SAFETY FIRST

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Περιφέρειας Αττικής, η κίνηση κατά την πρώτη ημέρα του φετινού lockdown, ήταν σημαντικά αυξημένη σε σύγκριση με την αντίστοιχη ημέρα, πέρυσι.

Το νέο lockdown ξεκίνησε, όμως η κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη, συγκριτικά με όσα συνέβαιναν στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα, όταν ξεκίνησε η πανδημία στις αρχές του 2020.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής, από 1000 μετρητές που έχουν τοποθετηθεί στους κυριότερους οδικούς άξονες της Αττικής, κατά την πρώτη ημέρα του νέου lockdown (Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου), η κίνηση σε ορισμένα σημεία είχε υπερδιπλασιαστεί, σε σύγκριση με την πρώτη ημέρα του πρώτου lockdown, στις 23 Μαρτίου 2020. Αυτά τα στατιστικά δεδομένα, τίθενται στη διάθεση συγκοινωνιολόγων του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής και έπειτα, διανέμονται σε αντίστοιχα Υπουργεία.

Όπως ενημέρωσε η Περιφέρεια Αττικής, κατά την πρώτη ημέρα του νέου lockdown διαπιστώθηκε αύξηση τις κίνησης κατά 50% σε όλες τις οδικές αρτηρίες, ενώ υπήρξαν δρόμοι όπου η αύξηση ήταν μεγαλύτερη από 100%, σε σύγκριση πάντοτε με την πρώτη ημέρα του περσινού, πρώτου lockdown.

Η μεγαλύτερη αύξηση κίνησης σε σύγκριση με τις 23 Μαρτίου 2020 σημειώθηκε στις Λεωφόρους Βασιλίσσης Σοφίας (+109,6%), Ποσειδώνος (+92,9%) και Κηφισού (+87,9%). Παράλληλα, η κίνηση της πρώτης ημέρας του νέου lockdown, Πέμπτης 11 Φεβρουαρίου, μειώθηκε κατά 7% σε σύγκριση με εκείνη της τελευταίας ημέρας προ lockdown, που ήταν η Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου.

Θυμίζουμε, πως η μείωση της κίνησης επέφερε και σημαντική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται στην περίπτωση των στατιστικών που προκύπτουν για το τωρινό lockdown.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Η αύξηση στις τιμές καυσίμων οδηγεί σε πιο οικολογικές μορφές μετακίνησης
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία καταδεικνύει πως η νέα αύξηση στην τιμή των καυσίμων, έχει φέρει στο προσκήνιο πιο "πράσινους" τρόπους μετακίνησης. ...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: Πώς επηρεάζει η διανομή φαγητού την Οδική Ασφάλεια;
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία δείχνει πως η αύξηση ζήτησης για διανομή φαγητού κατ’ οίκον ή σε χώρους εργασίας, έχει επιφέρει μείωση στα επίπεδα Οδικής Ασφάλειας, ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους στον κλά...(περισσότερα)
Μια σκληρή τιμωρία επεφύλαξε Γερμανός αστυνομικός, προς τους περίεργους οδηγούς οι οποίοι σταματούσαν σε σημείο που έγινε θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα, για να φωτογραφίσουν το "θέαμα". ...(περισσότερα)
Crash test dummy με γυναικεία χαρακτηριστικά και η σημασία του
Ο Οργανισμός Οδικής Ασφάλειας ANCAP δημιούργησε ανθρώπινα ομοιώματα με γυναικείο σωματότυπο, με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας συλλογής δεδομένων έπειτα από δοκιμές πρόσκρουσης. ...(περισσότερα)
Πάσχα 2023: Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών και οχήματα που εξαιρούνται
Η Τροχαία ανακοίνωσε την απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών οχημάτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων από την Μεγάλη Πέμπτη 13 Απριλίου έως και την Τρίτη 18 Απριλίου. ...(περισσότερα)
Σχεδόν 2 στους 3 Βρετανούς δε γνωρίζουν την απόσταση ασφαλείας για προσπέραση ποδηλάτη
Έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο δείχνει πως τα επίπεδα οδικής επιμόρφωσης των Βρετανών παραμένουν χαμηλά, αφού το 58% των αυτοκινητιστών δε γνωρίζουν την ενδεικνυόμενη πλευρική απόσταση από ποδήλατο, κατά...(περισσότερα)
Στάση αντί για κλήση σε περίπτωση υπερβολικής ταχύτητας, εφαρμόζει η Εσθονία
Μια ξεχωριστή μορφή αντιμετώπισης της κίνησης με υπερβολική ταχύτητα υιοθετείται στην Εσθονία, προσφέροντας δυνατότητα στάσης 45 ή 60 λεπτών, αντί για τη πληρωμή προστίμου. ...(περισσότερα)
Συνεχίζουν την οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ οι Έλληνες οδηγοί
Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες θανάτων στους δρόμους, ωστόσο οι Έλληνες οδηγοί φαίνεται πως δεν επηρεάζονται από αυτό. ...(περισσότερα)
Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας: Τι περιλαμβάνουν και ποιος είναι ο σκοπός τους
Τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας αυξάνουν διαρκώς τη δυναμική τους, οπότε ήρθε η στιγμή να κατανοήσουμε καλύτερα τι αφορούν. ...(περισσότερα)
Τροχαία ατυχήματα: Η βασική αιτία θανάτου για παιδιά ηλικίας 1-13 ετών
Τα τροχαία ατυχήματα είναι η βασική αιτία θανάτου παιδιών ηλικίας 1-13 ετών, γεγονός που οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε και οι στατιστικές δυστυχώς, επιβεβαιώνουν. ...(περισσότερα)

S5 Box