SAFETY FIRST

Η προστασία του περιβάλλοντος έχει αναχθεί σε προτεραιότητα και οι χώρες της Ευρώπης ανακοινώνουν η μία μετά την άλλη την πρόθεση να απαγορεύσουν τη χρήση αυτοκινήτων βενζίνης ή πετρελαίου, με στόχο έως το 2040 η κίνηση να γίνεται με αυτοκίνητα εκπομπής μηδενικών ρύπων.

Όπως δείχνουν οι εξελίξεις, οι ευρωπαϊκές χώρες σε συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, κινούνται με γνώμονα τη σταδιακή αποκοπή από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με στόχο την αύξηση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων στις πόλεις.

Με αφορμή την ανακοίνωση της γαλλικής κυβέρνησης πως η Γαλλία θα σταματήσει την πώληση οχημάτων που κινούνται με βενζίνη ή πετρέλαιο έως το 2040, ενώ ταυτόχρονα έχει απαγορευτεί στο Παρίσι, η κίνηση αυτοκινήτων που έχουν παραχθεί πριν το 1997, προκύπτει μια καλή ευκαιρία για ανασκόπηση των προθέσεων των ευρωπαϊκών χωρών αναφορικά με αυτό το σημαντικό ζήτημα, που επηρεάζει άμεσα την αυτοκίνηση.

Πριν από τη Γαλλία, η Νορβηγία και η Ολλανδία ανακοίνωσαν την πρόθεση έως το 2025, να πωλούνται σε αυτές μόνο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ή οχήματα με plug-in. Aντίστοιχα, η Γερμανία στοχεύει να προχωρήσει στην απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από το 2030, τη στιγμή που στην Αγγλία ο στόχος είναι αντίστοιχος με τη Γαλλία, δηλαδή από το 2040 να πωλούνται μόνο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Οι κινήσεις αυτές έρχονται σε συνδυασμό με την στροφή πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών προς την ηλεκτροκίνηση και ενώ έχει ξεκινήσει μια διεθνής συζήτηση, αναφορικά με την περιβαλλοντική αναγκαιότητα ή μη, της συγκεκριμένης πορείας.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Τα συστήματα ασφαλείας που γίνονται υποχρεωτικά από το 2022
Σε μια προσπάθεια περαιτέρω βελτίωσης του επιπέδου προστασίας επιβατών, πεζών και δικυκλιστών, ολοένα και περισσότερα οχήματα στην Ευρώπη θα διαθέτουν υποχρεωτικά τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδη...(περισσότερα)
Η μείωση των θανάτων δεν είναι αρκετή, σύμφωνα με το ETSC
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε νέα δεδομένα, αναφορικά με τους θανάτους στους δρόμους της Ευρώπης για το 2016. ...(περισσότερα)
Μεγάλη χορηγική συμφωνία μεταξύ Heineken και Formula 1
H FOM (Formula One Management) σε πολυετή χορηγική συμφωνία με τη γνωστή ζυθοποιία Heineken, η οποία θα είναι από τον αγώνα της Μόντσα, που θα μετονομαστεί σε Formula 1 Gran Premio Heineken D' Italia ...(περισσότερα)
Κοινή δράση για την Οδική Ασφάλεια από τους Υπουργούς Μεταφορών της Ε.Ε.
Στην ετήσια συνάντηση των Υπουργών Μεταφορών των 28 χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Μαρτίου στη Βαλέττα της Μάλτας, ανακοινώθηκε η κοινή πρόθεση για δράση με στόχο την περαι...(περισσότερα)
Παρίσι: Η πιο φιλική πόλη για την παιδική κινητικότητα
Έρευνα έδειξε πως το Παρίσι αποτελεί την πιο φιλική πόλη για τις μετακινήσεις των παιδιών είτε περπατώντας, είτε με ποδήλατο. ...(περισσότερα)
Εκτόξευση για τα αυτόνομα αυτοκίνητα έως το 2030
Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι η επόμενη σελίδα της σύγχρονης αυτοκίνησης και οι εταιρείες κινούνται ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, διεξάγοντας ήδη έρευνες αναφορικά με το μερίδιο του αγοραστικού κοινού ...(περισσότερα)
Συνεχίζονται οι έλεγχοι της Τροχαίας στα οδικά δίκτυα
Η Τροχαία συνεχίζει τους ελέγχους στις Περιφέρειες της χώρας, εστιάζοντας αυτή τη φορά σε Πελοπόννησο και Κεντρική Μακεδονία. ...(περισσότερα)
Αυτό φαίνεται ότι σκέφτονται οι περισσότεροι οδηγοί στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας από το Vinci Autoroute και το Ινστιτούτο Ipsos. ...(περισσότερα)
Ιούνιος: 478 τροχαία με 18 νεκρούς στην Αττική
Ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού, έδειξε πως οι επιδόσεις μας στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα. ...(περισσότερα)
Αττική: Σωρεία παραβάσεων και 14 νεκροί τον Αύγουστο
Οι παραβάσεις και οι θάνατοι ή τραυματισμοί από τροχαία ατυχήματα, δεν έλειψαν ούτε κατά τη διάρκεια του Αυγούστου από την Αττική. ...(περισσότερα)

S5 Box