SAFETY FIRST

Η τελευταία δοκιμασία που έχει εισάγει το Euro NCAP φαίνεται πως φέρνει αποτελέσματα, αφού σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού, τρία νέα μοντέλα Ευρωπαίων κατασκευαστών έλαβαν 5 αστέρια, διαθέτοντας το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης (Autonomous Emergency Braking - AEB), στον βασικό εξοπλισμό.


Όπως έχει αναφερθεί και σε προηγούμενο άρθρο, από την αρχή της χρονιάς το Euro NCAP έχει εισάγει ένα σύστημα διπλής αξιολόγησης για το εν λόγω σύστημα (ΑΕΒ), το οποίο μπορεί να βρίσκεται είτε στον βασικό, είτε στον προαιρετικό εξοπλισμό ενός αυτοκινήτου. Έτσι, σε περίπτωση που το Autonomous Emergency Braking διατίθεται σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως μέρος προαιρετικού εξοπλισμού, το Euro NCAP δημοσιεύει δύο διαφορετικά αποτελέσματα, με το πρώτο να αφορά τα αστέρια που λαμβάνει το αυτοκίνητο χωρίς το συγκεκριμένο σύστημα και το δεύτερο να αφορά στην αξιολόγησή του, με αυτό το σύστημα.

Το Euro NCAP δημοσίευσε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης τριών νέων μοντέλων, της Alfa Romeo Giulia, του Seat Ateca και του VW Tiguan. Το κοινό τους χαρακτηριστικό ήταν ότι όλα διέθεταν το AEB στον βασικό τους εξοπλισμό προς όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όλα, έλαβαν 5 αστέρια στον συγκεκριμένο τομέα. Υπενθυμίζεται, πως η αξιολόγηση Προηγμένων Τεχνολογικών Συστημάτων εισήχθη στο Euro NCAP το 2014, όμως το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης όσον αφορά στους πεζούς, εισήχθη φέτος.

Ο Γενικός Γραμματέας του Euro NCAP, Michiel van Ratingen δήλωσε: "Το Euro NCAP δείχνει τι μπορεί να επιτευχθεί όταν κυβερνήσεις, ομάδες καταναλωτών και αυτοκινητιστικοί οργανισμοί της Ευρώπης συνεργάζονται. Όλοι μαζί μπορούμε να επιτύχουμε ένα επίπεδο επιρροής στην αυτοκινητοβιομηχανία που θα ήταν δύσκολο να επιτευχθεί με άλλον τρόπο. Χαιρόμαστε που βλέπουμε ότι σημαντικοί κατασκευαστές έχουν προσθέσει αυτά τα συστήματα στο βασικό εξοπλισμό των οχημάτων που διατίθενται στην EU28, αν και γνωρίζουμε πως αγορές εκτός της Ευρωζώνης δεν αντιμετωπίζονται το ίδιο σωστά σε ορισμένες περιπτώσεις".

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Κάλεσμα για υποχρεωτικά alcohol interlocks
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας έρευνας για την Ευρωπαϊκή Ένωση, περισσότεροι από 5000 θάνατοι από τροχαία ατυχήματα έχουν ως αιτία την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. ...(περισσότερα)
Στην Ελβετία το βραβείο Οδικής Ασφάλειας του ETSC
Η προσπάθεια βελτίωσης της Οδικής Ασφάλειας που καταβάλλει τα τελευταία χρόνια η Ελβετία, αναγνωρίστηκε στην πράξη από το European Transport Safety Council (ETSC). ...(περισσότερα)
Αυτοκίνητα που επικοινωνούν μεταξύ τους;
Μπορεί ο τίτλος να περιγράφει ένα σενάριο που φαντάζει μακρινό, όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική... ...(περισσότερα)
ABS
Το Iaveris.gr θα παρουσιάσει μέσω μιας σειράς άρθρων, με πολύ απλή εξήγηση, τη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας που υπάρχουν πλέον στα αυτοκίνητα. Το πρώτο από αυτά, αφορά στο ABS, το οποίο είναι για έ...(περισσότερα)
Η σημασία του πέλματος στις επιδόσεις των ελαστικών
Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι τα ελαστικά αποτελούν το μοναδικό σημείο του αυτοκινήτου που βρίσκεται σε διαρκή επαφή με το δρόμο. ...(περισσότερα)
Τι είναι η τεχνολογία γεωεντοπισμού; (+video)
Η τεχνολογία γεωεντοπισμού (geofencing) που δοκιμάζεται από την Ford, αφορά στην αυτόματη μείωση ταχύτητας οχημάτων σε αστικές περιοχές. ...(περισσότερα)
MobileKids 2017
Η ευαισθησία της Daimler και κατά συνέπεια της Mercedes-Benz σχετικά με την Οδική Ασφάλεια είναι δεδομένη, γεγονός που πιστοποιείται και από την πρωτοβουλία "MobileKids" που πραγματοποιείται στη Γερμα...(περισσότερα)
Πόδια στο ταμπλό: Μια θανάσιμα κακή συνήθεια
Όταν βάζουμε τα πόδια στα ταμπλό ενώ βρισκόμαστε στη θέση του συνοδηγού διαπράττουμε ένα τεράστιο λάθος, καθώς σε περίπτωση ατυχήματος, έστω και με μικρή ταχύτητα, οι επιπτώσεις θα είναι από σπάσιμο π...(περισσότερα)
Πότε πραγματικά γερνούν τα ελαστικά μας και πόση σημασία έχει, τελικά, η ημερομηνία παραγωγής τους;
Η πραγματική ηλικία των ελαστικών ενός αυτοκινήτου, αποτελεί συνάρτηση πολλών παραγόντων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση. ...(περισσότερα)
Στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η μείωση των σοβαρών τραυματισμών από τροχαία!
Το ζήτημα των τροχαίων ατυχημάτων και των σοβαρών τραυματισμών που προκύπτουν από αυτά, είναι μεταξύ των πιο σημαντικών από όσα απασχολούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. ...(περισσότερα)

S5 Box