SAFETY FIRST

H FOM (Formula One Management) σε πολυετή χορηγική συμφωνία με τη γνωστή ζυθοποιία Heineken, η οποία θα είναι από τον αγώνα της Μόντσα, που θα μετονομαστεί σε Formula 1 Gran Premio Heineken D' Italia 2016, Παγκόσμιος Υποστηρικτής της Formula1.


Πρόκειται για μια συμφωνία που προφανώς αναμένεται να είναι επικερδής και για τις δύο πλευρές, αφού η Heineken θα αποτελεί Χορηγό Ονομασίας σε 3 αγώνες από το 2017, θα αποτελεί την Αποκλειστική Μπύρα της Formula1 και θα έχει πρόσβαση και δυνατότητες προβολής και διεξαγωγής προωθητικών ενεργειών, στην πλειονότητα των αγώνα της Formula1.

Σε αντάλλαγμα, η Heineken θα δημιουργήσει ένα μανιφέστο με τίτλο "Open your World" και διοργανώσει καμπάνιες με τίτλο "If you Drive, Never Drink", δηλαδή "Αν οδηγείς, μην πίνεις". Πρέσβεις των δύο αυτών εκστρατειών θα είναι δύο σημαντικές μορφές του Βρετανικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ο Sir Jackie Stewart και ο David Coulthard.

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, κεντρικό ρόλο στη συνεργασία θα διαδραματίσει ένα καθαρά διατυπωμένο "μήνυμα ευθύνης". Η παγκόσμια πλατφόρμα της Formula1 θα προσφέρει στη Heineken επιπλέον ευκαιρίες σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, ώστε να βοηθήσει προς την θετική κατεύθυνση, αφού τόσο η Heineken όσο και η Formula1 θα στείλουν με σαφέστατο τρόπο το μήνυμα: "If you Drive, Never Drink".

Η Heineken επενδύει στην παροχή μηνυμάτων ευθύνης, αφού ξοδεύει το 10% του μπάτζετ, σε εκστρατείας όπως η "Moderate Drinkers Wanted" (Ζητούνται μετριοπαθείς καταναλωτές ποτού) ή "Dance More Drink Slow" (Χορεύετε περισσότερο, πίνετε αργά). Τα μηνύματα της Heineken μεταδίδονται τόσο από μεγάλους διεθνείς θεσμούς όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rugby ή το Champions League Ποδοσφαίρου, ενώ το 2015 είχαν τοποθετηθεί σε περισσότερα από 8 δισεκατομμύρια μπουκάλια και κουτάκια μπύρας.

Ο Bernie Ecclestone ανέφερε σχετικά: "Πριν από λίγο καιρό ξεκίνησα κατά τη διάρκεια των αγώνων Formula1 μια εκστρατεία με τίτλο "Think Before You Drive" (Σκεφτείτε πριν οδηγήσετε). Είμαι πολύ ευχαριστημένος που αυτή η σημαντική πρωτοβουλία έχει πια την πλήρη συμπαράσταση της Heineken μέσω της εκστρατείας "If You Drive, Never Drink". Με αυτό τον τρόπο αναπτύξουμε και θα ενισχύσουμε αυτά τα μηνύματα με τέτοιο τρόπο, που θα αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα και τις αξίες της Heineken."

Πρόκειται για μια επικερδή χορηγική συμφωνία σε οικονομικό επίπεδο, που πάντως έχει ήδη ξεσηκώσει τις πρώτες αντιδράσεις, αφού πολλοί θεσμικοί και μη, παράγοντες θεωρούν πως η ευρεία είσοδος εταιρειών παραγωγής αλκοόλ σε ένα τόσο διαδεδομένο μηχανοκίνητο σπορ, από τη στιγμή που το αλκοόλ αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες θανάτων στους δρόμους, είναι μια λανθασμένη κίνηση. Σίγουρα θα υπάρξουν περαιτέρω εξελίξεις στο άμεσο μέλλον.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Τα νέα συστήματα ασφαλείας βοηθούν στη μείωση των ατυχημάτων
Έρευνα του IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) στις Η.Π.Α. έδειξε πως τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Warning) και Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Detection...(περισσότερα)
Διπλή αξιολόγηση για την ανίχνευση πεζών από το Euro NCAP
Το EuroNCAP έχει δημιουργήσει ακόμη μια δοκιμασία για τα νέα αυτοκίνητα, που αφορά στο Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης (Autonomous Emergency Braking - AEB), μια τεχνολογία που αφορά σ...(περισσότερα)
Έρευνα στις Η.Π.Α. για τη χρήση πίσω ζώνης ασφαλείας
Όπως προέκυψε από έρευνα στις Η.Π.Α., οι ενήλικες δε φορούν πάντοτε ζώνη στο πίσω κάθισμα των αυτοκινήτων.Όπως προέκυψε από έρευνα στις Η.Π.Α., οι ενήλικες δε φορούν πάντοτε ζώνη στο πίσω κάθισμα των ...(περισσότερα)
Οι άντρες ρισκάρουν περισσότερο από τις γυναίκες στο δρόμο
Έρευνα του 2011 είχε δείξει πως η συντριπτική πλειοψηφία των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα είναι άντρες, τη στιγμή που πρόσφατα δεδομένα από το Βέλγιο, δείχνουν πως το 83% όσων οδηγούν υπό την επήρεια...(περισσότερα)
Μεγάλη Βρετανία: Σχεδόν τα μισά νεαρά θύματα τροχαίων δε φορούν ζώνη ασφαλείας
Πρόσφατη έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο έδειξε πως το 43% των νεαρών ατόμων ηλικίας 17-29 ετών που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα κατά τη διάρκεια των τελευταίων 5 ετών, δεν φορούσαν ζώνη ασφαλε...(περισσότερα)
Πρόστιμο 1.500 ευρώ για κάπνισμα στο αυτοκίνητο
Με νέα εγκύκλιο που εκδόθηκε από το Υπουργείο Υγείας, ο Υπουργός Ανδρέας Ξανθός ζητά να εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι, τη στιγμή που ο αντικαπνιστικός νόμος περιλαμβάνει πρόστιμα και για όσους καπνίζουν...(περισσότερα)
12.749 παραβάσεις σε ένα τριήμερο
Η νέα χρονιά δεν φαίνεται να διαφοροποιεί τις άσχημες συνήθειες των συμπολιτών μας, αναφορικά με τις παραβάσεις που αυτοί διαπράττουν στους ελληνικούς δρόμους. ...(περισσότερα)
Παράταση ισχύος για τις άδειες οδήγησης που λήγουν έως τα μέσα Δεκεμβρίου
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε την παράταση ισχύος κατά 3 μήνες, στις άδειες οδήγησης που λήγουν στην περίοδο 3 Νοεμβρίου-14 Δεκεμβρίου, λόγω του δεύτερου κύματος της πανδημίας. ...(περισσότερα)
Ιανουάριος-Ιούλιος 2024: Αύξηση παραβάσεων σε σύγκριση με το 2023
Οι παραβάσεις που καταγράφηκαν στους ελληνικούς δρόμους κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2024, παρουσιάζουν αισθητή αύξηση σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. ...(περισσότερα)
Οι τροχαίες παραβάσεις κατά την περίοδο του Πάσχα
Κατά τη διάρκεια της περιόδου 15 Απριλίου-2 Μαΐου, η Τροχαία κατέγραψε 55.534 παραβάσεις έπειτα από 250.690 ελέγχους στη χώρα μας. ...(περισσότερα)

S5 Box