακινήσεων, ζητώντας την ψηφιακή παροχή δεδομένων για τα όρια ταχύτητας, από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. ...(περισσότερα)
Τα μέτρα της Τροχαίας για το τριήμερο
Η Τροχαία ανακοίνωσε μια σειρά μέτρων σε όλη τη χώρα για το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου, στα οποία εντάσσεται και η απαγόρευση κίνησης φορτηγών με βάρος άνω των 3,5 τόνων. ...(περισσότερα)

S5 Box