SAFETY FIRST

Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα έχει ήδη υιοθετηθεί στο 60% των δρόμων της πρωτεύουσας της Γαλλίας.

Σύμφωνα με τους Γάλλους, η μείωση του ανώτατου ορίου ταχύτητας εντός του Παρισιού από τα 50 στα 30 χλμ./ώρα, έχει διττό σκοπός.

Από τη μία, αφορά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας μέσω της μείωσης ατυχημάτων, αφού θυμίζουμε πως η υπερβολική ταχύτητα και ιδιαίτερα, σε περιοχές κοντά στον τόπο κατοικίας μας, παραμένει πρωτεύων παράγοντας για θανατηφόρα ή με σοβαρούς τραυματισμούς, τροχαία ατυχήματα.

Από την άλλη, αυτό θα βοηθήσει και στη μείωση της ρύπανσης, τόσο λόγω των μειωμένων θορύβων όσο και εξαιτίας της μικρότερης εκπομπής καυσαερίων.Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα, ισχύει ήδη στο 60% των οδών που βρίσκονται στο Παρίσι.

Ταυτόχρονα, αρκετές λεωφόροι διαθέτουν πλέον μόνο μία λωρίδα ή έχουν πεζοδρομηθεί.

Σε αυτό το όριο δεν εντάσσεται ο περιφερειακός δρόμος του Παρισιού, όπου η ανώτατη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι 70 χλμ./ώρα.

Οι παραπάνω ενέργειες, εντάσσονται στο σύνολο των προσπαθειών του Δήμου Παρισιού για "μείωση του χώρου που καταλαμβάνουν τα αυτοκίνητα σε δημόσιες υποδομές", όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Δήμαρχος της Πόλης του Φωτός, Αν Χινταλγκό.

Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα δεν ισχύει μόνο στο Παρίσι, αλλά σε 200 πόλεις της Γαλλίας, μεταξύ των οποίων οι Λιλ, Γκρενόμπλ και σύντομα, η Λυών.

Η τάση μείωσης των ορίων ταχύτητας σε αστικό περιβάλλον είναι παγκόσμια, αφού πολλές ακόμη πόλεις σε Φινλανδία, Νορβηγία, Γερμανία Βέλγιο, Ολλανδία, Ισπανία, Καναδά και αλλού, έχουν προχωρήσει στο εν λόγω μέτρο.

Ταυτόχρονα, το Λονδίνο έχει χαμηλώσει το όριο ταχύτητας στα 20 μίλια/ώρα, δηλαδή στα 32 χλμ./ώρα.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Ευρωπαϊκή Ένωση: 6.000 παιδιά έχασαν τη ζωή τους από τροχαία σε μια δεκαετία
Ο αριθμός των παιδιών ηλικίας έως 14 ετών, που έφυγαν από τη ζωή λόγω τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά την περίοδο 2011-2020, καθιστά επιτακτική την άμεση εύρεση ...(περισσότερα)
Έλεγχος για χρήση ναρκωτικών ουσιών...
Για αλκοτέστ είχαμε ακούσει εδώ και χρόνια, όμως σε ορισμένες χώρες της Ευρώπης διεξάγονται και έλεγχοι για την ποσότητα ναρκωτικών ουσιών στο αίμα, που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε ως "ναρκοτεστ". ...(περισσότερα)
Επικίνδυνη οδήγηση: Ο νέος ποινικός κώδικας προβλέπει αυστηρές τιμωρίες
Η Βουλή των Ελλήνων προέβη σε αναθεώρηση του Ποινικού Κώδικα, με τις τιμωρίες σε περίπτωση επικίνδυνης οδήγησης να γίνονται πιο αυστηρές. ...(περισσότερα)
Η Σχολή Οδικής Συμπεριφοράς Ιαβέρης συνεργάζεται με το 2ο bebefest
Καθώς οι βάσεις για τη σωστή εκπαίδευση των ανθρώπων μπαίνουν σε πολύ μικρή ηλικία, η Σχολή μας συνεργάζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με το Φεστιβάλ Εγκυμοσύνης και Βρεφικής Ηλικίας bebefest, που...(περισσότερα)
Αλλαγές στις εξετάσεις για απόκτηση διπλώματος
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ετοιμάζει τη διαφοροποίηση στις θεωρητικές και πρακτικές εξετάσεις υποψήφιων οδηγών για απόκτηση διπλώματος οδήγησης, με νέο σχέδιο νόμου. ...(περισσότερα)
Σχεδόν 2 στους 3 Βρετανούς δε γνωρίζουν την απόσταση ασφαλείας για προσπέραση ποδηλάτη
Έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο δείχνει πως τα επίπεδα οδικής επιμόρφωσης των Βρετανών παραμένουν χαμηλά, αφού το 58% των αυτοκινητιστών δε γνωρίζουν την ενδεικνυόμενη πλευρική απόσταση από ποδήλατο, κατά...(περισσότερα)
Συνεχίζει στην προεδρία της FIA ο Jean Todt
O Jean Todt είναι έτοιμος για την τρίτη του θητεία ως Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), μετά από Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι. ...(περισσότερα)
Υπέρ του ελέγχου στοιχείων μέσω κάμερας οι περισσότεροι Βρετανοί οδηγοί
Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών, είναι υπέρ του ελέγχου μέσω κάμερας στους δρόμους, στοιχείων όπως αν το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο και έχει περάσει τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο ή αν έχουν πληρ...(περισσότερα)
Παράβαση της εβδομάδας: Κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα και αλκοόλ
Στην κίνηση με υπερβολική ταχύτητα και στην κατανάλωση αλκοόλ στράφηκαν οι έλεγχοι της Τροχαίας, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας 9-15 Μαρτίου. ...(περισσότερα)
Ξεκίνησε η ισχύς του ορίου 30 χλμ./ώρα στο Παρίσι
Το ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα έχει ήδη υιοθετηθεί στο 60% των δρόμων της πρωτεύουσας της Γαλλίας. ...(περισσότερα)

S5 Box