SAFETY FIRST

H FOM (Formula One Management) σε πολυετή χορηγική συμφωνία με τη γνωστή ζυθοποιία Heineken, η οποία θα είναι από τον αγώνα της Μόντσα, που θα μετονομαστεί σε Formula 1 Gran Premio Heineken D' Italia 2016, Παγκόσμιος Υποστηρικτής της Formula1.


Πρόκειται για μια συμφωνία που προφανώς αναμένεται να είναι επικερδής και για τις δύο πλευρές, αφού η Heineken θα αποτελεί Χορηγό Ονομασίας σε 3 αγώνες από το 2017, θα αποτελεί την Αποκλειστική Μπύρα της Formula1 και θα έχει πρόσβαση και δυνατότητες προβολής και διεξαγωγής προωθητικών ενεργειών, στην πλειονότητα των αγώνα της Formula1.

Σε αντάλλαγμα, η Heineken θα δημιουργήσει ένα μανιφέστο με τίτλο "Open your World" και διοργανώσει καμπάνιες με τίτλο "If you Drive, Never Drink", δηλαδή "Αν οδηγείς, μην πίνεις". Πρέσβεις των δύο αυτών εκστρατειών θα είναι δύο σημαντικές μορφές του Βρετανικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ο Sir Jackie Stewart και ο David Coulthard.

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, κεντρικό ρόλο στη συνεργασία θα διαδραματίσει ένα καθαρά διατυπωμένο "μήνυμα ευθύνης". Η παγκόσμια πλατφόρμα της Formula1 θα προσφέρει στη Heineken επιπλέον ευκαιρίες σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, ώστε να βοηθήσει προς την θετική κατεύθυνση, αφού τόσο η Heineken όσο και η Formula1 θα στείλουν με σαφέστατο τρόπο το μήνυμα: "If you Drive, Never Drink".

Η Heineken επενδύει στην παροχή μηνυμάτων ευθύνης, αφού ξοδεύει το 10% του μπάτζετ, σε εκστρατείας όπως η "Moderate Drinkers Wanted" (Ζητούνται μετριοπαθείς καταναλωτές ποτού) ή "Dance More Drink Slow" (Χορεύετε περισσότερο, πίνετε αργά). Τα μηνύματα της Heineken μεταδίδονται τόσο από μεγάλους διεθνείς θεσμούς όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rugby ή το Champions League Ποδοσφαίρου, ενώ το 2015 είχαν τοποθετηθεί σε περισσότερα από 8 δισεκατομμύρια μπουκάλια και κουτάκια μπύρας.

Ο Bernie Ecclestone ανέφερε σχετικά: "Πριν από λίγο καιρό ξεκίνησα κατά τη διάρκεια των αγώνων Formula1 μια εκστρατεία με τίτλο "Think Before You Drive" (Σκεφτείτε πριν οδηγήσετε). Είμαι πολύ ευχαριστημένος που αυτή η σημαντική πρωτοβουλία έχει πια την πλήρη συμπαράσταση της Heineken μέσω της εκστρατείας "If You Drive, Never Drink". Με αυτό τον τρόπο αναπτύξουμε και θα ενισχύσουμε αυτά τα μηνύματα με τέτοιο τρόπο, που θα αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα και τις αξίες της Heineken."

Πρόκειται για μια επικερδή χορηγική συμφωνία σε οικονομικό επίπεδο, που πάντως έχει ήδη ξεσηκώσει τις πρώτες αντιδράσεις, αφού πολλοί θεσμικοί και μη, παράγοντες θεωρούν πως η ευρεία είσοδος εταιρειών παραγωγής αλκοόλ σε ένα τόσο διαδεδομένο μηχανοκίνητο σπορ, από τη στιγμή που το αλκοόλ αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες θανάτων στους δρόμους, είναι μια λανθασμένη κίνηση. Σίγουρα θα υπάρξουν περαιτέρω εξελίξεις στο άμεσο μέλλον.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Ετοιμάζοντας το Χριστουγεννιάτικο ταξίδι
Οι γιορτινές ημέρες πλησιάζουν και είναι η κατάλληλη στιγμή να θυμηθούμε ορισμένες βασικές ενέργειες που πρέπει να κάνουν όσοι σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν μικρότερης ή μεγαλύτερης απόστασης, ταξίδια...(περισσότερα)
5 συμβουλές για πιο δροσερές μετακινήσεις
Το καλοκαίρι είναι η περίοδος κατά την οποία πραγματοποιούμε πολλές μετακινήσεις, με την αυξημένη θερμοκρασία να είναι ένας παράγοντας που δεν πρέπει να υποτιμήσουμε. ...(περισσότερα)
Μείωση των ορίων ταχύτητας στη Γαλλία
Μετά από απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης, τα όρια ταχύτητας μειώθηκαν από τα 90, στα 80 χιλιόμετρα/ώρα, σε 400.000 χιλιόμετρα του γαλλικού οδικού δικτύου. ...(περισσότερα)
Κρήτη: Ένα spot οδικής ασφάλειας που αξίζει να δούμε
Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ είναι βασική αιτία των τροχαίων ατυχημάτων, όπως φαίνεται και από το δυνατό video που παρουσίασε η Περιφέρεια Κρήτης ...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: Επικίνδυνοι ελιγμοί προς αποφυγή της αυξημένης κίνησης
Για να αποφύγουν την αυξημένη κίνηση των εθνικών οδών, οι Βρετανοί στρέφονται πολλές φορές με επικίνδυνους ελιγμούς, σε μικρότερους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου, οι οποίοι όμως παρουσιάζουν αυξημένη...(περισσότερα)
Περί ασφάλειας των πεζών
Οι πεζοί αποτελούν μια από τις πιο "ευπαθείς" ομάδες ατόμων που κινούνται στους δρόμους και δυστυχώς τα στατιστικά δεδομένα δείχνουν πως οι θάνατοί τους έχουν αυξηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. ...(περισσότερα)
Οδήγηση στην ομίχλη: Ένα απαιτητικό εγχείρημα
Η οδήγηση στην ομίχλη απαιτεί γνώση και αυτοσυγκέντρωση, όμως πάνω από όλα χρειάζεται, όπως σε κάθε δραστηριότητα της οδήγησης, κοινό νου. ...(περισσότερα)
Πολιτική Βούληση και Συναισθηματική Νοημοσύνη
Ο Ιαβέρης γράφει με αφορμή τον κορονοϊό, μια άποψη που αφορά και στην Οδική Ασφάλεια. ...(περισσότερα)
Αλλαγές στο δίπλωμα οδήγησης - από 17 ετών θα μπορούν να ξεκινήσουν την εκπαίδευσή τους οι υποψήφιοι οδηγοί
Νομοσχέδιο με στόχο την αναμόρφωση του πλαισίου εκπαίδευσης, θεωρητικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας υποψήφιων νέων οδηγών, ετοιμάζει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. ...(περισσότερα)
Τροχαία ατυχήματα: Η βασική αιτία θανάτου για παιδιά ηλικίας 1-13 ετών
Τα τροχαία ατυχήματα είναι η βασική αιτία θανάτου παιδιών ηλικίας 1-13 ετών, γεγονός που οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε και οι στατιστικές δυστυχώς, επιβεβαιώνουν. ...(περισσότερα)

S5 Box