SAFETY FIRST

Η πρωτεύουσα της Φινλανδίας επιβεβαίωσε πως κατά τη διάρκεια του 2019, δεν υπήρξε κανένας θανάσιμος τραυματισμός για πεζό ή ποδηλάτη εντός των ορίων της.

Με μεγάλη υπερηφάνεια, οι αρχές του Ελσίνκι ανακοίνωσαν πως κατά το 2019, δεν υπήρξε κανένας θάνατος πεζού ή δικυκλιστή στην πρωτεύουσα της Φινλανδίας. Η συγκεκριμένη είδηση, έρχεται μετά από αντίστοιχη ανακοίνωση που αφορούσε στην πρωτεύουσα της Νορβηγίας, Όσλο, όπου μόλις ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του από τροχαίο ατύχημα.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση για το Ελσίνκι, το 2019 ήταν η πρώτη χρονιά που δεν υπήρξαν θάνατοι για πεζούς ή ποδηλάτες, από το μακρινό 1960, όταν και ξεκίνησε η καταγραφή των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην πόλη. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα δεν είναι τυχαίο, καθώς ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στο Ελσίνκι, παρουσιάζει σταθερή μείωση τα τελευταία χρόνια.

Κατά τις δεκαετίες του '80 και του '90, οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα στην πρωτεύουσα της Φινλανδίας ήταν σταθερά πάνω από 30, ενώ από το 2010 ο μέσος όρος έχει μειωθεί στα 7 άτομα. Χειρότερη χρονιά για το Ελσίνκι ήταν το 1965, όταν στους δρόμους της πόλης έχασαν τη ζωή τους 84 άνθρωποι.

Από τη δεκαετία του '70 μέχρι και σήμερα, τα όρια ταχύτητας στην πόλη έχουν μειωθεί πολύ. Στις περισσότερες κατοικημένες περιοχές, το όριο ταχύτητας είναι 30 χλμ./ώρα, ενώ αυξάνεται στα 40 και 50 χλμ./ώρα σε μεγαλύτερες αρτηρίες ή προαστιακές περιοχές, αντίστοιχα.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Σε λειτουργία από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου τα ΚΤΕΟ
Τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων θα ανοίξουν τις πόρτες τους από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου, με τη λειτουργία τους να διέπεται από αυστηρούς κανόνες υγειονομικής ασφάλειας, στο πλαίσιο προστασίας από...(περισσότερα)
Νορβηγία: Κανένα νεκρό παιδί από τροχαία το 2019
Η είδηση πως στο Όσλο υπήρξε μόλις ένας νεκρός απο τροχαίο ατύχημα κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς έχει κάνει το γύρο του διαδικτύου, ωστόσο ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι το 2019, κ...(περισσότερα)
Πώς επηρεάζεται η πίεση των ελαστικών μας από τη ζέστη
Η κατάλληλη πίεση των ελαστικών του αυτοκινήτου μας παίζει σημαντικό ρόλο για την ασφάλεια, με την εξωτερική θερμοκρασία να αποτελεί καθοριστικό παράγοντα σε κάθε περίπτωση. ...(περισσότερα)
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας τοποθετείται για την Οδική Ασφάλεια
Με αφορμή την 4η Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας που διοργανώθηκε από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (Ο.Η.Ε.) στις 8-14 Μαΐου, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (W.H.O.) τοποθετήθηκε αναφορικά με αυτό ...(περισσότερα)
Ουαλία: Μείωση ορίου ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές
Η Ουαλία γίνεται η πρώτη χώρα της Ευρώπης που ψηφίζει την μείωση του ορίου ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές, στα 20 μίλια (30 χλμ./ώρα). ...(περισσότερα)
Η αυτόνομη οδήγηση απαιτεί την ανάλογη εκπαίδευση
Μπορεί η τεχνολογία των μετακινήσεων οχημάτων δίχως την ανάγκη οδηγού να εξελίσσεται διαρκώς, ωστόσο αυτό δε συνεπάγεται τον αυτόματο εκμηδενισμό των τροχαίων ατυχημάτων. ...(περισσότερα)
Λονδίνο: Η μείωση των ορίων ταχύτητας έφερε μείωση θανάτων από τροχαία ατυχήματα
Η καθιέρωση ορίων ταχύτητας 20 μιλίων/ώρα σε κεντρικές οδούς του Λονδίνου, έχει επιφέρει σημαντική μείωση των θανάτων ή σοβαρών τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα στην πρωτεύουσα της Αγγλίας. ...(περισσότερα)
Euro NCAP: Τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα ανά κατηγορία για το 2024
Ο οργανισμός Euro NCAP δημοσίευσε μια λίστα με τα αυτοκίνητα της κάθε κατηγορίας, που απέδωσαν καλύτερα στα τεστ πρόσκρουσης κατά τη διάρκεια του 2024. ...(περισσότερα)
Συμβουλές για την αποφυγή οδήγησης υπό υπνηλία
Η υπνηλία στο τιμόνι αποτελεί μια από τις πιο συχνές αιτίες τροχαίων ατυχημάτων και ο γνωστός Αμερικανικός Οργανισμός National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), εξέδωσε έναν "κατάλογο" με...(περισσότερα)
Βρυξέλλες: Μείωση ορίου ταχύτητας - υποδιπλασιασμός θανάτων από τροχαία
Μετά από τη μείωση του ορίου ταχύτητας στις Βρυξέλλες στα 30 χλμ./ώρα, παρατηρήθηκε πτώση του αριθμού θανάτων και τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα. ...(περισσότερα)

S5 Box