SAFETY FIRST

Τα τροχαία ατυχήματα είναι η βασική αιτία θανάτου παιδιών ηλικίας 1-13 ετών, γεγονός που οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε και οι στατιστικές δυστυχώς, επιβεβαιώνουν.

Αυτό έδειξε και πρόσφατη έρευνα στις Η.Π.Α., που πραγματοποιήθηκε από το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC). Το γεγονός ότι τα τροχαία αποτελούν την κύρια αιτία θνησιμότητας για τα μικρά παιδιά, δεν είναι τυχαίο.

Έρευνα που είχε κάνει ο βρετανικός οργανισμός Child Seat Safety, είχε δείξει πως 2 τα 3 παιδιά δεν κάθονται σωστά και με ασφάλεια, κατά τη διάρκεια ταξιδιού με αυτοκίνητο. Επιπλέον, έρευνα στην Ισπανία έδειξε πως η σωστή χρήση των μέτρων προστασίας για τα παιδιά στο αυτοκίνητο (ζώνες ασφαλείας, σωστή χρήση παιδικών καθισμάτων κλπ.), μειώνει την πιθανότητα θανάτου ή τραυματισμού από τροχαίο, κατά 75% και 90% αντίστοιχα. Για αυτό, οι γονείς επιβάλλεται να είναι σωστά ενημερωμένοι για τη σωστή τοποθέτηση και χρήση των παιδικών καθισμάτων στο αυτοκίνητο. Άλλωστε, η εύρεση του κατάλληλου παιδικού καθίσματος είναι μια σημαντική διαδικασία, που απαιτεί έρευνα και ενημέρωση.

Τα παραπάνω αποκτούν μεγαλύτερη βαρύτητα, εφόσον αναλογιστούμε πως σε περίπτωση σύγκρουσης με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα, ο τραυματισμός που μπορεί να υποστεί ένα παιδί με βάρος 8 κιλά, αντιστοιχεί σε πτώση από τον τρίτο όροφο ενός κτιρίου.

Η αγάπη των γονέων για τα παιδιά τους, δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση. Είναι επιτακτική ανάγκη λοιπόν, οι γονείς να κάνουν πάντοτε τις σωστές ενέργειες ώστε να μηδενιστεί το τραγικό φαινόμενο του θανάτου τόσο μεγάλου αριθμού μικρών παιδιών από τροχαία ατυχήματα.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Αττική: Τροχαία ατυχήματα και παραβάσεις Ιουνίου
Η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, βεβαίωσε πως κατά τη διάρκεια του Ιουνίου καταγράφηκαν 19.562 παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και 538 τροχαία ατυχήματα, με 12 νεκρούς. ...(περισσότερα)
Προσωρινή άδεια οδήγησης αυτοκινήτου από ηλικία 17 ετών
Με νέο σχέδιο Νόμου, προβλέπεται μεταξύ άλλων η δυνατότητα απόκτησης διπλώματος αυτοκίνητου για άτομα ηλικίας 17 ετών, που θα έχουν δυνατότητα οδήγησης με συνοδό. ...(περισσότερα)
Η δυνατή μουσική επηρεάζει την αυτοσυγκέντρωση κατά την οδήγηση
Οι Βρετανοί οδηγοί παραδέχονται πως η αυτοσυγκέντρωσή τους πίσω από το τιμόνι μειώνεται, στις περιπτώσεις που ο ήχος της μουσικής είναι πολύ δυνατός. ...(περισσότερα)
Ευρωπαϊκή Ένωση: Νέοι κανόνες τιμωρίας οδηγών για τροχαίες παραβάσεις εκτός της χώρας τους
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προχώρησε σε ψήφισμα για την θεσμοθέτηση νέων κανόνων, οι οποίοι θα εξασφαλίζουν την τιμωρία οδηγών που διαπράττουν τροχαίες παραβάσεις εκτός της χώρας τους. ...(περισσότερα)
Δυτική Μακεδονία: Μηδενικά θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα τον Ιούνιο
Η στατιστική καταγραφή στην Δυτική Μακεδονία επιφύλαξε ευχάριστα νέα, αφού κατά την διάρκεια του Ιουνίου 2024 δεν σημειώθηκε κανένας θάνατος από τροχαία ατυχήματα στην περιοχή. ...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: 4 στους 10 οδηγούς δε γνωρίζουν το όριο οδήγησης υπό επήρεια αλκοόλ
Δυστυχώς η άγνοια για σημαντικές παραμέτρους της οδήγησης φαίνεται πως υφίσταται και σε θεωρητικά προηγμένες χώρες, όπως εκείνες που απαρτίζουν την Μεγάλη Βρετανία. ...(περισσότερα)
Μέχρι 82 ετών στοχεύουν να οδηγούν οι Βρετανοί
Πρόσφατη έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, έδειξε πως οδηγοί ηλικίας άνω των 60 ετών, δε σκοπεύουν να παραδώσουν την άδεια οδήγησής τους πριν συμπληρώσουν 82 χρόνια ζωής. ...(περισσότερα)
Περί απαγόρευσης της οδήγησης στους ηλικιωμένους...
Μεγάλη συζήτηση έχει ανοίξει τα τελευταία χρόνια σε αρκετές χώρες, σχετικά με την διαχείριση της άδειας οδήγησης των ηλικιωμένων. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Στο «μικροσκόπιο» τα βαρέα οχήματα
Ο Οργανισμός Euro NCAP δημιούργησε ένα πρόγραμμα αξιολόγησης της ασφάλειας που παρέχουν τα βαριά οχήματα μεταφοράς αγαθών. ...(περισσότερα)
Ένα video για την ασφάλεια των ποδηλατών
Παρακολουθήστε ένα video που εστιάζει στην ασφάλεια των ποδηλατών και σε όσα θα ήταν καλό να προσέχουν οι οδηγοί αυτοκινήτων κατά την κίνησή τους εντός αστικού ιστού. ...(περισσότερα)

S5 Box