SAFETY FIRST

Σε μια είδηση που δεν αφορά άμεσα την Οδική Ασφάλεια, αλλά άπτεται περισσότερο της σχέσης μεταξύ αυτοκίνησης και περιβάλλοντος, η κυβέρνηση της Σιγκαπούρης ανακοίνωσε το πάγωμα της πώλησης αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης για το 2018, σε μια προσπάθεια μείωσης του μποτιλιαρίσματος στην πόλη.

Όπως ανακοινώθηκε, μπορεί η πώληση των ΙΧ να σταματήσει το 2018 και για άγνωστο χρονικό διάστημα, ωστόσο αυτό δε θα συμβεί για τα λεωφορεία. Ο λόγος είναι πως η βελτίωση των υποδομών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αποτελεί στρατηγικό στόχο για τη μη ύπαρξη μποτιλιαρισμάτων στους δρόμους, που εκτός από καθυστερήσεις προκαλούν και μεγάλη επιβάρυνση στο περιβάλλον λόγω της έκλυσης αυξημένης ποσότητας ρύπων.

Αυτή δεν είναι η πρώτη κίνηση των Αρχών της Σιγκαπούρης προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς εδώ και αρκετά χρόνια, έχει θεσπιστεί ένα άτυπο πόθεν έσχες για τους υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτων, οι οποίοι για να έχουν δικαίωμα αγοράς αυτοκινήτων θα πρέπει να αποκτήσουν σχετικό δικαίωμα, που έχει διάρκεια 10 χρόνια και κοστίζει περίπου 37.000 δολάρια. Το αποτέλεσμα αυτής της ενέργειας, σε συνδυασμό με το γεγονός πως η αγορά αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά ακριβή διαδικασία, είναι η πόλη-κράτος των 5,6 εκατομμυρίων κατοίκων να αποτελεί μια από τις ελάχιστες μεγάλες πόλεις της Ασίας χωρίς σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα

Αξίζει να σημειωθεί, πως όπως ανακοινώθηκε από την Αρχή Χερσαίων Μεταφορών (Land Transport Authority - LTA), οι δρόμοι στη Σιγκαπούρη καλύπτουν το 12% της χερσαίας έκτασης και δεν υπάρχει αρκετός διαθέσιμος χώρος για επέκταση, ώστε να μπορεί να υποστηριχθεί μια αύξηση στα αυτοκίνητα που κινούνται στους δρόμους. Παρόλα αυτά, η κυβέρνηση δεσμεύτηκε να δαπανήσει περίπου 20,5 δισεκατομμύρια δολάρια, για την επέκταση και βελτίωση του δικτύου μεταφορών όπως το μετρό, το οποίο παρουσιάζει αρκετά προβλήματα και φυσικά, των λεωφορείων.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Αττική: Σωρεία παραβάσεων και 14 νεκροί τον Αύγουστο
Οι παραβάσεις και οι θάνατοι ή τραυματισμοί από τροχαία ατυχήματα, δεν έλειψαν ούτε κατά τη διάρκεια του Αυγούστου από την Αττική. ...(περισσότερα)
Τα αυτόματα συστήματα υποβοήθησης δεν υποκαθιστούν τους οδηγούς
Στις πρόσφατες δοκιμές ασφάλειας που έγιναν από το Euro NCAP, προστέθηκε για πρώτη φορά και ο έλεγχος των αυτόματων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, ο οποίος έδειξε πως τα αυτόματα συστήματα υποβοήθησης...(περισσότερα)
Σύστημα προειδοποίησης κίνησης στην αντίθετη λωρίδα από την Bosch
Η Bosch εξελίσσει ένα ειδικό σύστημα για την αντιμετώπιση ενός από τα πιο σημαντικά προβλήματα στους δρόμους της Ευρώπης, την κίνηση στην αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας ...(περισσότερα)
Παιχνίδι Οδικής Ασφάλειας για παιδιά!
Η πρώτη εφαρμογή που επιτρέπει στα παιδιά να εξοικειωθούν κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας και την έννοια της Οδικής Ασφάλειας συνολικά, είναι γεγονός. ...(περισσότερα)
Εκκλήσεις για μείωση του ύψους στα καπό των νέων αυτοκινήτων
Ο διεθνής ευρωπαϊκός οργανισμός T&E καλεί τους νομοθέτες να προχωρήσει σε μείωση του ύψους στα καπό των νέων αυτοκινήτων έως το 2035, προς όφελος της Οδικής Ασφάλειας. ...(περισσότερα)
Οι νέοι κανόνες ασφάλειας θα επιφέρουν μείωση στις οθόνες αφής
Η αλλαγή των κανονισμών στη διαδικασία αξιολόγησης του Euro NCAP, με φόντο τη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας, συνδέεται με την αύξηση στα κουμπιά ή τους διακόπτες και την αντίστοιχη μείωση στις οθόνες ...(περισσότερα)
Ειδική σήμανση στις ράμπες του Δήμου Αθηναίων
Θέλοντας να διευκολύνει την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία και κινητικά προβλήματα, αλλά και να μειώσει την παράνομη στάθμευση, ο Δήμος Αθηναίων δημιούργησε ειδική σήμανση στις αντίστοιχες ράμπ...(περισσότερα)
Μεταφορά ποινών για οδικά παραπτώματα σε κάθε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο κατέληξαν σε προσωρινή συμφωνία σχετικά με νέα νομοθεσία που θα απαιτεί την αμοιβαία αναγνώριση ποινών για παραπτώματα οδηγών σε όλες τις χώρες της ...(περισσότερα)
Δυνατότητα οδήγησης δικύκλου με δίπλωμα αυτοκινήτου
Το Νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή για την Βιώσιμη Μικροκινητικότητα, προβλέπει μεταξύ άλλων πως κάτοχοι άδειας οδήγησης αυτοκινήτου, θα έχουν τη δυνατότητα οδήγησης και δικύκλων έως 125 κ.εκ. ...(περισσότερα)
Ευρωπαϊκή Ένωση: 6.000 παιδιά έχασαν τη ζωή τους από τροχαία σε μια δεκαετία
Ο αριθμός των παιδιών ηλικίας έως 14 ετών, που έφυγαν από τη ζωή λόγω τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά την περίοδο 2011-2020, καθιστά επιτακτική την άμεση εύρεση ...(περισσότερα)

S5 Box