SAFETY FIRST

Περισσότερες από 60 χιλιάδες παραβάσεις σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του περασμένου μήνα, με την πλειονότητα αυτών να συμβαίνει στην Αττική.

Η Ελληνική Αστυνομία δημοσίευσε, στο πλαίσιο της μηνιαίας ενημέρωσης που παρέχει με βάση τα στοιχεία που προκύπτουν από την Τροχαία, τα στατιστικά στοιχεία για τις παραβάσεις που σημειώθηκαν κατά τόπους στην ελληνική επικράτεια.

Όπως συμβαίνει και με τα Τροχαία ατυχήματα, οι περισσότερες παραβάσεις βεβαιώθηκαν στην Αττική, ενώ ακολούθησαν εκείνες σε Κεντρική Μακεδονία και Θεσσαλία. Πιο συχνή παράβαση είναι η κίνηση με υπερβολική ταχύτητα, ενώ συνήθως ακολουθεί η μη χρήση κράνους για τους μοτοσικλετιστές. Παράλληλα, εκτενείς είναι οι έλεγχοι που αφορούν στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, όπου επίσης καταγράφονται αρκετές παραβάσεις.

Αναλυτικά, οι συνολικά 63.515 παραβάσεις που καταγράφηκαν τον Ιούλιο, κατανέμονται ανά περιοχή ως εξής:

Αττική - 18.332

Κεντρική Μακεδονία - 9.099

Θεσσαλία - 8.683

Ανατολική Μακεδονία και Θράκη - 7.877

Στερεά Ελλάδα - 7.477

Ήπειρος - 5.997

Δυτική Ελλάδα - 2.811

Θεσσαλονίκη - 2.253

Δυτική Μακεδονία - 986

 

Η ανάλυση των παραβάσεων ανά περιοχή

Αττική

Σύνολο: 18.332 (777 σε βαθμό πλημμελήματος)

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 2.148

Μη χρήση κράνους - 1.299

Μη χρήση ζώνης - 572

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 449 (43 σε βαθμό πλημμελήματος)

Χρήση κινητού - 249

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 209

Επικίνδυνοι ελιγμοί - 37

Θεσσαλονίκη

Σύνολο: 2.253

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.533

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 449 (43 σε βαθμό πλημμελήματος)

