SAFETY FIRST

Το Euro NCAP ανακοίνωσε τα μηνιαία αποτελέσματα ασφαλείας για 4 νέα αυτοκίνητα, τα Kia Niro, Renault Scenic, Subaru Levorg και Toyota Hilux.

SafetyFirst 5starsSubaruLevorgΤο επίπεδο ασφάλειας που παρέχουν τα σημερινά αυτοκίνητα βελτιώνεται ολοένα και περισσότερο, κάτι που πιστοποιείται και από την διαρκή αύξηση των οχημάτων που παίρνουν 5 αστέρια στον φημισμένο πανευρωπαϊκά, Euro NCAP. Με 5 αστέρια βραβεύτηκαν τα Renault Scenic και Subaru Levorg, που αμφότερα διαθέτουν στον στάνταρ εξοπλισμό το σύστημα "Autonomous Emergency Braking".

SafetyFirst 5starsKiaNiroΗ Kia και η Toyota, χρησιμοποίησαν το συγκεκριμένο σύστημα στον προαιρετικό εξοπλισμό, με το Kia Nero Να παίρνει 4 αστέρια στον στάνταρ εξοπλισμό και 5 αστέρια στον προαιρετικό, τη στιγμή που το Toyota Hilux πήρε 3 αστέρια στον στάνταρ και 5 αστέρια στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η διαφορά οφείλεται στο γεγονός ότι το Toyota Hilux διαθέτει το σύνολο συστημάτων Toyota Safety Sense που περιλαμβάνει τα Autonomous Emergency Braking City, Autonomous Emergency Braking Pedestrian, Autonomous Emergency Braking Inter-Urban, Lane Assistance, Speed Assistance και διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.

SafetyFirst 5starsToyotaHiluxΌπως έχουμε ξαναγράψει στο παρελθόν, οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν τα αυτοκίνητα που διαθέτουν εξοπλισμό ασφαλείας τελευταίας γενιάς και να εξεταστούν σε δύο διαφορετικά τεστ, δηλαδή με και χωρίς τον εξοπλισμό, παίρνοντας και την αντίστοιχη βαθμολογία για το καθένα.

Ο Γενικός Γραμματέας του Euro NCAP Michiel van Ratingen δήλωσε σχετικά: "Είναι πάντα ωραίο να βλέπουμε εξοπλισμό ασφαλείας στις στάνταρ εκδόσεις, οπότε η Renault και η Subaru αξίζουν να έχουν κορυφαία βαθμολογία για τα αυτοκίνητά τους. Από την άλλη, το γεγονός πως η Toyota εξοπλίζει τα οχήματα Pick Up με τεχνολογικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς, έστω και στον προαιρετικό εξοπλισμό, δείχνει πως η μέθοδος διπλών μετρήσεων ενθαρρύνει τους κατασκευαστές για τοποθέτηση συστημάτων ασφαλείας σε όλους τους τύπους των οχημάτων που παράγουν."

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

 

Περισσότερα Safety First

Παραβίαση ΚΟΚ: Κανόνας, όχι εξαίρεση
Σε κανόνα έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια η παραβίαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπως παραδέχονται Έλληνες και Ευρωπαίοι οδηγοί. ...(περισσότερα)
Ο πρώτος δρόμος από πλαστικό, κατασκευάζεται στην Ολλανδία
Μια ενδιαφέρουσα περιβαλλοντική είδηση έφτασε από την Ολλανδία, όπου 3 εταιρείες-κολοσσοί θα συνεργαστούν σε ένα καινοτόμο εγχείρημα. ...(περισσότερα)
Αύξηση 14,8% στις παραβάσεις μεταξύ 2019 και 2018
Όπως προκύπτει από τα στατιστικά δεδομένα της Ελληνικής Αστυνομίας, κατά τη διάρκεια του 2019 βεβαιώθηκαν 63.579 παραβάσεις περισσότερες από την προηγούμενη χρονιά. ...(περισσότερα)
Η Γαλλία θα περιορίσει την ακτίνα λειτουργίας των Smart Phones...
Η Γαλλική κυβέρνηση ενημέρωσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πως σκοπεύει να εισαγάγει μέτρα τα οποία θα εμποδίζουν τις εφαρμογές Infotainment των αυτοκινήτων, από το να παρέχουν στους οδηγούς πληροφορίες όπω...(περισσότερα)
3 στους 4 Βρετανούς επιθυμούν μείωση του ορίου κατανάλωσης αλκοόλ!
Έρευνα για λογαριασμό του Οργανισμού Δημόσιας Υγείας της Αγγλίας, έδειξε πως το 77% των ερωτηθέντων είναι υπέρ της περαιτέρω μείωσης του κατώτατου επιτρεπτού ορίου κατανάλωσης οινοπνεύματος κατά τη δι...(περισσότερα)
Αυξάνονται οι πόλεις με όριο ταχύτητας τα 30 χλμ./ώρα
Στο πλαίσιο βελτίωσης του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας, αλλά και της μείωσης εκπομπής ρύπων, αρκετές πόλεις στην Ευρώπη υιοθετούν ως ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ./ώρα. ...(περισσότερα)
Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας: Τι περιλαμβάνουν και ποιος είναι ο σκοπός τους
Τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας αυξάνουν διαρκώς τη δυναμική τους, οπότε ήρθε η στιγμή να κατανοήσουμε καλύτερα τι αφορούν. ...(περισσότερα)
Σε λειτουργία από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου τα ΚΤΕΟ
Τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων θα ανοίξουν τις πόρτες τους από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου, με τη λειτουργία τους να διέπεται από αυστηρούς κανόνες υγειονομικής ασφάλειας, στο πλαίσιο προστασίας από...(περισσότερα)
Η δυνατή μουσική επηρεάζει την αυτοσυγκέντρωση κατά την οδήγηση
Οι Βρετανοί οδηγοί παραδέχονται πως η αυτοσυγκέντρωσή τους πίσω από το τιμόνι μειώνεται, στις περιπτώσεις που ο ήχος της μουσικής είναι πολύ δυνατός. ...(περισσότερα)
Στη σωστή κατεύθυνση η υιοθέτηση ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα
Ελληνική έρευνα δείχνει πως η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλεων στα 30 χλμ./ώρα, όχι μόνο δεν προκαλεί επιπλέον προβλήματα, αλλά έχει θετικό αντίκτυπο σε πολλούς τομείς. ...(περισσότερα)

S5 Box