SAFETY FIRST

Κατά τον τελευταίο μήνα της χρονιάς που ολοκληρώθηκε, σημειώθηκαν 588 τροχαία ατυχήματα με 14 νεκρούς, καθώς και 17.384 παραβάσεις συνολικά.

Η Τροχαία Αττικής ανακοίνωσε τον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων και των θυμάτων τους, ενώ παράλληλα γνωστοποίησε τις παραβάσεις που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου 2021.

Δυστυχώς, στην περιοχή ευθύνης της Τροχαίας Αττικής, κατά τον τελευταίο μήνα του έτους συνέβησαν 588 τροχαία ατυχήματα, με 676 παθόντες.

Σε 13 ατυχήματα υπήρξαν 14 νεκροί και σε ισάριθμα τροχαία, είχαμε 16 σοβαρούς τραυματισμούς. Ακόμη, στην Αττική έγιναν 562 ατυχήματα με 646 ελαφρά τραυματίες.

Σύμφωνα με την Τροχαία Αττικής, ως κυριότερες αιτίες των ατυχημάτων θεωρούνται η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση πινακίδων ή κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς.

Όπως τονίζεται, η μη χρήση κράνους από αναβάτες δικύκλων, σε πολλές περιπτώσεις προκάλεσε πιο σοβαρό τραυματισμό.

Πέραν των ατυχημάτων, μεγάλος ήταν και ο αριθμός των παραβάσεων που καταγράφηκαν.

Συγκεκριμένα, στην Αττική βεβαιώθηκαν 17.384 παραβάσεις, 629 εκ των οποίων χαρακτηρίζονται ως πλημμέλημα.

Πιο "δημοφιλής" παράβαση ήταν η κίνηση με ταχύτητα άνω του επιτρεπόμενου ορίου (1.919).

Ακολουθεί η οδήγηση χωρίς χρήση ζώνης ασφαλείας (509), ενώ η αντίστοιχη παράβαση για τους αναβάτες (μη χρήση κράνους), σημειώθηκε 238 φορές.

Ακόμη, σημειώθηκαν 400 περιπτώσεις οδήγησης υπό επήρεια αλκοόλ, με 60 εξ αυτών να είναι σε βαθμό πλημμελήματος και 329 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου.

Η παραβίαση κόκκινου φαναριού βεβαιώθηκε 199 φορές και τέλος, κατά τη διάρκεια του τελευταίου μήνα του περασμένου έτους, καταγράφηκαν 47 περιπτώσεις επικίνδυνων ελιγμών.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Photo: Alexander Mils-Unsplash

Περισσότερα Safety First

Ηνωμένο Βασίλειο: 4 στους 10 οδηγούς δε γνωρίζουν το όριο οδήγησης υπό επήρεια αλκοόλ
Δυστυχώς η άγνοια για σημαντικές παραμέτρους της οδήγησης φαίνεται πως υφίσταται και σε θεωρητικά προηγμένες χώρες, όπως εκείνες που απαρτίζουν την Μεγάλη Βρετανία. ...(περισσότερα)
Αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θα υποβληθεί σε σημαντικές διαφοροποιήσεις, με βάση το νέο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε επί της αρχής κατά πλειοψηφία στη Βουλή. ...(περισσότερα)
Νέα αυτοκίνητα: Υποχρεωτικά με Intelligent Speed Limiter και
Στο εξής, κάθε νέο αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται υποχρεωτικά με το έξυπνο σύστημα "Intelligent Speed Limiter" και με μαύρο κουτί. ...(περισσότερα)
Η αύξηση στις τιμές καυσίμων οδηγεί σε πιο οικολογικές μορφές μετακίνησης
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία καταδεικνύει πως η νέα αύξηση στην τιμή των καυσίμων, έχει φέρει στο προσκήνιο πιο "πράσινους" τρόπους μετακίνησης. ...(περισσότερα)
Ευθυγράμμιση: Πότε την ελέγχουμε και γιατί είναι τόσο σημαντική;
Μια από τις ενέργειες που σχετίζονται άμεσα με τη βέλτιστη απόδοση των ελαστικών και κατά συνέπεια, με την ασφάλειά μας στο δρόμο, είναι η ευθυγράμμιση. ...(περισσότερα)
Αλλαγή ελαστικού στο δρόμο
Η ποιότητα κατασκευής των σύγχρονων ελαστικών από μεγάλους κατασκευαστές βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο, ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως το φαινόμενο του κλαταρίσματος, έχει αποφευχθεί εντελώς. ...(περισσότερα)
Στη σωστή κατεύθυνση η υιοθέτηση ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα
Ελληνική έρευνα δείχνει πως η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλεων στα 30 χλμ./ώρα, όχι μόνο δεν προκαλεί επιπλέον προβλήματα, αλλά έχει θετικό αντίκτυπο σε πολλούς τομείς. ...(περισσότερα)
Είδη και οχήματα των θανατηφόρων τροχαίων το 2019
Αναλύουμε τα θανατηφόρα τροχαία που σημειώθηκαν το 2019, με βάση το είδος του ατυχήματος, καθώς και τα οχήματα που εμπλέκονταν σε αυτό. ...(περισσότερα)
Δυτική Αττική: Προκήρυξη έργων για την Οδική Ασφάλεια
Ο ανοικτός δημόσιος διαγωνισμός που έχει ως αντικείμενο τη βελτίωση των οδικών υποδομών, προκηρύχθηκε από την Περιφέρεια Αττικής. ...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: Οι κατασκευαστές θα ευθύνονται για τροχαία ατυχήματα με αυτόνομα οχήματα
Νομοσχέδιο στο Ηνωμένο Βασίλειο, προβλέπει πως η ευθύνη για τροχαία ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται αυτόνομα οχήματα δε θα ανήκει στους ιδιοκτήτες, αλλά στους κατασκευαστές. ...(περισσότερα)

S5 Box