SAFETY FIRST

Περισσότερες από 60 χιλιάδες παραβάσεις σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του περασμένου μήνα, με την πλειονότητα αυτών να συμβαίνει στην Αττική.

Η Ελληνική Αστυνομία δημοσίευσε, στο πλαίσιο της μηνιαίας ενημέρωσης που παρέχει με βάση τα στοιχεία που προκύπτουν από την Τροχαία, τα στατιστικά στοιχεία για τις παραβάσεις που σημειώθηκαν κατά τόπους στην ελληνική επικράτεια.

Όπως συμβαίνει και με τα Τροχαία ατυχήματα, οι περισσότερες παραβάσεις βεβαιώθηκαν στην Αττική, ενώ ακολούθησαν εκείνες σε Κεντρική Μακεδονία και Θεσσαλία. Πιο συχνή παράβαση είναι η κίνηση με υπερβολική ταχύτητα, ενώ συνήθως ακολουθεί η μη χρήση κράνους για τους μοτοσικλετιστές. Παράλληλα, εκτενείς είναι οι έλεγχοι που αφορούν στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, όπου επίσης καταγράφονται αρκετές παραβάσεις.

Αναλυτικά, οι συνολικά 63.515 παραβάσεις που καταγράφηκαν τον Ιούλιο, κατανέμονται ανά περιοχή ως εξής:

Αττική - 18.332

Κεντρική Μακεδονία - 9.099

Θεσσαλία - 8.683

Ανατολική Μακεδονία και Θράκη - 7.877

Στερεά Ελλάδα - 7.477

Ήπειρος - 5.997

Δυτική Ελλάδα - 2.811

Θεσσαλονίκη - 2.253

Δυτική Μακεδονία - 986

 

Η ανάλυση των παραβάσεων ανά περιοχή

Αττική

Σύνολο: 18.332 (777 σε βαθμό πλημμελήματος)

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 2.148

Μη χρήση κράνους - 1.299

Μη χρήση ζώνης - 572

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 449 (43 σε βαθμό πλημμελήματος)

Χρήση κινητού - 249

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 209

Επικίνδυνοι ελιγμοί - 37

Θεσσαλονίκη

Σύνολο: 2.253

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.533

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 449 (43 σε βαθμό πλημμελήματος)

