SAFETY FIRST

Η στατιστική της Ελληνικής Αστυνομίας για τους νεκρούς από τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας το 2018, δείχνει τον αριθμό των θανάτων ανά ηλικιακή κατηγορία.

Το 2018, σημειώθηκαν συνολικά 655 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, με 709 συνανθρώπους μας να χάνουν τη ζωή τους. Αν και σε σύγκριση με το 2017 ο αριθμός θανάτων και θανατηφόρων ατυχημάτων έχει μειωθεί, καθώς είχαμε 679 ατυχήματα με 730 θανάτους, εντούτοις παραμένει μεγάλος.

Όσον αφορά στις ηλικιακές κατηγορίες, τα περισσότερα θύματα είχαν ηλικία άνω των 55 ετών. Συγκεκριμένα, 283 άνθρωποι αυτής της ηλικιακής ομάδας έχασαν τη ζωή τους σε τροχαίο το 2018, αποτελώντας ποσοστό 39,9% των συνολικών θυμάτων. Ακολουθεί η ηλικιακή κατηγορία 36-45 ετών, που συνιστά 15,5% των θυμάτων με 110 νεκρούς, ενώ τρίτη είναι η κατηγορία 18-25 ετών, με 104 θανάτους (14,7%).

Ακόμη, το 2018 έχασαν τη ζωή τους σε τροχαίο 98 άνθρωποι (13,8%) ηλικίας 26-35 ετών και 93 άτομα ηλικίας 46-55 ετών (13,1%). Τέλος, το θάνατο βρήκαν 21 άτομα ηλικίας 0-17 ετών, ποσοστό 3% επί του συνόλου.

Τα σχόλια σε αυτές τις περιπτώσεις περιττεύουν, καθώς το "Εθνικό Θέμα" των τροχαίων ατυχημάτων, συνεχίζει να πονά πολλές οικογένειες. Το ερώτημα που τίθεται είναι: Έχουμε πραγματικά τη διάθεση να κάνουμε κάτι για αυτό, ή αρκούμαστε σε ευχολόγια;

Δείτε αναλυτικά όλες τις παραβάσεις, όπως δημοσιεύτηκε από την Ελληνική Αστυνομία σε μορφή pdf, εδώ

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ


ΠΗΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ (www.astynomia.gr)

Περισσότερα Safety First

Ελβετία: Μείωση ορίων ταχύτητας, μείωση σοβαρών τροχαίων
Έρευνα στην Ελβετία έδειξε πως η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός αστικών περιοχών στα 30 χλμ./ώρα, έχει αποφέρει αντίστοιχη μείωση των σοβαρών τροχαίων κατά 38%. ...(περισσότερα)
Ευρωπαϊκή Ένωση: 6.000 παιδιά έχασαν τη ζωή τους από τροχαία σε μια δεκαετία
Ο αριθμός των παιδιών ηλικίας έως 14 ετών, που έφυγαν από τη ζωή λόγω τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά την περίοδο 2011-2020, καθιστά επιτακτική την άμεση εύρεση ...(περισσότερα)
Δείτε στο video τι συμβαίνει όταν δε φοράμε ζώνη ασφαλείας
Έχουμε πει πολλές φορές ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε ζώνη ασφαλείας, είτε καθόμαστε στα εμπρός είτε στα πίσω καθίσματα. ...(περισσότερα)
Φινλανδία: Βραβείο για τις επιδόσεις στην Οδική Ασφάλεια
Η Φινλανδία πέτυχε για ακόμη μια φορά καλές επιδόσεις στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας, κατακτώντας μάλιστα και το ομώνυμο βραβείο. ...(περισσότερα)
Απλοποίηση ανανέωσης άδειας οδήγησης για οδηγούς με κινητικά προβλήματα
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξέδωσε εγκύκλιο, με βάση την οποία η ανανέωση αδειών οδήγησης ατόμων με κινητικά προβλήματα, θα γίνει με μεγαλύτερη ευκολία. ...(περισσότερα)
Βρυξέλλες: Μείωση συγκρούσεων στο κέντρο της πόλης
Οι πρόσφατες αλλαγές στο κυκλοφοριακό σύστημα της πρωτεύουσας του Βελγίου, έχουν ήδη αποφέρει θετικά αποτελέσματα. ...(περισσότερα)
Αγγλία: Το κόστος είναι ο βασικός λόγος που οι νέοι δεν οδηγούν
Έρευνα στην Αγγλία έδειξε πως ο κύριος λόγος για τον οποίο οι νέοι δεν αποφασίζουν να οδηγήσουν, είναι το αυξημένο κόστος. ...(περισσότερα)
Περισσότερη κίνηση σε σύγκριση με το περσινό lockdown στην Αττική
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Περιφέρειας Αττικής, η κίνηση κατά την πρώτη ημέρα του φετινού lockdown, ήταν σημαντικά αυξημένη σε σύγκριση με την αντίστοιχη ημέρα, πέρυσι. ...(περισσότερα)
Σύστημα προειδοποίησης κίνησης στην αντίθετη λωρίδα από την Bosch
Η Bosch εξελίσσει ένα ειδικό σύστημα για την αντιμετώπιση ενός από τα πιο σημαντικά προβλήματα στους δρόμους της Ευρώπης, την κίνηση στην αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας ...(περισσότερα)
Κοινή δράση για την Οδική Ασφάλεια από τους Υπουργούς Μεταφορών της Ε.Ε.
Στην ετήσια συνάντηση των Υπουργών Μεταφορών των 28 χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Μαρτίου στη Βαλέττα της Μάλτας, ανακοινώθηκε η κοινή πρόθεση για δράση με στόχο την περαι...(περισσότερα)

S5 Box