Μη χρήση κράνους - 245

Χρήση κινητού - 69

Μη χρήση ζώνης - 49

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 39

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα - 35

Αντικανονικό προσπέρασμα - 12

Παραβίαση προτεραιότητας - 2

Δυτική Ελλάδα

Σύνολο: 2.811

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.479

Μη χρήση κράνους - 381

Μη χρήση ζώνης - 341

ΚΤΕΟ - 134

Φθαρμένα ελαστικά - 102

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα - 73

Αντικανονικό προσπέρασμα - 71

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 69

Παραβίαση προτεραιότητας - 53

Επικίνδυνοι ελιγμοί - 52

Χρήση κινητού - 33

Μη χρήση παιδικών καθισμάτων - 23

Στερεά Ελλάδα

Σύνολο: 7.477

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.616

Παράνομη στάθμευση - 983

Μη χρήση κράνους - 258

Μη χρήση ζώνης - 137

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα  - 137

ΚΤΕΟ - 129

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 103

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 101

Επικίνδυνοι ελιγμοί - 37

Χρήση κινητού - 36

Αντικανονικό προσπέρασμα - 34

Αντικανονικοί ελιγμοί - 14

Φθαρμένα ελαστικά - 11

Λοιπές παραβάσεις: 3.918

Θεσσαλία

Σύνολο: 8.683

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.994

Παράνομη στάθμευση - 983

Οδήγηση χωρίς δίπλωμα - 336

Μη χρήση ζώνης - 303

Μη χρήση κράνους - 236

ΚΤΕΟ - 235

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 186

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα  - 104

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 89

Φθαρμένα ελαστικά - 77

Χρήση κινητού - 53

Αντικανονικό προσπέρασμα - 12

Αντικανονικοί ελιγμοί - 5

Παραβίαση προτεραιότητας - 5

Μη χρήση καθισμάτων - 7

Λοιπές παραβάσεις: 3.438

Ήπειρος

Σύνολο: 5.997

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.420

Μη χρήση κράνους - 425

Μη χρήση ζώνης - 170

Χρήση κινητού - 163

Δυτική Μακεδονία

Σύνολο: 986

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 721

Μη χρήση κράνους - 48

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 42

ΚΤΕΟ - 33

Χρήση κινητού - 27

Μη χρήση ζώνης - 26

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα  - 21

Φθαρμένα ελαστικά - 16

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 7

Μη χρήση παιδικών καθισμάτων - 7

Αντικανονικό προσπέρασμα - 5

Αντικανονικοί ελιγμοί - 2

Μη κίνηση στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος - 1

Κεντρική Μακεδονία

Σύνολο: 9.099

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 4.510

Επαγγελματικά οχήματα - 3.031

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 368

Μη χρήση ζώνης - 287

Μη χρήση κράνους - 287

ΚΤΕΟ - 209

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα  - 156

Αντικανονικό προσπέρασμα - 97

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 80

Αντικανονικοί ελιγμοί - 36

Παραβίαση προτεραιότητας - 21

Μη κίνηση στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος - 9

Μη χρήση παιδικών καθισμάτων - 8

Ανατολική Μακεδονία και Θράκη

Σύνολο: 7.877 (2.470 επικίνδυνες)

Παράβαση ορίου ταχύτητας - 1.241

Μη χρήση κράνους - 467

Μη χρήση ζώνης - 255

Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ - 176

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα  - 134

Χρήση κινητού - 105

Αντικανονικό προσπέρασμα - 32

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη - 38

Φθαρμένα ελαστικά - 9

Αντικανονικοί ελιγμοί - 12

Παραβίαση προτεραιότητας - 1

Περισσότερα Safety First

Κανένας πεζός ή ποδηλάτης νεκρός το 2019 στο Ελσίνκι
Η πρωτεύουσα της Φινλανδίας επιβεβαίωσε πως κατά τη διάρκεια του 2019, δεν υπήρξε κανένας θανάσιμος τραυματισμός για πεζό ή ποδηλάτη εντός των ορίων της. ...(περισσότερα)
Νέο σύστημα ανίχνευσης κίνησης ατόμων στο αυτοκίνητο
Ένα σύστημα που θα μπορεί να εξάγει συμπεράσματα για την κατάσταση του οδηγού και να αναλύει το βαθμό ελέγχου που έχει εκείνος στο αυτοκίνητο, έρχεται στο προσκήνιο. ...(περισσότερα)
Ευρώπη: Πιέσεις για περισσότερα όρια ταχύτητας 30 χλμ./ώρα εντός πόλεων
Η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλεων στα 30 χλμ./ώρα, βρίσκει ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές στην Ευρώπη, όπως φαίνεται από πρόσφατα αιτήματα σε Ιταλία και Αυστρία. ...(περισσότερα)
Ευθυγράμμιση: Πότε την ελέγχουμε και γιατί είναι τόσο σημαντική;
Μια από τις ενέργειες που σχετίζονται άμεσα με τη βέλτιστη απόδοση των ελαστικών και κατά συνέπεια, με την ασφάλειά μας στο δρόμο, είναι η ευθυγράμμιση. ...(περισσότερα)
Θερμοπληξία: Μια συχνή αιτία θανάτου για τα μικρά παιδιά
Μπορεί να μην είναι η πιο συχνή αιτία θανάτου, ωστόσο η θερμοπληξία είναι μία από τις πολλές αιτίες θανάτου για μικρά παιδιά που βρίσκονται για αρκετή ώρα σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα, όταν ο καιρός είν...(περισσότερα)
Συνεχίζει στην προεδρία της FIA ο Jean Todt
O Jean Todt είναι έτοιμος για την τρίτη του θητεία ως Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), μετά από Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι. ...(περισσότερα)
Τα μέτρα της Τροχαίας για την εορταστική περίοδο
Η Τροχαία ανακοίνωσε τα έκτακτα μέτρα που θα ληφθούν κατά την χρονική περίοδο 23 Δεκεμβρίου 2022-8 Ιανουαρίου 2023. ...(περισσότερα)
Video: Εφαρμογή κινητού για βελτίωση στη διαδικασία διάσωσης από το Euro NCAP
Μέσω της εφαρμογής Euro Rescue, ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP καταθέτει τη δική του πρόταση για βελτίωση των υπηρεσιών διάσωσης έπειτα από τροχαίο ατύχημα στους ευρωπαϊκούς δρόμους. ...(περισσότερα)
Το παράλληλο παρκάρισμα είναι ο δυσκολότερος ελιγμός
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία έδειξε πως το παράλληλο παρκάρισμα θεωρείται από τους Βρετανούς ως το δυσκολότερη εγχείρημα κατά την οδήγηση. ...(περισσότερα)
Κουμπιά vs οθόνες αφής: Σημειώσατε 1
Η τοποθέτηση οθονών αφής στο εσωτερικό των αυτοκινήτων έγινε κοινή πρακτική τα τελευταία χρόνια, ωστόσο άρθρο-ρεπορτάζ σουηδικού περιοδικού δείχνει πως τα κλασικά κουμπιά, παραμένουν καλύτερη επιλογή ...(περισσότερα)

S5 Box