SAFETY FIRST

Η Bosch εξελίσσει ένα ειδικό σύστημα για την αντιμετώπιση ενός από τα πιο σημαντικά προβλήματα στους δρόμους της Ευρώπης, την κίνηση στην αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας

Η κίνηση οδηγών στην αντίθετη λωρίδα, σε δρόμους μεγάλης ή μικρότερης κυκλοφορίας, δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο. Τόσο στη χώρα μας όσο και στην Ευρώπη, η εικόνα αυτοκινήτων που κινούνται σε λάθος ρεύμα, είναι αρκετά συχνή. Όπως αναφέρουν έρευνες στη Γερμανία, τα κανάλια κίνησης της χώρας, ανιχνεύουν κατά μέσο όρο 5 οδηγούς ημερησίως, οι οποίοι κινούνται σε λάθος λωρίδα. Αν αυτός ο αριθμός γίνει αναγωγή σε ετήσια βάση, τότε προκύπτει ότι περίπου 2000 οδηγοί έχουν κινηθεί στο αντίθετο ρεύμα κάθε χρόνο, τις περισσότερες φορές κατά λάθος.

Η γνωστή εταιρεία Bosch, ετοιμάζει τη δική της πρόταση για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Έτσι, εξελίσσει ένα σύστημα προειδοποίησης για κίνηση στην αντίθετη λωρίδα, που βασίζει τη λειτουργία του σε πληροφορίες μέσω cloud. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν κάμερες και αισθητήρες, τα οποία θα χρησιμοποιούνται ώστε να αναγνωριστεί η θέση, αλλά και η φορά κίνησης των οχημάτων. Με αυτόν τον τρόπο, το ηλεκτρονικό σύστημα θα μπορεί να αναγνωρίσει αν κάποιο αυτοκίνητο κινείται στο αντίθετα ρεύμα κυκλοφορίας και να ειδοποιήσει τον οδηγό. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το σύστημα δε θα έχει απλώς τη δυνατότητα να ενημερώνει όσους οδηγούς κινούνται αντίθετα. Για τη βελτίωση της ασφάλειας όλων, θα προειδοποιεί και όσους οδηγούς κινούνται στη σωστή κατεύθυνση, ότι σύντομα θα συναντήσουν ένα όχημα που κινείται αντίθετα, ώστε να αυξήσουν την προσοχή τους.

Το εν λόγω σύστημα χρησιμοποιείται από 400.000 μοναδικούς χρήστες στη Γερμανία, ενώ αρχικά θα προσφέρεται σε 13 χώρες της Ευρώπης. Στην ανακοίνωσή της, η Bosch δεν αναλύει ονομαστικά όλες τις χώρες που θα διατεθεί το σύστημα, ωστόσο αναφέρει δειγματοληπτικά τις Ιταλία, Ιρλανδία, Πορτογαλία και Πολωνία, κυρίως με βάση τη γεωγραφική τους διασπορά στο χάρτη της Ευρώπης.

Ήδη, το σύστημα αριθμεί 400.000 μοναδικούς χρήστες στη Γερμανία, οι οποίοι αναμένεται να αυξηθούν καθώς η Bosch ανέπτυξε μια εφαρμογή, η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλες χώρες. Όσον αφορά στις Ευρωπαϊκές χώρες που θα προσφέρεται το σύστημα, η ανακοίνωση της Bosch αναφέρει τις Ιταλία, Ιρλανδία, Πορτογαλία και Πολωνία, για να δείξει τη μεγάλη γεωγραφική διασπορά στην Ευρώπη.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

3 στους 4 Βρετανούς επιθυμούν μείωση του ορίου κατανάλωσης αλκοόλ!
Έρευνα για λογαριασμό του Οργανισμού Δημόσιας Υγείας της Αγγλίας, έδειξε πως το 77% των ερωτηθέντων είναι υπέρ της περαιτέρω μείωσης του κατώτατου επιτρεπτού ορίου κατανάλωσης οινοπνεύματος κατά τη δι...(περισσότερα)
Euro NCAP: Ανησυχία για την αύξηση βάρους των νέων οχημάτων
Ο Οργανισμός Euro NCAP υποστηρίζει πως η αύξηση βάρους και διαστάσεων στα νέα οχήματα, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο στην Οδική Ασφάλεια όσο και στην προστασία του περιβάλλοντος. ...(περισσότερα)
Ξεκίνησε η ισχύς του ορίου 30 χλμ./ώρα στο Παρίσι
Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα έχει ήδη υιοθετηθεί στο 60% των δρόμων της πρωτεύουσας της Γαλλίας. ...(περισσότερα)
Οι ηλικιωμένοι οδηγοί δεν είναι πιο επικίνδυνοι από τους νέους...
Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Swansea στη Μεγάλη Βρετανία, οι ηλικιωμένοι οδηγοί δε θεωρούνται περισσότερο επικίνδυνοι από τους νέους, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του BBC. ...(περισσότερα)
MobileKids 2017
Η ευαισθησία της Daimler και κατά συνέπεια της Mercedes-Benz σχετικά με την Οδική Ασφάλεια είναι δεδομένη, γεγονός που πιστοποιείται και από την πρωτοβουλία "MobileKids" που πραγματοποιείται στη Γερμα...(περισσότερα)
Εκτόξευση για τα αυτόνομα αυτοκίνητα έως το 2030
Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι η επόμενη σελίδα της σύγχρονης αυτοκίνησης και οι εταιρείες κινούνται ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, διεξάγοντας ήδη έρευνες αναφορικά με το μερίδιο του αγοραστικού κοινού ...(περισσότερα)
Ιστορικό υψηλό για χρήση ζώνης στις Η.Π.Α.
Η χρήση ζώνης στις Ηνωμένες Πολιτείες έφτασε για το 2016 σε επίπεδα που δεν έχει ξαναβρεθεί στο παρελθόν, καθώς οι χρήστες των Αμερικανικών δρόμων φορούν ζώνη σε ποσοστό 90,1%, που είναι σαφώς βελτιωμ...(περισσότερα)
O Άφθαρτος!
H TAC (Transport Accident Commission) παρουσίασε τον Graham, ένα γλυπτό ομοίωμα ανθρώπου, που με βάση την κατασκευή του θα μπορούσε να αντέξει τα τροχαία ατυχήματα και να βγαίνει δίχως τραυματισμό από...(περισσότερα)
Δακτύλιος: Πότε τίθεται σε ισχύ - ποιοι εξαιρούνται
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε σε επαναφορά του Δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας, με στόχο τη μείωση της κυκλοφορίας. ...(περισσότερα)
Αξιοποίηση δεδομένων από τον ανθρώπινο εγκέφαλο κατά την οδήγηση
Η M-Sport Ford αναζητά τρόπους αξιοποίησης των δεδομένων του ανθρώπινου εγκεφάλου κατά τη διάρκεια της οδήγησης, όπως φαίνεται και στο ντοκιμαντέρ "Racing Minds" που δημιούργησε σε συνεργασία με το Eu...(περισσότερα)

S5 Box