SAFETY FIRST

Η τελευταία δοκιμασία που έχει εισάγει το Euro NCAP φαίνεται πως φέρνει αποτελέσματα, αφού σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού, τρία νέα μοντέλα Ευρωπαίων κατασκευαστών έλαβαν 5 αστέρια, διαθέτοντας το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης (Autonomous Emergency Braking - AEB), στον βασικό εξοπλισμό.


Όπως έχει αναφερθεί και σε προηγούμενο άρθρο, από την αρχή της χρονιάς το Euro NCAP έχει εισάγει ένα σύστημα διπλής αξιολόγησης για το εν λόγω σύστημα (ΑΕΒ), το οποίο μπορεί να βρίσκεται είτε στον βασικό, είτε στον προαιρετικό εξοπλισμό ενός αυτοκινήτου. Έτσι, σε περίπτωση που το Autonomous Emergency Braking διατίθεται σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως μέρος προαιρετικού εξοπλισμού, το Euro NCAP δημοσιεύει δύο διαφορετικά αποτελέσματα, με το πρώτο να αφορά τα αστέρια που λαμβάνει το αυτοκίνητο χωρίς το συγκεκριμένο σύστημα και το δεύτερο να αφορά στην αξιολόγησή του, με αυτό το σύστημα.

Το Euro NCAP δημοσίευσε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης τριών νέων μοντέλων, της Alfa Romeo Giulia, του Seat Ateca και του VW Tiguan. Το κοινό τους χαρακτηριστικό ήταν ότι όλα διέθεταν το AEB στον βασικό τους εξοπλισμό προς όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όλα, έλαβαν 5 αστέρια στον συγκεκριμένο τομέα. Υπενθυμίζεται, πως η αξιολόγηση Προηγμένων Τεχνολογικών Συστημάτων εισήχθη στο Euro NCAP το 2014, όμως το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης όσον αφορά στους πεζούς, εισήχθη φέτος.

Ο Γενικός Γραμματέας του Euro NCAP, Michiel van Ratingen δήλωσε: "Το Euro NCAP δείχνει τι μπορεί να επιτευχθεί όταν κυβερνήσεις, ομάδες καταναλωτών και αυτοκινητιστικοί οργανισμοί της Ευρώπης συνεργάζονται. Όλοι μαζί μπορούμε να επιτύχουμε ένα επίπεδο επιρροής στην αυτοκινητοβιομηχανία που θα ήταν δύσκολο να επιτευχθεί με άλλον τρόπο. Χαιρόμαστε που βλέπουμε ότι σημαντικοί κατασκευαστές έχουν προσθέσει αυτά τα συστήματα στο βασικό εξοπλισμό των οχημάτων που διατίθενται στην EU28, αν και γνωρίζουμε πως αγορές εκτός της Ευρωζώνης δεν αντιμετωπίζονται το ίδιο σωστά σε ορισμένες περιπτώσεις".

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Εργασίες βελτίωσης του οδικού δικτύου ανά την Ελλάδα
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η Περιφέρεια Αττικής, ανακοίνωσαν την έναρξη έργων υποδομής, για βελτίωση της ασφάλειας στο οδικό δίκτυο. ...(περισσότερα)
Χιλιάδες κλήσεις για στάθμευση σε ράμπες διάβασης ΑμεΑ
Η ελλιπέστατη οδηγική, αλλά και συνολική, παιδεία μας αποκαλύπτεται για ακόμη μια φορά, από τη στατιστική των παραβάσεων που βεβαιώθηκαν σε αστικές περιοχές, για την περίοδο Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου 2019...(περισσότερα)
Video: Η τεχνολογία συνδεδεμένων φωτεινών σηματοδοτών από την Ford
Η Ford δοκιμάζει μια τεχνολογία συνδεδεμένων φωτεινών σηματοδοτών, που μπορεί να διευκολύνει τη διέλευση ασθενοφόρων, πυροσβεστικών ή περιπολικών. ...(περισσότερα)
3 βασικές ενέργειες συντήρησης του αυτοκινήτου μας στην καραντίνα
Η καραντίνα που επιβλήθηκε λόγω του κορονοϊού, έχει μειώσει πάρα πολύ τα χιλιόμετρα που πραγματοποιούμε με το αυτοκίνητο. Διαβάστε ποιες είναι οι βασικές ενέργειες που πρέπει να κάνουμε, για την συντή...(περισσότερα)
Euro NCAP: O τρόπος βαθμολόγησης
Το συνολικό σκορ υπολογίζεται ως άθροισμα πόντων της κάθε ενότητας ενώ πρέπει οπωσδήποτε σε καμιά ενότητα να μην υπάρχει βαθμός κάτω από τη βάση. ...(περισσότερα)
Οδήγηση υπό βροχή: Βασικές ενέργειες
Η οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα απαιτεί σύνεση και γνώση, αφού η πρόσφυση μειώνεται και παράλληλα, οι απαιτούμενες αποστάσεις φρεναρίσματος, αυξάνονται. ...(περισσότερα)
Video: Το πρώτο μετωπικό crash test μεταξύ ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Η Mercedes-Benz πραγματοποίησε ένα ασυνήθιστο crash test, φέρνοντας δύο ηλεκτρικά της οχήματα σε μετωπική σύγκρουση – δείτε το σχετικό video. ...(περισσότερα)
Υποχρεωτικό το eCall στα νέα αυτοκίνητα
Όπως ανακοίνωσε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η εφαρμογή eCall είναι πια υποχρεωτική στα νέα μοντέλα αυτοκινήτων και van.Όπως ανακοίνωσε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η εφαρμογή eCall είναι πια υποχρεωτική στ...(περισσότερα)
709 θάνατοι σε 655 ατυχήματα το 2018
Τα στοιχεία της Τροχαίας, αναφορικά με τα ατυχήματα κατά τη χρονιά που πέρασε, δείχνουν ελαφριά μείωση που πάντως, δε μπορεί να θεωρηθεί ως σημαντικό βήμα προόδου ...(περισσότερα)
Οδήγηση στην ομίχλη: Ένα απαιτητικό εγχείρημα
Η οδήγηση στην ομίχλη απαιτεί γνώση και αυτοσυγκέντρωση, όμως πάνω από όλα χρειάζεται, όπως σε κάθε δραστηριότητα της οδήγησης, κοινό νου. ...(περισσότερα)

S5 Box