SAFETY FIRST

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Περιφέρειας Αττικής, η κίνηση κατά την πρώτη ημέρα του φετινού lockdown, ήταν σημαντικά αυξημένη σε σύγκριση με την αντίστοιχη ημέρα, πέρυσι.

Το νέο lockdown ξεκίνησε, όμως η κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη, συγκριτικά με όσα συνέβαιναν στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα, όταν ξεκίνησε η πανδημία στις αρχές του 2020.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής, από 1000 μετρητές που έχουν τοποθετηθεί στους κυριότερους οδικούς άξονες της Αττικής, κατά την πρώτη ημέρα του νέου lockdown (Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου), η κίνηση σε ορισμένα σημεία είχε υπερδιπλασιαστεί, σε σύγκριση με την πρώτη ημέρα του πρώτου lockdown, στις 23 Μαρτίου 2020. Αυτά τα στατιστικά δεδομένα, τίθενται στη διάθεση συγκοινωνιολόγων του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής και έπειτα, διανέμονται σε αντίστοιχα Υπουργεία.

Όπως ενημέρωσε η Περιφέρεια Αττικής, κατά την πρώτη ημέρα του νέου lockdown διαπιστώθηκε αύξηση τις κίνησης κατά 50% σε όλες τις οδικές αρτηρίες, ενώ υπήρξαν δρόμοι όπου η αύξηση ήταν μεγαλύτερη από 100%, σε σύγκριση πάντοτε με την πρώτη ημέρα του περσινού, πρώτου lockdown.

Η μεγαλύτερη αύξηση κίνησης σε σύγκριση με τις 23 Μαρτίου 2020 σημειώθηκε στις Λεωφόρους Βασιλίσσης Σοφίας (+109,6%), Ποσειδώνος (+92,9%) και Κηφισού (+87,9%). Παράλληλα, η κίνηση της πρώτης ημέρας του νέου lockdown, Πέμπτης 11 Φεβρουαρίου, μειώθηκε κατά 7% σε σύγκριση με εκείνη της τελευταίας ημέρας προ lockdown, που ήταν η Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου.

Θυμίζουμε, πως η μείωση της κίνησης επέφερε και σημαντική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται στην περίπτωση των στατιστικών που προκύπτουν για το τωρινό lockdown.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Οι βασικοί λόγοι για αντικατάσταση των ελαστικών
Η επιλογή που θα κάνουμε όταν έρθει η στιγμή αντικατάστασης των ελαστικών είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς αφορά σε ένα από τα θεμελιώδη σημεία του αυτοκινήτου μας. ...(περισσότερα)
Πάσχα 2023: Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών και οχήματα που εξαιρούνται
Η Τροχαία ανακοίνωσε την απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών οχημάτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων από την Μεγάλη Πέμπτη 13 Απριλίου έως και την Τρίτη 18 Απριλίου. ...(περισσότερα)
Ελλάδα: Αύξηση νεκρών και τροχαίων ατυχημάτων το 2022
Οι στατιστικές αποκαλύπτουν πως τα τροχαία ατυχήματα, καθώς και οι νεκροί στους ελληνικούς δρόμους κατά τη διάρκεια του 2022, παρουσίασαν αριθμητική άνοδο σε σύγκριση με το 2021. ...(περισσότερα)
Ανησυχητικός ο αριθμός των θανάτων σε ατυχήματα μεμονωμένων οχημάτων
Περίπου το 1/3 των θανάτων στους δρόμους της Ευρώπης οφείλεται σε ατυχήματα που συμβαίνει με αυτοκίνητα ή μοτοσικλέτες που ενεπλάκησαν μόνα τους σε κάποιο ατύχημα (π.χ. πτώση μοτοσικλέτας ή έξοδος από...(περισσότερα)
Αλλαγή ελαστικών: Ένα πρωταρχικό θέμα
Ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα της συντήρησης ενός αυτοκινήτου, είναι η συντήρηση και αλλαγή των ελαστικών, καθώς η σωστή κατάσταση των ελαστικών είναι κρίσιμος παράγοντας όσον αφορά στην ασφάλειά ...(περισσότερα)
Εκστρατεία εναντίον της χρήσης τηλεφώνου κατά την οδήγηση στην Αγγλία
Μεγάλη έκταση έχει πάρει η εκστρατεία ενάντια στη χρήση τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης στην Αγγλία, με την Theresa May να συμμετέχει προσωπικά σε αυτήν. ...(περισσότερα)
Εκστρατεία εναντίον της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ στις Η.Π.Α.
Η προσπάθεια εξάλειψης του φαινομένου της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ, που αποτελεί μια από τις σημαντικότερες αιτίες θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, συνεχίζεται με αμείωτη ένταση στις Η.Π.Α. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Έκκληση για ευρύτερη χρήση συστημάτων ασφαλείας στα μικρά φορτηγά οχήματα
Ο οργανισμός Οδικής Ασφάλειας Euro NCAP, κάλεσε τους κατασκευαστές να διαθέσουν περισσότερα έξυπνα συστήματα ασφαλείας στον βασικό εξοπλισμό των μικρών επαγγελματικών τους οχημάτων – ο λόγος είναι ιδι...(περισσότερα)
Φρανκφούρτη: Όριο ταχύτητας 20 χλμ./ώρα εντός πόλης
Τους τελευταίους μήνες, η Φρανκφούρτη της Γερμανίας έχει αποκτήσει σε ορισμένα σημεία εντός πόλης, όρια ταχύτητας που περιορίζονται στα 20 χλμ./ώρα. ...(περισσότερα)
Ιταλία: Αντιδράσεις για το όριο ταχύτητας 30 χλμ/ώρα
Η υιοθέτηση ανώτατου ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα σε αστικές περιοχές συνεχίζεται, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την Μπολόνια της Ιταλίας, όπου πάντως δεν έλειψαν οι αντιδράσεις. ...(περισσότερα)

S5 Box