SAFETY FIRST

Τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων θα ανοίξουν τις πόρτες τους από τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου, με τη λειτουργία τους να διέπεται από αυστηρούς κανόνες υγειονομικής ασφάλειας, στο πλαίσιο προστασίας από την εξάπλωση του COVID.

Συγκεκριμένα, η επίσκεψη σε ΚΤΕΟ θα γίνεται μόνο έπειτα από ραντεβού που θα έχει κλειστεί ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφώνου. Η εκάστοτε επιχείρηση, θα πρέπει να τηρεί ημερήσιο κατάλογο με τα ραντεβού, που θα επιδεικνύεται σε περίπτωση ελέγχου. Η χρήση μάσκας, γαντιών μιας χρήσης και αντισηπτικού από το προσωπικό του κάθε ΚΤΕΟ, είναι υποχρεωτική.

Επιπλέον, όπως διευκρινίζεται μέσω εγκυκλίου που υπέγραφε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, η προθεσμία 70 ημερολογιακών ημερών που είχε δοθεί για όσα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) είχαν ισχύ έως 13 Δεκεμβρίου, παραμένει σε ισχύ. Επιπλέον, οχήματα που στο ΔΤΕ τους δεν αναφέρονται σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις , ή οχήματα που έπρεπε να περάσουν υποχρεωτικά από περιοδικό τεχνικό έλεγχο για πρώτη φορά έως τις 30 Οκτωβρίου 2020 ή νωρίτερα, μπορούν να ελεγχθούν με βάση την προαναφερθείσα προθεσμία, δηλαδή με παράταση 70 ημερών.

Ακόμη, για όσα μεταχειρισμένα οχήματα έχει επιτραπεί η ταξινόμηση χωρίς προσκόμιση ΔΤΕ, επιτρέπεται να περάσουν από τεχνικό έλεγχο έως την ημερομηνία που αναγράφεται σε αυτή την άδεια. Επιπρόσθετα, οχήματα για τα οποία είχε χορηγηθεί παράταση διάρκειας ισχύος στην Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων (ΚΕΚ), πρέπει πλέον να διαθέτουν νέα ΚΕΚ, το αργότερα μέχρι την συμπλήρωση της παράτασης διάρκειας 70 ημερών.

Για όσα οχήματα έχει οριστεί ως ημερομηνία υποχρέωσης για περιοδικό τεχνικό έλεγχο, για πρώτη φορά έως τις 14 Δεκεμβρίου ή αργότερα, δεν υφίσταται παράταση.

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Περισσότερα Safety First

Ορκίστηκε ως Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης
Την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η Τελετή Ορκωμοσίας του νέου Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά και του περιφερειακού συμβουλίου, στο οποίο εκλέχθηκε ο Κωνσταντίνος «Ιαβέρης» Μαρκουΐζος ...(περισσότερα)
Οι συνέπειες της απώλειας συγκέντρωσης και των μειωμένων αντανακλαστικών στην οδήγηση
Η οδήγηση αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές δραστηριότητες της καθημερινότητάς μας και ως εκ τούτου, η αντιμετώπισή της απαιτεί τη δέουσα σοβαρότητα. ...(περισσότερα)
Προτάσεις για 11 βελτιώσεις στα νέα αυτοκίνητα έως το 2021
Στο πλαίσιο της προσπάθειας μείωσης των θανάτων και σοβαρών τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τις προτάσεις της οι οποίες περιλαμβάνουν την υποχρεωτική τοποθέτηση 11 ...(περισσότερα)
Τα εξηλεκτρισμένα οχήματα πρέπει να διαθέτουν σύστημα ηχητικής προειδοποίησης
Η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης γίνεται πιο αυστηρή για τα ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία στο εξής θα πρέπει να διαθέτουν ειδικό σύστημα ηχητικής προειδοποίησης. ...(περισσότερα)
Έρχεται αναθεώρηση στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
Διαβάστε ποιες είναι αλλαγές αναμένεται να γίνουν στο προσεχές χρονικό διάστημα από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όσον αφορά στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. ...(περισσότερα)
Κανένας πεζός ή ποδηλάτης νεκρός το 2019 στο Ελσίνκι
Η πρωτεύουσα της Φινλανδίας επιβεβαίωσε πως κατά τη διάρκεια του 2019, δεν υπήρξε κανένας θανάσιμος τραυματισμός για πεζό ή ποδηλάτη εντός των ορίων της. ...(περισσότερα)
701 νεκροί σε 10.740 τροχαία το 2019
Σε αντίστοιχα επίπεδα με το 2018 κινήθηκαν ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων, αλλά και των θυμάτων στους δρόμους της χώρας μας κατά το 2019, δείχνοντας πως επί της ουσίας, δεν έχει υπάρξει κάποια σημ...(περισσότερα)
Ηνωμένο Βασίλειο: Οι κατασκευαστές θα ευθύνονται για τροχαία ατυχήματα με αυτόνομα οχήματα
Νομοσχέδιο στο Ηνωμένο Βασίλειο, προβλέπει πως η ευθύνη για τροχαία ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται αυτόνομα οχήματα δε θα ανήκει στους ιδιοκτήτες, αλλά στους κατασκευαστές. ...(περισσότερα)
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η ανάγκη βελτίωσης των οδικών υποδομών
Η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης επιβάλλει την περαιτέρω βελτίωση των οδικών υποδομών, αφού μελέτες στις ΗΠΑ έχει δείξει πως οι προστατευτικές μπαριέρες δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα, αυξημένου βάρους, η...(περισσότερα)
Οι ηλικιωμένοι οδηγοί δεν είναι πιο επικίνδυνοι από τους νέους...
Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Swansea στη Μεγάλη Βρετανία, οι ηλικιωμένοι οδηγοί δε θεωρούνται περισσότερο επικίνδυνοι από τους νέους, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του BBC. ...(περισσότερα)

S5 Box