SAFETY FIRST

Ο χαμός ανθρώπων στους δρόμους αντιμετωπίζεται πολύ σοβαρά από τις κυβερνήσεις των προηγμένων κρατών του κόσμου και στις Η.Π.Α., η Οδική Ασφάλεια είναι ένας τομέας που χρίζει ιδιαίτερης προσοχής και μεταχείρισης.


Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι με πρωτοβουλία του Προέδρου των Η.Π.Α. Μπαράκ Ομπάμα και σε συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών των Η.Π.Α., το Αμερικανικό Κράτος θα χρηματοδοτήσει την έρευνα για ανάπτυξη αυτοκινήτων που κινούνται μόνα τους (autonomous vehicles), με το ιλιγγιώδες για τα ελληνικά δεδομένα, ποσό των 4 δις δολαρίων. Ο λόγος είναι πως, σύμφωνα με τις επίσημες πηγές, από τη στιγμή που η πλειονότητα των ατυχημάτων και κατά συνέπεια, των θανάτων ή τραυματισμών, οφείλεται σε ανθρώπινο και όχι μηχανικό λάθος, όσο πιο σύντομα αναπτυχθούν τα αυτόνομα αυτοκίνητα, τόσο πιο σύντομα θα μειωθεί ακόμη περισσότερο το ποσοστό των ανθρώπων που χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο ή τραυματίζονται σοβαρά σε αυτήν.

Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, αφού οι Αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη ξοδέψει πολλά χρήματα σε αυτό το κομμάτι και σύντομα αναμένονται περισσότερες εξελίξεις, κυρίως όσον αφορά στον τομέα της Νομοθεσίας, αφού η ύπαρξη ενός αυτόνομου αυτοκινήτου σήμερα, θα ήταν αρκετά περίπλοκη με βάση τους Νόμους που ισχύουν, σε Η.Π.Α. και Ευρώπη αυτή τη στιγμή.

Σε μικρό χρονικό διάστημα πάντως, αναμένονται εξελίξεις, με γνώμονα τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων παγκοσμίως.

 

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Στάση αντί για κλήση σε περίπτωση υπερβολικής ταχύτητας, εφαρμόζει η Εσθονία
Μια ξεχωριστή μορφή αντιμετώπισης της κίνησης με υπερβολική ταχύτητα υιοθετείται στην Εσθονία, προσφέροντας δυνατότητα στάσης 45 ή 60 λεπτών, αντί για τη πληρωμή προστίμου. ...(περισσότερα)
Στη Σουηδία οι λιγότεροι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2019
Σύμφωνα με μετρήσεις σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το 2019, η Σουηδία ήταν η χώρα με το μικρότερο αριθμό θανάτων, με την Ελλάδα να βρίσκεται χαμηλά στη λίστα. ...(περισσότερα)
Ξεκίνησε η ισχύς του ορίου 30 χλμ./ώρα στο Παρίσι
Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα έχει ήδη υιοθετηθεί στο 60% των δρόμων της πρωτεύουσας της Γαλλίας. ...(περισσότερα)
Κολομβία: Αύξηση ποδηλατοδρόμων για αντιμετώπιση του κορωνοϊού
Στην προσπάθεια καταπολέμησης της μετάδοσης του COVID-19, οι αρχές της πρωτεύουσας της Κολομβίας, Μπογκοτά, αποφάσισαν την αύξηση του μήκους για τους ποδηλατόδρομους της πόλης. ...(περισσότερα)
Κύρια αιτία θανάτου στις ηλικίες 5-29 ετών τα τροχαία ατυχήματα
Απογοητευτικά είναι τα δεδομένα που προκύπτουν από το νέα, ετήσια αναφορά του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO), σύμφωνα με την οποία οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα στον πλανήτη συνεχίζουν να αυξάν...(περισσότερα)
Δωρεάν Σεμινάριο Οδικής Συμπεριφοράς στο Μεσολόγγι
Tο επόμενο δωρεάν Σεμινάριο Οδικής Συμπεριφοράς από την Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης "Ιαβέρης", θα διεξαχθεί στο Μεσολόγγι την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019. ...(περισσότερα)
Χαμηλότερα όρια ταχύτητας = Λιγότερα τροχαία ατυχήματα
Οι στατιστικές έρευνες στο Βέλγιο, καθώς και στη Γαλλία, δείχνουν πως η στρατηγική μείωσης των ορίων ταχύτητας σε αστικές και αγροτικές περιοχές, επιφέρουν σταθερή μείωση στους θανάτους από τροχαία ατ...(περισσότερα)
Ο πρώτος δρόμος από πλαστικό, κατασκευάζεται στην Ολλανδία
Μια ενδιαφέρουσα περιβαλλοντική είδηση έφτασε από την Ολλανδία, όπου 3 εταιρείες-κολοσσοί θα συνεργαστούν σε ένα καινοτόμο εγχείρημα. ...(περισσότερα)
Η μείωση των ορίων ταχύτητας κάνει τους ανθρώπους πιο ευγενικούς
Αυτή την ενδιαφέρουσα άποψη ανέπτυξε κάτοικος σε χωριό της Ουαλίας, όπου δοκιμάστηκε το όριο ταχύτητας 20 μιλίων/ώρα (32 χλμ./ώρα). ...(περισσότερα)
Τα βασικά σημεία στο πλαίσιο κυρώσεων του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
O νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας έχει τεθεί σε Δημόσια Διαβούλευση – Διαβάστε ποιοι είναι οι βασικοί άξονές του όσον αφορά στον τομέα των παραβιάσεων. ...(περισσότερα)

S5 Box