SAFETY FIRST

Μια είδηση που δε συνηθίζουμε να διαβάζουμε τον τελευταίο καιρό έφτασε από το Δελχί της Ινδίας, όπου αυτές τις ημέρες περνούν από Crash Test, υπό την αιγίδα του Global NCAP, αφού 5 μοντέλα που παράγονται στην Ινδία πήραν μηδενικό βαθμό στο κομμάτι της προστασίας ενηλίκων.


Ο λόγος για τα Renault Kwid, Maruti Suzuki Celerio, Maruti Suzuki Eeco, Mahindra Scorpio και Hyundai Eon, ενώ σημειώνεται πως το Renault Kwid δοκιμάστηκε σε 3 εκδόσεις, χωρίς να διαθέτουν όλες αερόσακο, αλλά μόνο μία εξ αυτών.

O Γενικός Γραμματέας του Global NCAP, David Ward σχολίασε σχετικά: "Τα τελευταία αποτελέσματα του SaferCarsforIndia δείχνουν πως σημαντικό είναι για τα σημερινά αυτοκίνητο, να διαθέτουν πλαίσιο που μένει σταθερό κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος. Αυτό, μαζί με τους εμπρός αερόσακους, αποτελεί πολύ σημαντικό προαπαιτούμενο για την ασφάλεια των επιβατών. Μένω έκπληκτος που ένας κατασκευαστής όπως η Renault, παρουσίασε το Kwid χωρίς αυτό να διαθέτει ένα τόσο σημαντικό χαρακτηριστικό. To Global NCAP πιστεύει πως κανένας κατασκευαστής δεν πρέπει να παράγει νέα μοντέλα που βρίσκονται τόσο κάτω από τα standards, σε κανένα μέρος του κόσμου. Οι κατασκευαστές πρέπει να εξασφαλίσουν ώστε τα αυτοκίνητά τους να περνούν τους ελάχιστους κανονισμούς crash test της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να υποστηρίζουν τη χρήση αερόσακου. Η πρόθεση της Renault να διορθώσει αυτό το σφάλμα μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους και ανυπομονούμε να δοκιμάσουμε μια νέα έκδοση με αερόσακους. Η Renault έχει επιδείξει εξαιρετικά αποτελέσματα στον τομέα της ασφάλειας στην Ευρώπη και θα έπρεπε να δείχνει την ίδια δέσμευση και προς τους πελάτες της στην Ινδία. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα, καταδεικνύει τη σημασία της απόφασης της Ινδικής Κυβέρνησης, να κάνει υποχρεωτικά Crash Tests που αφορούν σε μετωπική ή πλαϊνή σύγκρουση, από τον Οκτώβριο του 2017. Απαιτείται νομοθετική ενεργοποίηση, ώστε τα ελάχιστα επίπεδα προστασίας επιβατών που συνιστώνται από τα Ηνωμένα Έθνη, παρέχονται και στους Ινδούς καταναλωτές. Όμως οι κατασκευαστές δεν πρέπει να περιμένουν την νομοθεσία και τους παροτρύνουμε να αποσύρουν από την παραγωγή όλα τα αυτοκίνητα που παίρνουν μηδενικά αστέρια στα Crash Tests, το συντομότερο δυνατό". 

 

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Αύξηση τροχαίων ατυχημάτων κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021
Τα δεδομένα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ) για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021, έδειξαν αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους της χώρας μας. ...(περισσότερα)
Νέο σύστημα ανίχνευσης κίνησης ατόμων στο αυτοκίνητο
Ένα σύστημα που θα μπορεί να εξάγει συμπεράσματα για την κατάσταση του οδηγού και να αναλύει το βαθμό ελέγχου που έχει εκείνος στο αυτοκίνητο, έρχεται στο προσκήνιο. ...(περισσότερα)
Οι Έλληνες πρώτοι στις βρισιές κατά την οδήγηση
Πολλοί θα το είχαμε υποψιαστεί, ωστόσο τώρα υπάρχουν και απτές αποδείξεις, χάρη στην έρευνα του Vinci Autoroutes Foundation, καθώς οι Έλληνες κατέχουν την πρωτιά στο βρίσιμο κατά τη διάρκεια της οδήγη...(περισσότερα)
Οι συνέπειες της απώλειας συγκέντρωσης και των μειωμένων αντανακλαστικών στην οδήγηση
Η οδήγηση αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές δραστηριότητες της καθημερινότητάς μας και ως εκ τούτου, η αντιμετώπισή της απαιτεί τη δέουσα σοβαρότητα. ...(περισσότερα)
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφαλών Μεταφορών τοποθετείται...
... σχετικά με την Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια. ...(περισσότερα)
Η επιστήμη πίσω από τον Graham
Μετά την πρώτη παρουσίαση του Graham, η TAC έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με το εγχείρημα σε επιστημονικό επίπεδο. ...(περισσότερα)
FIA Action for Road Safety
Μια από τις σημαντικότερες εκστρατείες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) τα τελευταία χρόνια, είναι το "FIA Action for Road Safety" που αφορά στην Οδική Ασφάλεια. ...(περισσότερα)
Ελλάδα: 27.577 παραβάσεις σε 9 ημέρες
Οι περισσότερες παραβάσεις διαπιστώθηκαν στην Αττική, ενώ ο μεγαλύτερος αριθμός εξ αυτών αφορούσε σε παράνομη στάθμευση και κίνηση με υπερβολική ταχύτητα. ...(περισσότερα)
Αναστολή λειτουργίας ιδιωτικών και δημόσιων ΚΤΕΟ έως 31 Μαρτίου
Η έξαρση του κορονοϊού COVID-19 έχει οδηγήσει, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων, στην αναστολή λειτουργίας των δημόσιων και ιδιωτικών ΚΤΕΟ, τουλάχιστον έως το τέλος Μαρτίου. ...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: Πώς επηρεάζει η διανομή φαγητού την Οδική Ασφάλεια;
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία δείχνει πως η αύξηση ζήτησης για διανομή φαγητού κατ’ οίκον ή σε χώρους εργασίας, έχει επιφέρει μείωση στα επίπεδα Οδικής Ασφάλειας, ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους στον κλά...(περισσότερα)

S5 Box