SAFETY FIRST

H FOM (Formula One Management) σε πολυετή χορηγική συμφωνία με τη γνωστή ζυθοποιία Heineken, η οποία θα είναι από τον αγώνα της Μόντσα, που θα μετονομαστεί σε Formula 1 Gran Premio Heineken D' Italia 2016, Παγκόσμιος Υποστηρικτής της Formula1.


Πρόκειται για μια συμφωνία που προφανώς αναμένεται να είναι επικερδής και για τις δύο πλευρές, αφού η Heineken θα αποτελεί Χορηγό Ονομασίας σε 3 αγώνες από το 2017, θα αποτελεί την Αποκλειστική Μπύρα της Formula1 και θα έχει πρόσβαση και δυνατότητες προβολής και διεξαγωγής προωθητικών ενεργειών, στην πλειονότητα των αγώνα της Formula1.

Σε αντάλλαγμα, η Heineken θα δημιουργήσει ένα μανιφέστο με τίτλο "Open your World" και διοργανώσει καμπάνιες με τίτλο "If you Drive, Never Drink", δηλαδή "Αν οδηγείς, μην πίνεις". Πρέσβεις των δύο αυτών εκστρατειών θα είναι δύο σημαντικές μορφές του Βρετανικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ο Sir Jackie Stewart και ο David Coulthard.

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, κεντρικό ρόλο στη συνεργασία θα διαδραματίσει ένα καθαρά διατυπωμένο "μήνυμα ευθύνης". Η παγκόσμια πλατφόρμα της Formula1 θα προσφέρει στη Heineken επιπλέον ευκαιρίες σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, ώστε να βοηθήσει προς την θετική κατεύθυνση, αφού τόσο η Heineken όσο και η Formula1 θα στείλουν με σαφέστατο τρόπο το μήνυμα: "If you Drive, Never Drink".

Η Heineken επενδύει στην παροχή μηνυμάτων ευθύνης, αφού ξοδεύει το 10% του μπάτζετ, σε εκστρατείας όπως η "Moderate Drinkers Wanted" (Ζητούνται μετριοπαθείς καταναλωτές ποτού) ή "Dance More Drink Slow" (Χορεύετε περισσότερο, πίνετε αργά). Τα μηνύματα της Heineken μεταδίδονται τόσο από μεγάλους διεθνείς θεσμούς όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rugby ή το Champions League Ποδοσφαίρου, ενώ το 2015 είχαν τοποθετηθεί σε περισσότερα από 8 δισεκατομμύρια μπουκάλια και κουτάκια μπύρας.

Ο Bernie Ecclestone ανέφερε σχετικά: "Πριν από λίγο καιρό ξεκίνησα κατά τη διάρκεια των αγώνων Formula1 μια εκστρατεία με τίτλο "Think Before You Drive" (Σκεφτείτε πριν οδηγήσετε). Είμαι πολύ ευχαριστημένος που αυτή η σημαντική πρωτοβουλία έχει πια την πλήρη συμπαράσταση της Heineken μέσω της εκστρατείας "If You Drive, Never Drink". Με αυτό τον τρόπο αναπτύξουμε και θα ενισχύσουμε αυτά τα μηνύματα με τέτοιο τρόπο, που θα αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα και τις αξίες της Heineken."

Πρόκειται για μια επικερδή χορηγική συμφωνία σε οικονομικό επίπεδο, που πάντως έχει ήδη ξεσηκώσει τις πρώτες αντιδράσεις, αφού πολλοί θεσμικοί και μη, παράγοντες θεωρούν πως η ευρεία είσοδος εταιρειών παραγωγής αλκοόλ σε ένα τόσο διαδεδομένο μηχανοκίνητο σπορ, από τη στιγμή που το αλκοόλ αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες θανάτων στους δρόμους, είναι μια λανθασμένη κίνηση. Σίγουρα θα υπάρξουν περαιτέρω εξελίξεις στο άμεσο μέλλον.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Μεγάλη Βρετανία: Ανησυχητική έλλειψη πολιτικής Οδικής Ασφάλειας στους εταιρικούς στόλους
Οι Βρετανικές εταιρείες δεν έχουν την Οδική Ασφάλεια σε πρώτη προτεραιότητα, γεγονός που πιστοποιείται όχι μόνο θεωρητικά, αλλά και με στατιστικά δεδομένα. ...(περισσότερα)
Η Ευρώπη ευαισθητοποιείται περαιτέρω για την Οδική Ασφάλεια
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφαλούς Μετακίνησης (European Transport Safety Council), 5 Υπουργοί Μεταφορών Ευρωπαϊκών Κρατών υπέγραψαν από κοινού διακήρυξη προς την Ευρωπαϊ...(περισσότερα)
Πόδια στο ταμπλό: Μια θανάσιμα κακή συνήθεια
Όταν βάζουμε τα πόδια στα ταμπλό ενώ βρισκόμαστε στη θέση του συνοδηγού διαπράττουμε ένα τεράστιο λάθος, καθώς σε περίπτωση ατυχήματος, έστω και με μικρή ταχύτητα, οι επιπτώσεις θα είναι από σπάσιμο π...(περισσότερα)
Ιούνιος: 478 τροχαία με 18 νεκρούς στην Αττική
Ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού, έδειξε πως οι επιδόσεις μας στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα. ...(περισσότερα)
Η χρήση κινητού κατά την οδήγηση διπλασιάζει τον κίνδυνο ατυχήματος...
... αναφέρει νέα έρευνα που έγινε από το Virginia Tech Transportation Institute, το Ινστιτούτο που ασχολείται με τον τομέα των μεταφορών σε ένα από τα πιο γνωστά Αμερικανικά Πανεπιστήμια, που έχει παγ...(περισσότερα)
Σημαντική μείωση των θανάτων στο Βέλγιο
Σαφή βελτίωση παρουσιάζουν οι αριθμοί όσον αφορά τα τροχαία ατυχήματα του Βελγίου, καθώς υπολογίστηκε ότι οι άνθρωποι που έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2016 είναι κατά 8%...(περισσότερα)
Φθορά ελαστικών και η αναγνώρισή της
Η αναγνώριση της φθοράς στα ελαστικά παίζει σημαντικό ρόλο για τη σωστή στιγμή αντικατάστασής τους - Διαβάστε ποιοι παράγοντες πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν. ...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: Αύξηση των εφήβων που κινούνται στο δρόμο χωρίς ασφάλιση
Ο αριθμός των νέων που χρησιμοποιούν ανασφάλιστα οχήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο παρουσιάζει διαρκή αύξηση, με το πρόβλημα να εστιάζεται κυρίως στα ηλεκτρικά scooters. ...(περισσότερα)
MobileKids 2017
Η ευαισθησία της Daimler και κατά συνέπεια της Mercedes-Benz σχετικά με την Οδική Ασφάλεια είναι δεδομένη, γεγονός που πιστοποιείται και από την πρωτοβουλία "MobileKids" που πραγματοποιείται στη Γερμα...(περισσότερα)
Χάρη στη ζώνη απέφυγε τα χειρότερα ο Sergio Aguero
Το πρόσφατο αυτοκινητιστικό ατύχημα ενός εκ των κορυφαίων ποδοσφαιριστών στον κόσμο, Sergio Aguero, φέρνει ξανά στο προσκήνιο τη μεγάλη σημασία της χρήσης ζώνης ασφαλείας εντός του αυτοκινήτου. ...(περισσότερα)

S5 Box