Μη χρήση κράνους - 245

Χρήση κινητού - 69

Μη χρήση ζώνης - 49

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 39

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα - 35

Αντικανονικό προσπέρασμα - 12

Παραβίαση προτεραιότητας - 2

Δυτική Ελλάδα

Σύνολο: 2.811

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.479

Μη χρήση κράνους - 381

Μη χρήση ζώνης - 341

ΚΤΕΟ - 134

Φθαρμένα ελαστικά - 102

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα - 73

Αντικανονικό προσπέρασμα - 71

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 69

Παραβίαση προτεραιότητας - 53

Επικίνδυνοι ελιγμοί - 52

Χρήση κινητού - 33

Μη χρήση παιδικών καθισμάτων - 23

Στερεά Ελλάδα

Σύνολο: 7.477

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.616

Παράνομη στάθμευση - 983

Μη χρήση κράνους - 258

Μη χρήση ζώνης - 137

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα  - 137

ΚΤΕΟ - 129

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 103

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 101

Επικίνδυνοι ελιγμοί - 37

Χρήση κινητού - 36

Αντικανονικό προσπέρασμα - 34

Αντικανονικοί ελιγμοί - 14

Φθαρμένα ελαστικά - 11

Λοιπές παραβάσεις: 3.918

Θεσσαλία

Σύνολο: 8.683

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.994

Παράνομη στάθμευση - 983

Οδήγηση χωρίς δίπλωμα - 336

Μη χρήση ζώνης - 303

Μη χρήση κράνους - 236

ΚΤΕΟ - 235

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 186

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα  - 104

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 89

Φθαρμένα ελαστικά - 77

Χρήση κινητού - 53

Αντικανονικό προσπέρασμα - 12

Αντικανονικοί ελιγμοί - 5

Παραβίαση προτεραιότητας - 5

Μη χρήση καθισμάτων - 7

Λοιπές παραβάσεις: 3.438

Ήπειρος

Σύνολο: 5.997

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.420

Μη χρήση κράνους - 425

Μη χρήση ζώνης - 170

Χρήση κινητού - 163

Δυτική Μακεδονία

Σύνολο: 986

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 721

Μη χρήση κράνους - 48

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 42

ΚΤΕΟ - 33

Χρήση κινητού - 27

Μη χρήση ζώνης - 26

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα  - 21

Φθαρμένα ελαστικά - 16

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 7

Μη χρήση παιδικών καθισμάτων - 7

Αντικανονικό προσπέρασμα - 5

Αντικανονικοί ελιγμοί - 2

Μη κίνηση στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος - 1

Κεντρική Μακεδονία

Σύνολο: 9.099

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 4.510

Επαγγελματικά οχήματα - 3.031

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 368

Μη χρήση ζώνης - 287

Μη χρήση κράνους - 287

ΚΤΕΟ - 209

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα  - 156

Αντικανονικό προσπέρασμα - 97

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 80

Αντικανονικοί ελιγμοί - 36

Παραβίαση προτεραιότητας - 21

Μη κίνηση στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος - 9

Μη χρήση παιδικών καθισμάτων - 8

Ανατολική Μακεδονία και Θράκη

Σύνολο: 7.877 (2.470 επικίνδυνες)

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.241

Μη χρήση κράνους - 467

Μη χρήση ζώνης - 255

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 176

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα  - 134

Χρήση κινητού - 105

Αντικανονικό προσπέρασμα - 32

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 38

Φθαρμένα ελαστικά - 9

Αντικανονικοί ελιγμοί - 12

Παραβίαση προτεραιότητας - 1

Περισσότερα Safety First

O Άφθαρτος!
H TAC (Transport Accident Commission) παρουσίασε τον Graham, ένα γλυπτό ομοίωμα ανθρώπου, που με βάση την κατασκευή του θα μπορούσε να αντέξει τα τροχαία ατυχήματα και να βγαίνει δίχως τραυματισμό από...(περισσότερα)
Φέρνει αποτελέσματα το νέο τεστ του Euro NCAP
Η τελευταία δοκιμασία που έχει εισάγει το Euro NCAP φαίνεται πως φέρνει αποτελέσματα, αφού σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού, τρία νέα μοντέλα Ευρωπαίων κατασκευαστών έλαβαν 5 αστέρια, διαθέτοντας ...(περισσότερα)
Οι δοκιμές των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού από το Euro NCAP
Ο σημαντικότερος οργανισμός αξιολόγησης της ασφάλειας νέων οχημάτων στην Ευρώπη, έχει ξεκινήσει δοκιμές στα αυτόματα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες αξιολόγησης. ...(περισσότερα)
Δίπλωμα οδήγησης:  Τα ποσά για τα νέα και ενιαία παράβολα
Το Υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε τον ορισμό νέων ενιαίων-ενοποιημένων παραβόλων, αναφορικά με το δίπλωμα οδήγησης. ...(περισσότερα)
Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ: 482 παραβάσεις σε 3 ημέρες
Οι έλεγχοι της Τροχαίας συνεχίζονται και κατά το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου, διενεργήθηκαν αλκοτέστ σε 12.774 οδηγούς, από τα οποία προέκυψαν 482 παραβάσεις σε όλη τη χώρα. ...(περισσότερα)
Με 237 χλμ./ώρα πήγαινε ο Reyes τη στιγμή του μοιραίου ατυχήματος
Ο παγκοσμίου φήμης ποδοσφαιριστής Jose Antonio Reyes έφυγε από τη ζωή, μαζί με δυο ξαδέλφια του, μετά από τροχαίο ατύχημα στην Ισπανία ενώ κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα. ...(περισσότερα)
Τροχαία ατυχήματα: Η βασική αιτία θανάτου για παιδιά ηλικίας 1-13 ετών
Τα τροχαία ατυχήματα είναι η βασική αιτία θανάτου παιδιών ηλικίας 1-13 ετών, γεγονός που οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε και οι στατιστικές δυστυχώς, επιβεβαιώνουν. ...(περισσότερα)
Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας: Τι περιλαμβάνουν και ποιος είναι ο σκοπός τους
Τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας αυξάνουν διαρκώς τη δυναμική τους, οπότε ήρθε η στιγμή να κατανοήσουμε καλύτερα τι αφορούν. ...(περισσότερα)
Περί απαγόρευσης της οδήγησης στους ηλικιωμένους...
Μεγάλη συζήτηση έχει ανοίξει τα τελευταία χρόνια σε αρκετές χώρες, σχετικά με την διαχείριση της άδειας οδήγησης των ηλικιωμένων. ...(περισσότερα)
Τα στατιστικά των τροχαίων στην Ελλάδα
Τα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους δυστυχώς είναι ένα σύνηθες φαινόμενο με ολέθριες, σε πολλές περιπτώσεις, επιπτώσεις. ...(περισσότερα)

S5 Box