SAFETY FIRST

Τα στατιστικά δεδομένα στην Μεγάλη Βρετανία αναδεικνύουν τις συνήθειες των νεαρών οδηγών όταν αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, οι οποίες δυστυχώς δε βοηθούν στη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας.

Πρόσφατη έρευνα του βρετανικού μη κερδοσκοπικού Οργανισμού IAM Roadsmart, σε 1.000 οδηγούς ηλικίας 18-26 ετών στη Μεγάλη Βρετανία, έφερε στην επιφάνεια αρκετές κακές συνήθειες, οι οποίες πρέπει να εξαλειφθούν.

Ανάμεσα σε αυτές, ξεχωρίζουν η φωτογράφιση/βιντεοσκόπηση και το ανέβασμα υλικού στα social media εν κινήσει, η οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών, ενώ μόνο λίγοι δεν είναι οι νέοι οδηγοί που επιδίδονται σε αυτοσχέδιους αγώνες.

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις 20 χειρότερες συνήθειες των νεαρών οδηγών, όπως αυτές καταγράφηκαν στην έρευνα του IAM Roadsmart:

Κίνηση με υπερβολική ταχύτητα

Οδήγηση υπό επήρεια αυξημένης κούρασης

Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ/ναρκωτικών

Αποστολή μηνυμάτων κατά την οδήγηση

Μη χρήση ζώνης ασφαλείας

Αυτοσχέδιοι αγώνες με φίλους

Χρήση τηλεφώνου για πραγματοποίηση ή λήψη κλήσης χωρίς συσκευή hands-free

Οδική οργή (επιθετική συμπεριφορά όπως φωνές, κορναρίσματα ή φώτα σε άλλους χρήστες του δρόμου)

Αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας χωρίς χρήση φλας

Παραβίαση κόκκινου σηματοδότη

Οδήγηση με ακουστικά

Αλλαγή σχέσεων στο κιβώτιο από τον συνοδηγό

Κράτημα τιμονιού από τον συνοδηγό

Χρήση ελαττωματικού αυτοκινήτου εν γνώσει του οδηγού

Οδήγηση με κακοκαιρία, παρά τις εκκλήσεις για αποφυγή τέτοιας ενέργειας από τις αρχές

Τοποθέτηση μακιγιάζ κατά τη διάρκεια της οδήγησης

Υπερφόρτωση οχήματος με συνέπεια τον περιορισμό της ορατότητας στο πίσω μέρος

Οδήγηση υπερβολικά κοντά στο πίσω μέρος του προπορευόμενου αυτοκινήτου, χωρίς διατήρηση απόστασης ασφαλείας

Απόσπαση προσοχής εξαιτίας συνομιλίας με τους συνεπιβάτες

Κατανάλωση φαγητού κατά την οδήγηση

ΝΩΝΤΑΣ ΔΟΥΖΙΝΑΣ

Photo: IAM Roadsmart

Περισσότερα Safety First

Πρωταθλητές στις κακές συνήθειες οι Έλληνες οδηγοί
Τα αποτελέσματα του 12ου Βαρόμετρου του Ιδρύματος Vinci Autoroutes, πιστοποιούν πως οι Έλληνες διατηρούν πολλές από τις κακές τους συνήθειες πίσω από το τιμόνι. ...(περισσότερα)
Άδειες οδήγησης: Διεύρυνση ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Όπως έγινε γνωστό, οι πολίτες στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Πελοποννήσου και Βορείου Αιγαίου, θα μπορούν να υποβάλλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για αντικατάσταση του εντύπου άδειας οδήγη...(περισσότερα)
Νέα αυτοκίνητα: Υποχρεωτικά με Intelligent Speed Limiter και
Στο εξής, κάθε νέο αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται υποχρεωτικά με το έξυπνο σύστημα "Intelligent Speed Limiter" και με μαύρο κουτί. ...(περισσότερα)
Αξιοποίηση δεδομένων από τον ανθρώπινο εγκέφαλο κατά την οδήγηση
Η M-Sport Ford αναζητά τρόπους αξιοποίησης των δεδομένων του ανθρώπινου εγκεφάλου κατά τη διάρκεια της οδήγησης, όπως φαίνεται και στο ντοκιμαντέρ "Racing Minds" που δημιούργησε σε συνεργασία με το Eu...(περισσότερα)
Μ. Βρετανία: Ποια είναι η πρώτη κλήση των οδηγών σε περίπτωση ατυχήματος;
Έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία, έδειξε πως το πρώτο τηλεφώνημα που κάνουν οι οδηγοί εφόσον εμπλακούν σε μικρής έκτασης τροχαίο ατύχημα, δεν είναι αυτό που πιθανώς θα περιμέναμε. ...(περισσότερα)
Πώς σχετίζεται η τηλεργασία με τα τροχαία ατυχήματα;
Μπορεί εκ πρώτης όψεως να μη φαντάζουν σχετικές μεταξύ τους, όμως έρευνα στο Βέλγιο καταδεικνύει πως η αύξηση της τηλεργασίας μπορεί να οδηγήσει σε μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. ...(περισσότερα)
Αναστολή λειτουργίας ιδιωτικών και δημόσιων ΚΤΕΟ έως 31 Μαρτίου
Η έξαρση του κορονοϊού COVID-19 έχει οδηγήσει, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων, στην αναστολή λειτουργίας των δημόσιων και ιδιωτικών ΚΤΕΟ, τουλάχιστον έως το τέλος Μαρτίου. ...(περισσότερα)
Praise Awards 2016
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφαλών Μεταφορών (European Transport Safety Council - ETSC) έχει δημιουργήσει τα "Praise Awards", βραβεία που απονέμονται κάθε χρόνο σε εταιρείες που έχουν πάρει μέτρα για τη β...(περισσότερα)
Παραβίαση ΚΟΚ: Κανόνας, όχι εξαίρεση
Σε κανόνα έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια η παραβίαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπως παραδέχονται Έλληνες και Ευρωπαίοι οδηγοί. ...(περισσότερα)
Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο: Κριτική στην πολιτική περί Οδικής Ασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Σε έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου, αναφέρεται πως η Ευρωπαϊκή Ένωση και τα μέλη της πρέπει να αυξήσουν τις προσπάθειές τους, προκειμένου να υπάρξει επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί έως ...(περισσότερα)

S5 Box