SAFETY FIRST

Η προστασία του περιβάλλοντος έχει αναχθεί σε προτεραιότητα και οι χώρες της Ευρώπης ανακοινώνουν η μία μετά την άλλη την πρόθεση να απαγορεύσουν τη χρήση αυτοκινήτων βενζίνης ή πετρελαίου, με στόχο έως το 2040 η κίνηση να γίνεται με αυτοκίνητα εκπομπής μηδενικών ρύπων.

Όπως δείχνουν οι εξελίξεις, οι ευρωπαϊκές χώρες σε συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, κινούνται με γνώμονα τη σταδιακή αποκοπή από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με στόχο την αύξηση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων στις πόλεις.

Με αφορμή την ανακοίνωση της γαλλικής κυβέρνησης πως η Γαλλία θα σταματήσει την πώληση οχημάτων που κινούνται με βενζίνη ή πετρέλαιο έως το 2040, ενώ ταυτόχρονα έχει απαγορευτεί στο Παρίσι, η κίνηση αυτοκινήτων που έχουν παραχθεί πριν το 1997, προκύπτει μια καλή ευκαιρία για ανασκόπηση των προθέσεων των ευρωπαϊκών χωρών αναφορικά με αυτό το σημαντικό ζήτημα, που επηρεάζει άμεσα την αυτοκίνηση.

Πριν από τη Γαλλία, η Νορβηγία και η Ολλανδία ανακοίνωσαν την πρόθεση έως το 2025, να πωλούνται σε αυτές μόνο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ή οχήματα με plug-in. Aντίστοιχα, η Γερμανία στοχεύει να προχωρήσει στην απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από το 2030, τη στιγμή που στην Αγγλία ο στόχος είναι αντίστοιχος με τη Γαλλία, δηλαδή από το 2040 να πωλούνται μόνο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Οι κινήσεις αυτές έρχονται σε συνδυασμό με την στροφή πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών προς την ηλεκτροκίνηση και ενώ έχει ξεκινήσει μια διεθνής συζήτηση, αναφορικά με την περιβαλλοντική αναγκαιότητα ή μη, της συγκεκριμένης πορείας.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Στην Ελβετία το βραβείο Οδικής Ασφάλειας του ETSC
Η προσπάθεια βελτίωσης της Οδικής Ασφάλειας που καταβάλλει τα τελευταία χρόνια η Ελβετία, αναγνωρίστηκε στην πράξη από το European Transport Safety Council (ETSC). ...(περισσότερα)
0 αστέρια σε Crash Test
Μια είδηση που δε συνηθίζουμε να διαβάζουμε τον τελευταίο καιρό έφτασε από το Δελχί της Ινδίας, όπου αυτές τις ημέρες περνούν από Crash Test, υπό την αιγίδα του Global NCAP, αφού 5 μοντέλα που παράγον...(περισσότερα)
Εκτόξευση για τα αυτόνομα αυτοκίνητα έως το 2030
Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι η επόμενη σελίδα της σύγχρονης αυτοκίνησης και οι εταιρείες κινούνται ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, διεξάγοντας ήδη έρευνες αναφορικά με το μερίδιο του αγοραστικού κοινού ...(περισσότερα)
Αττική: Σωρεία παραβάσεων και 14 νεκροί τον Αύγουστο
Οι παραβάσεις και οι θάνατοι ή τραυματισμοί από τροχαία ατυχήματα, δεν έλειψαν ούτε κατά τη διάρκεια του Αυγούστου από την Αττική. ...(περισσότερα)
Μεγάλη Βρετανία: Ανησυχητική έλλειψη πολιτικής Οδικής Ασφάλειας στους εταιρικούς στόλους
Οι Βρετανικές εταιρείες δεν έχουν την Οδική Ασφάλεια σε πρώτη προτεραιότητα, γεγονός που πιστοποιείται όχι μόνο θεωρητικά, αλλά και με στατιστικά δεδομένα. ...(περισσότερα)
Οι συνέπειες της απώλειας συγκέντρωσης και των μειωμένων αντανακλαστικών στην οδήγηση
Η οδήγηση αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές δραστηριότητες της καθημερινότητάς μας και ως εκ τούτου, η αντιμετώπισή της απαιτεί τη δέουσα σοβαρότητα. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Επεξήγηση των τεστ
Σε αυτό το άρθρο, θα παρέχουμε μια επεξήγηση των δοκιμασιών που περνούν τα συστήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων, για την καλύτερη αξιολόγησή τους. ...(περισσότερα)
Αλλαγή ελαστικών: Ένα πρωταρχικό θέμα
Ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα της συντήρησης ενός αυτοκινήτου, είναι η συντήρηση και αλλαγή των ελαστικών, καθώς η σωστή κατάσταση των ελαστικών είναι κρίσιμος παράγοντας όσον αφορά στην ασφάλειά ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Έκκληση για ευρύτερη χρήση συστημάτων ασφαλείας στα μικρά φορτηγά οχήματα
Ο οργανισμός Οδικής Ασφάλειας Euro NCAP, κάλεσε τους κατασκευαστές να διαθέσουν περισσότερα έξυπνα συστήματα ασφαλείας στον βασικό εξοπλισμό των μικρών επαγγελματικών τους οχημάτων – ο λόγος είναι ιδι...(περισσότερα)
Τα βασικά σημεία στο πλαίσιο κυρώσεων του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
O νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας έχει τεθεί σε Δημόσια Διαβούλευση – Διαβάστε ποιοι είναι οι βασικοί άξονές του όσον αφορά στον τομέα των παραβιάσεων. ...(περισσότερα)

S5 Box