SAFETY FIRST

Μια είδηση που δε συνηθίζουμε να διαβάζουμε τον τελευταίο καιρό έφτασε από το Δελχί της Ινδίας, όπου αυτές τις ημέρες περνούν από Crash Test, υπό την αιγίδα του Global NCAP, αφού 5 μοντέλα που παράγονται στην Ινδία πήραν μηδενικό βαθμό στο κομμάτι της προστασίας ενηλίκων.


Ο λόγος για τα Renault Kwid, Maruti Suzuki Celerio, Maruti Suzuki Eeco, Mahindra Scorpio και Hyundai Eon, ενώ σημειώνεται πως το Renault Kwid δοκιμάστηκε σε 3 εκδόσεις, χωρίς να διαθέτουν όλες αερόσακο, αλλά μόνο μία εξ αυτών.

O Γενικός Γραμματέας του Global NCAP, David Ward σχολίασε σχετικά: "Τα τελευταία αποτελέσματα του SaferCarsforIndia δείχνουν πως σημαντικό είναι για τα σημερινά αυτοκίνητο, να διαθέτουν πλαίσιο που μένει σταθερό κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος. Αυτό, μαζί με τους εμπρός αερόσακους, αποτελεί πολύ σημαντικό προαπαιτούμενο για την ασφάλεια των επιβατών. Μένω έκπληκτος που ένας κατασκευαστής όπως η Renault, παρουσίασε το Kwid χωρίς αυτό να διαθέτει ένα τόσο σημαντικό χαρακτηριστικό. To Global NCAP πιστεύει πως κανένας κατασκευαστής δεν πρέπει να παράγει νέα μοντέλα που βρίσκονται τόσο κάτω από τα standards, σε κανένα μέρος του κόσμου. Οι κατασκευαστές πρέπει να εξασφαλίσουν ώστε τα αυτοκίνητά τους να περνούν τους ελάχιστους κανονισμούς crash test της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να υποστηρίζουν τη χρήση αερόσακου. Η πρόθεση της Renault να διορθώσει αυτό το σφάλμα μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους και ανυπομονούμε να δοκιμάσουμε μια νέα έκδοση με αερόσακους. Η Renault έχει επιδείξει εξαιρετικά αποτελέσματα στον τομέα της ασφάλειας στην Ευρώπη και θα έπρεπε να δείχνει την ίδια δέσμευση και προς τους πελάτες της στην Ινδία. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα, καταδεικνύει τη σημασία της απόφασης της Ινδικής Κυβέρνησης, να κάνει υποχρεωτικά Crash Tests που αφορούν σε μετωπική ή πλαϊνή σύγκρουση, από τον Οκτώβριο του 2017. Απαιτείται νομοθετική ενεργοποίηση, ώστε τα ελάχιστα επίπεδα προστασίας επιβατών που συνιστώνται από τα Ηνωμένα Έθνη, παρέχονται και στους Ινδούς καταναλωτές. Όμως οι κατασκευαστές δεν πρέπει να περιμένουν την νομοθεσία και τους παροτρύνουμε να αποσύρουν από την παραγωγή όλα τα αυτοκίνητα που παίρνουν μηδενικά αστέρια στα Crash Tests, το συντομότερο δυνατό". 

 

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Άνω των 55 ετών τα περισσότερα θύματα από τροχαία το 2018
Η στατιστική της Ελληνικής Αστυνομίας για τους νεκρούς από τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας το 2018, δείχνει τον αριθμό των θανάτων ανά ηλικιακή κατηγορία. ...(περισσότερα)
Περισσότερες από 20.000 τροχαίες παραβάσεις σε μία εβδομάδα
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε και στην οποία περιλαμβάνεται το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου, στη χώρα μας καταγράφηκαν 20.508 παραβάσεις. ...(περισσότερα)
Εκτόξευση για τα αυτόνομα αυτοκίνητα έως το 2030
Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι η επόμενη σελίδα της σύγχρονης αυτοκίνησης και οι εταιρείες κινούνται ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, διεξάγοντας ήδη έρευνες αναφορικά με το μερίδιο του αγοραστικού κοινού ...(περισσότερα)
Παράταση κυκλοφοριακών μέτρων στο κέντρο της Αθήνας έως 21 Νοεμβρίου
Την παράταση των κυκλοφοριακών μέτρων που ισχύουν στο κέντρο της για 3 μήνες Αθήνας λόγω του κορονοϊού, ανακοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. ...(περισσότερα)
Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια: Οι 5 ενότητες
Η ελληνική κυβέρνηση παρουσίασε το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια, με στόχο τη μείωση κατά 50% των νεκρών και σοβαρά τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με ...(περισσότερα)
Νέο σύστημα ανίχνευσης κίνησης ατόμων στο αυτοκίνητο
Ένα σύστημα που θα μπορεί να εξάγει συμπεράσματα για την κατάσταση του οδηγού και να αναλύει το βαθμό ελέγχου που έχει εκείνος στο αυτοκίνητο, έρχεται στο προσκήνιο. ...(περισσότερα)
Ευρωπαϊκή Ένωση: 6.000 παιδιά έχασαν τη ζωή τους από τροχαία σε μια δεκαετία
Ο αριθμός των παιδιών ηλικίας έως 14 ετών, που έφυγαν από τη ζωή λόγω τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά την περίοδο 2011-2020, καθιστά επιτακτική την άμεση εύρεση ...(περισσότερα)
Safe system approach, από τα Ηνωμένα Έθνη
Στο πλαίσιο της υποστήριξης της εκστρατείας των Ηνωμένων Εθνών με τίτλο "Δεκαετία Δράσης για την Οδική Ασφάλεια 2011-2020" (UN Decade of Action for Road Safety 2011-2020), η FIA μέσω του Action for Ro...(περισσότερα)
Η Γαλλία θα περιορίσει την ακτίνα λειτουργίας των Smart Phones...
Η Γαλλική κυβέρνηση ενημέρωσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πως σκοπεύει να εισαγάγει μέτρα τα οποία θα εμποδίζουν τις εφαρμογές Infotainment των αυτοκινήτων, από το να παρέχουν στους οδηγούς πληροφορίες όπω...(περισσότερα)
Τα εξηλεκτρισμένα οχήματα πρέπει να διαθέτουν σύστημα ηχητικής προειδοποίησης
Η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης γίνεται πιο αυστηρή για τα ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία στο εξής θα πρέπει να διαθέτουν ειδικό σύστημα ηχητικής προειδοποίησης. ...(περισσότερα)

S5 Box