SAFETY FIRST

H FOM (Formula One Management) σε πολυετή χορηγική συμφωνία με τη γνωστή ζυθοποιία Heineken, η οποία θα είναι από τον αγώνα της Μόντσα, που θα μετονομαστεί σε Formula 1 Gran Premio Heineken D' Italia 2016, Παγκόσμιος Υποστηρικτής της Formula1.


Πρόκειται για μια συμφωνία που προφανώς αναμένεται να είναι επικερδής και για τις δύο πλευρές, αφού η Heineken θα αποτελεί Χορηγό Ονομασίας σε 3 αγώνες από το 2017, θα αποτελεί την Αποκλειστική Μπύρα της Formula1 και θα έχει πρόσβαση και δυνατότητες προβολής και διεξαγωγής προωθητικών ενεργειών, στην πλειονότητα των αγώνα της Formula1.

Σε αντάλλαγμα, η Heineken θα δημιουργήσει ένα μανιφέστο με τίτλο "Open your World" και διοργανώσει καμπάνιες με τίτλο "If you Drive, Never Drink", δηλαδή "Αν οδηγείς, μην πίνεις". Πρέσβεις των δύο αυτών εκστρατειών θα είναι δύο σημαντικές μορφές του Βρετανικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ο Sir Jackie Stewart και ο David Coulthard.

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, κεντρικό ρόλο στη συνεργασία θα διαδραματίσει ένα καθαρά διατυπωμένο "μήνυμα ευθύνης". Η παγκόσμια πλατφόρμα της Formula1 θα προσφέρει στη Heineken επιπλέον ευκαιρίες σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, ώστε να βοηθήσει προς την θετική κατεύθυνση, αφού τόσο η Heineken όσο και η Formula1 θα στείλουν με σαφέστατο τρόπο το μήνυμα: "If you Drive, Never Drink".

Η Heineken επενδύει στην παροχή μηνυμάτων ευθύνης, αφού ξοδεύει το 10% του μπάτζετ, σε εκστρατείας όπως η "Moderate Drinkers Wanted" (Ζητούνται μετριοπαθείς καταναλωτές ποτού) ή "Dance More Drink Slow" (Χορεύετε περισσότερο, πίνετε αργά). Τα μηνύματα της Heineken μεταδίδονται τόσο από μεγάλους διεθνείς θεσμούς όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rugby ή το Champions League Ποδοσφαίρου, ενώ το 2015 είχαν τοποθετηθεί σε περισσότερα από 8 δισεκατομμύρια μπουκάλια και κουτάκια μπύρας.

Ο Bernie Ecclestone ανέφερε σχετικά: "Πριν από λίγο καιρό ξεκίνησα κατά τη διάρκεια των αγώνων Formula1 μια εκστρατεία με τίτλο "Think Before You Drive" (Σκεφτείτε πριν οδηγήσετε). Είμαι πολύ ευχαριστημένος που αυτή η σημαντική πρωτοβουλία έχει πια την πλήρη συμπαράσταση της Heineken μέσω της εκστρατείας "If You Drive, Never Drink". Με αυτό τον τρόπο αναπτύξουμε και θα ενισχύσουμε αυτά τα μηνύματα με τέτοιο τρόπο, που θα αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα και τις αξίες της Heineken."

Πρόκειται για μια επικερδή χορηγική συμφωνία σε οικονομικό επίπεδο, που πάντως έχει ήδη ξεσηκώσει τις πρώτες αντιδράσεις, αφού πολλοί θεσμικοί και μη, παράγοντες θεωρούν πως η ευρεία είσοδος εταιρειών παραγωγής αλκοόλ σε ένα τόσο διαδεδομένο μηχανοκίνητο σπορ, από τη στιγμή που το αλκοόλ αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες θανάτων στους δρόμους, είναι μια λανθασμένη κίνηση. Σίγουρα θα υπάρξουν περαιτέρω εξελίξεις στο άμεσο μέλλον.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Συνεχίζουν την οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ οι Έλληνες οδηγοί
Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες θανάτων στους δρόμους, ωστόσο οι Έλληνες οδηγοί φαίνεται πως δεν επηρεάζονται από αυτό. ...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: Πώς επηρεάζει η διανομή φαγητού την Οδική Ασφάλεια;
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία δείχνει πως η αύξηση ζήτησης για διανομή φαγητού κατ’ οίκον ή σε χώρους εργασίας, έχει επιφέρει μείωση στα επίπεδα Οδικής Ασφάλειας, ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους στον κλά...(περισσότερα)
Ελλάδα: 22.720 παραβάσεις σε μια εβδομάδα
Η Τροχαία ανακοίνωσε πως κατά το χρονικό διάστημα 29 Ιανουαρίου-4 Φεβρουαρίου 2023, βεβαιώθηκαν 22.720 παραβάσεις, ως αποτέλεσμα των 100.547 τροχονομικών ελέγχων που διενεργήθηκαν. ...(περισσότερα)
Φινλανδία: Βραβείο για τις επιδόσεις στην Οδική Ασφάλεια
Η Φινλανδία πέτυχε για ακόμη μια φορά καλές επιδόσεις στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας, κατακτώντας μάλιστα και το ομώνυμο βραβείο. ...(περισσότερα)
701 νεκροί σε 10.740 τροχαία το 2019
Σε αντίστοιχα επίπεδα με το 2018 κινήθηκαν ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων, αλλά και των θυμάτων στους δρόμους της χώρας μας κατά το 2019, δείχνοντας πως επί της ουσίας, δεν έχει υπάρξει κάποια σημ...(περισσότερα)
Άνω των 55 ετών τα περισσότερα θύματα από τροχαία το 2018
Η στατιστική της Ελληνικής Αστυνομίας για τους νεκρούς από τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας το 2018, δείχνει τον αριθμό των θανάτων ανά ηλικιακή κατηγορία. ...(περισσότερα)
Οδική ασφάλεια και κοινωνικές ανισότητες
Πρόσφατη διεθνής μελέτη δείχνει ότι σε χώρες με αυξημένο μέσο εισόδημα, όπως είναι οι Ευρωπαϊκές, τα άτομα που ζουν σε λιγότερο αναπτυγμένες περιοχές έχουν αυξημένες πιθανότητες να χάσουν τη ζωή τους ...(περισσότερα)
Τροχαία ατυχήματα: Η βασική αιτία θανάτου για παιδιά ηλικίας 1-13 ετών
Τα τροχαία ατυχήματα είναι η βασική αιτία θανάτου παιδιών ηλικίας 1-13 ετών, γεγονός που οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε και οι στατιστικές δυστυχώς, επιβεβαιώνουν. ...(περισσότερα)
Ελβετία: Μείωση ορίων ταχύτητας, μείωση σοβαρών τροχαίων
Έρευνα στην Ελβετία έδειξε πως η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός αστικών περιοχών στα 30 χλμ./ώρα, έχει αποφέρει αντίστοιχη μείωση των σοβαρών τροχαίων κατά 38%. ...(περισσότερα)
Ιανουάριος-Ιούλιος 2024: Αύξηση παραβάσεων σε σύγκριση με το 2023
Οι παραβάσεις που καταγράφηκαν στους ελληνικούς δρόμους κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2024, παρουσιάζουν αισθητή αύξηση σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. ...(περισσότερα)

S5 Box